LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2016-04-07,03:03,
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har på sistone haft lite svårt att få upp den. Käkar medicin som gör att det blir svårare och precis uppat dosen, men still, hade sex i typ 5timmar (med pauser) utan att komma pga jag inte kunde ha den hård tillräcklgit länge.
I tillägg på det har jag runkat mycket som fan på sistone, till porr. Blivit lite mer kinky. Förut var jag helt porrfri ett tag, runkade bara nån gång i veckan. Inget sug för porr. Nu cravear jag nästan porren, när jag har regelbundet sex. Nog fan måste det ha o göra med porren igen? Hade såklart vart hårdare osv om jag inte runkade öht, men ändå, det känns som porren är det som är det här? Min idé med att ta motivation från porr -> IRL blir snabbt fantasier man inser inte är samma sak, så man nöjjer sig med att hjärnan får den stimulansen via datorn istället för tjejen, där jag tex inte kan göra precis vad jag vill, med vem jag vill, hur snygg som helst, etc. Fuck, porr är farligt alltså. Kan någon bomba mig med argument som stärker detta, behöver det. Någon external validation att erkänna denna sjukt starka åtro man har som alltid ligger subtilt sen ma nbörjade vid typ 13 års ålder. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,875 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 44 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}