LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har vi fått "HB10or" om bakfoten?
2016-12-15,08:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-12-15,08:03 av {2} Entreprenören.)
RE: Har vi fått "HB10or" om bakfoten?
Fiskarn: Jag håller helt med dig om att man får helt annan fysiologisk reaktion på en tjej som ser ut som ens "10a" och det är lätt att sitta å säga på forum hur man bör agera och en annan sak när man väl är där på plats IRL. Jag gillar din frame om att "se det som en adrenalinkick" precis som dem som älskar extremsport ser sina sporter som sådana medan många andra nog skulle se det som att "leka med döden så jag kmr aldrig att göra det, helvete heller". En frame jag själv tänkt på är att, "så fort jag ser den snyggaste tjejen på stället så blir jag den mest avslappnade killen på hela stället" för att motverka att man blir för overwhelmed.

bcude: Det där "vara sociala med alla"-mindsetet hörde jag oxå från RSDMax vilket verkar vara den optimala strategin för att man ska kunna bädda henne. Mitt mål just nu med "10or" är att ligga med några sådana, bara för att testa på. Kanske bara tillfällig limiting belief, men jag anser inte att min livsstil just nu är optimal för att jag enkelt skulle kunna "behålla" en "10a" med tanke på alla alternativ hon skulle ha, alla shittests hon skulle ge mig och all hårdare konkurrens. Är jag villig att behöva leva å hantera detta bara för att ha kvar en "10a" eller nöjer jag mig att ligga med några å kanske ha någon som en KK? Just nu: det sistnämnda.

tvbordet: Å ena sidan förstår jag vad du menar med det du säger. Å andra sidan håller jag delvis inte med dig. Om jag behandlar fula tjejer/kanske "10ans" kompisar som "killkompisar" så gör jag ju då en stark distinktion mellan dem som "10an" garanterat kmr att tolka har med utseende att göra. Om jag dessutom då proaktivt "visar högre status" för "10an" (och därmed inte för fula tjejer?) så framstår det ju återigen som att jag "slår igång A-game" för vissa tjejer men inte andra. "hennes inre emotionella jag" - detta är ju vedertaget för alla tjejer man vill bädda? Du får gärna utveckla mer specifikt hur du menar.

TonightIsTheNight & SvaMp_: Jag håller med er båda. Oxå därför jag skapa tråden för att ifrågasätta hela konceptet med "HB10or". Sedan undrar jag oxå spekulativt om det här med en tjej som kanske ser sig själv som en "10a" utifrån alla responser hon får och hur hon behandlas på grund av sitt utseende som hon kanske naturligt har eller får efter flera timmars förberedelse, om det då blir en kraftfull kontrast för henne att man "är den mest avslappnade främmande killen hon nånsin har snackat med" som en strategi i att bädda henne för ONS eller day2.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.

Meddelanden
RE: Har vi fått "HB10or" om bakfoten? - av Entreprenören - 2016-12-15,08:00

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har jag fått en könssjukdom? Sylvester 8 3,566 2012-04-13,19:44
Senaste inlägg:: Sylvester

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}