LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har vi fått "HB10or" om bakfoten?
2016-12-13,10:30,
RE: Har vi fått "HB10or" om bakfoten?
En 10 för mig är verkligen WOW-WOW i utseende och jag kan nog räkna dem jag sett på en hand. Så det är knappast så att jag letar eller inväntar 10or ute.

Men för att skriva ett inlägg avseende "sätta tjejen på piedestalen"-grejen kontra se henne som vilken tjej som helst så är jag någonstans där emellan. Jag sätter inte en riktigt het tjej på piedestalen, det finns ingen anledning till att göra det, efter 5 min kanske jag märker att hon är dötrist i sin personlighet etc.. Det var skillnad förr när jag trodde att det var förgävas att ens försöka på en tjej i den kalibern, nu vet jag annorlunda.

Jag skulle heller inte säga att jag ser/behandlar alla tjejer som likvärdiga när jag approachar. Då ljuger jag för mig själv.

För sanningen är att jag blir nervösare, hjärtat slår fortare, approachen blir "viktigare" "mer värdefull" initialt när jag går fram till en väldigt snygg tjej. Det är läskigare att konversera med den där väldigt snygga tjejen om du dessutom gillar hennes personlighet. Samtidigt älskar jag tuffa utmaningar och när du väl lyckas med en väldigt snygg tjej blir du mycket mer nöjd än om det är en medioker 5:a. Det är som en adrenalinkick, väljer du den lilla barnanpassade bergodalbanan eller värstingen på nöjesfältet? Hursomhelst är min poäng att jag njuter av den adrenalinkicken jag får av att gå fram till en tjej som får mig ta några extra djupa andetag. Det ÄR mer spännande än att gå till vem som helst. Det är en del av game och personlig utveckling att dessutom utmana dig själv och försöka dig på toppskicket på klubben.

Sedan är utgången av approachen inte hela världen, det finns alltid flera fiskar i sjön och det är DET som är skillnad mot vissa som de facto insisterar på att "den här tjejen är mitt framtida liv", DÅ sätter du henne på en piedestal, annars njaaa men likvärdigt? Inte riktigt heller.

Meddelanden
RE: Har vi fått "HB10or" om bakfoten? - av Fiskarn - 2016-12-13,10:30

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har jag fått en könssjukdom? Sylvester 8 3,568 2012-04-13,19:44
Senaste inlägg:: Sylvester

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}