LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har vi fått "HB10or" om bakfoten?
2016-12-15,20:06,
RE: Har vi fått "HB10or" om bakfoten?
(2016-12-15,09:22)tvbordet Skrev: Tjejer tänker med deras känslor och styrs inte över deras logiska hjärna

Googla Triun brain

http://rickyahuja.com/wp-content/uploads...nbrain.jpg

Vi (killar och tjejer) använder oss av hela hjärnan men tjejer styrs mer av det röda området medans killar styrs mer av det blå området.

Den här bilden summerar bra skillnad: http://9buz.com/media/emoji-man-s-day-vs-woman-s-day
Tjejer är som de är för de är känslostyrda, vi killar är det i regel inte.

Därför skall du styra din kommunikation med henne så att din kommunikation pratar förbi hennes fasad och direkt till hennes omedvetna emotionella styrning. Hon kommer då inte ha något val än att känna attraktion för dig, vare sig hon vill eller inte. Hon kommer dras till dig och inte förstå varför.

Vad är det då tjejer vill ha? Jo en kille som vet vad han vill i livet.
Generella principer för i kommunikation med henne:

Dominant kroppsspråk
Demonstrera hög social status, samt att andra demonstrerar hög social status till dig
Självsäker
Självförtroende
Bekväm i dig själv
Humor
Ledare över din grupp
Leda henne fysiskt
Beskyddande
Social
"Pre selection av tjejer"
Non needingness
Glad

Vad du sedan säger till henne spelar mindre roll, det är hur du gör det. Och med hur menar jag via kroppsspråk, tonläge, bekvämlighet, energi, ögonkontakt m.m. Det är detta hur som är skillnaden som gör skillnaden.

Det är inte svart eller vitt, se det som ett spektrum eller gråskala där du har "bollkänsla" för hur du skall agera. Är hon mer åt 10-p håller ja då kör du med åt det, är hon mer neråt i skalan så anpassa där.
Bollkänsla kopplat till hur hon är och hur situationen ser ut är A och O, bollkänslan får du genom träning.

Jaså, du har oxå läst Paul MacLean's Triune Brain Theory. Det är nog den mest praktiska modellen som jag lärt mig de senaste 5 åren jag studerat internetarknadsföring. The physical, emotional & logical domains/dimensions/realms/brains, mycket användbara i många områden i livet. Vet du btw vad logiska hjärnans tolkning av fysiska hjärnan blir när dem "överlappar" varandra? Wink

Påtal om praktiska saker, så får du gärna utveckla mer konkret hur du själv använt dig av diverse "generella principer för i kommunikation med [tjejer]" för just nu, med handen på mitt hjärta, så låter det bara som att du har hamnat i guru-fällan där du pratar massa "teori" som andra ändå kunde ha googlat fram på egen hand.

Jag har bara legat med 3 tjejer så jag kan inte uttala mig mer, men om du har legat med fler å har mer erfarenhet så bör du då ju kunna ange flera exempel på hur du själv framgångsrikt har använt dig av dessa diverse "generella principer" i dina interaktioner med tjejer som senare lett till gyllene tider i sängkammaren? Om inte, så tycker jag att du ska lugna ner dig med guru-predikan, för din egen skull.

PEACE.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.

Meddelanden
RE: Har vi fått "HB10or" om bakfoten? - av Entreprenören - 2016-12-15,20:06

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har jag fått en könssjukdom? Sylvester 8 3,561 2012-04-13,19:44
Senaste inlägg:: Sylvester

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}