LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har vi fått "HB10or" om bakfoten?
2016-12-15,09:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-12-15,10:12 av {2} tvbordet.)
RE: Har vi fått "HB10or" om bakfoten?
(2016-12-14,18:44)Oxtilia Skrev: Lust att utveckla att snacka med den emotionella delen?

Tjejer tänker med deras känslor och styrs inte över deras logiska hjärna

Googla Triun brain

http://rickyahuja.com/wp-content/uploads...nbrain.jpg

Vi (killar och tjejer) använder oss av hela hjärnan men tjejer styrs mer av det röda området medans killar styrs mer av det blå området.

Den här bilden summerar bra skillnad: http://9buz.com/media/emoji-man-s-day-vs-woman-s-day
Tjejer är som de är för de är känslostyrda, vi killar är det i regel inte.

Därför skall du styra din kommunikation med henne så att din kommunikation pratar förbi hennes fasad och direkt till hennes omedvetna emotionella styrning. Hon kommer då inte ha något val än att känna attraktion för dig, vare sig hon vill eller inte. Hon kommer dras till dig och inte förstå varför.

Vad är det då tjejer vill ha? Jo en kille som vet vad han vill i livet.
Generella principer för i kommunikation med henne:

Dominant kroppsspråk
Demonstrera hög social status, samt att andra demonstrerar hög social status till dig
Självsäker
Självförtroende
Bekväm i dig själv
Humor
Ledare över din grupp
Leda henne fysiskt
Beskyddande
Social
"Pre selection av tjejer"
Non needingness
Glad

Vad du sedan säger till henne spelar mindre roll, det är hur du gör det. Och med hur menar jag via kroppsspråk, tonläge, bekvämlighet, energi, ögonkontakt m.m. Det är detta hur som är skillnaden som gör skillnaden.

(2016-12-15,08:00)AplAy Skrev: tvbordet: Å ena sidan förstår jag vad du menar med det du säger. Å andra sidan håller jag delvis inte med dig. Om jag behandlar fula tjejer/kanske "10ans" kompisar som "killkompisar" så gör jag ju då en stark distinktion mellan dem som "10an" garanterat kmr att tolka har med utseende att göra. Om jag dessutom då proaktivt "visar högre status" för "10an" (och därmed inte för fula tjejer?) så framstår det ju återigen som att jag "slår igång A-game" för vissa tjejer men inte andra. "hennes inre emotionella jag" - detta är ju vedertaget för alla tjejer man vill bädda? Du får gärna utveckla mer specifikt hur du menar.

Det är inte svart eller vitt, se det som ett spektrum eller gråskala där du har "bollkänsla" för hur du skall agera. Är hon mer åt 10-p håller ja då kör du med åt det, är hon mer neråt i skalan så anpassa där.
Bollkänsla kopplat till hur hon är och hur situationen ser ut är A och O, bollkänslan får du genom träning.

Meddelanden
RE: Har vi fått "HB10or" om bakfoten? - av tvbordet - 2016-12-15,09:22

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har jag fått en könssjukdom? Sylvester 8 3,562 2012-04-13,19:44
Senaste inlägg:: Sylvester

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}