LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
2016-07-31,05:16,
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
(2016-07-30,17:33)StayHungry Skrev: Intressant, låter som att det inte borde fungera ärligt talat. Men hur snygga är ni då på en skala?

Känns ju nästan som att hon måste tycka att du är attraktiv från början för att det ska fungera eller? Annars blir hon väl bara grossed out? Det är ju inte direkt få grabbar och gubbar som råglor men de flesta av dem får inget tillbaks.

Har mer med utstrålning att göra än snygghet. Utstrålar du attraktiva egenskaper och eyefuckar en brud kommer hon sannolikt bli intresserad och lite blyg (flacka med blicken).

Vet själv hur mitt resultat kan variera mellan kvällar då jag känner mig som en het superman med grymt självförtroende mot en kväll då jag är rätt nere och inte alls i rätt mood.

De flesta får inget tbx för att de inte har ballsen att ta det vidare. Sedan betyder ett initialt intresse inte särskilt mycket. Det är enkelt att falla på vägen, men det ger helt klart en bra start!

Meddelanden
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken - av Fiskarn - 2016-07-31,05:16

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bästa tekniken ever? Vitchoklad 12 6,323 2013-02-22,13:03
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Seg kväll? Fett otaggad? Pröva ADVENTURE TIME-tekniken! Näcken 17 8,947 2012-04-21,14:17
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}