LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har man blivit friendzonad?
|
2017-04-10,13:06,
|
|||
|
|||
RE: Har man blivit friendzonad?
Jag tolkar det just nu som att hennes "vi kommer inte ha sex idag bara så duvet"
var både ett shittest från hennes sida samtidigt som hon hade en intern konflikt av att vilja ligga samtidigt som hon inte ville känna sig slynig. Från hennes håll så kanske hon tror att du hade trott att hon hade varit slampig om hon låg med dig direkt där då. Så då skippar hon hellre sexet just då för å slippa den risken. Nu är jag fel person att ta råd från, pga., endast 4 ligg på 28 år, men jag kan spekulera så får du göra som du vill med det; snacka några gånger till med henne på gymmet casual som om det som hände aldrig hände så visar du då att det var ingen big deal att det inte blev något ligg då. Sen efter några ggr så kan du hinta eller föreslå en "träff" där ni lagar mat ihop hemma hos dig eller henne så får ni vara för er själva. Då får du chansen att bygga mer fysisk komfort igen och sen bara ta henne med en stormvind å stänga av spisen så inte lägenheten brinner upp Sen kan du oxå testa köra ASD mot henne innan hon kan göra det genom att säga, "bara såru vet så kmr vi inte ligga" fast du klämmer på hennes tuttar å skit. Tillåt inte "instant results with tinder" få förstöra din förmåga att play by the book där du bygger upp den nödvändiga komforten med tjejen ifråga. Vissa behöver helt enkelt mindre och andra mer. Om du är van med snabba resultat så riskerar du alltså att tappa tålamodet med tjejerna som kanske kräver mer än vanligt.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Har man blivit friendzonad? - av Sex Intelligence - 2017-04-09,19:20
RE: Har man blivit friendzonad? - av tvbordet - 2017-04-10,07:50
RE: Har man blivit friendzonad? - av Entreprenören - 2017-04-10,13:06
RE: Har man blivit friendzonad? - av TonightIsTheNight - 2017-04-10,13:31
RE: Har man blivit friendzonad? - av Sex Intelligence - 2017-04-10,15:50
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Jag har blivit kär och töntig! | Vetinte | 9 | 6,878 |
2016-05-05,20:00 Senaste inlägg:: Vetinte |
|
Historier där ni själva blivit approachade | Fiskarn | 8 | 5,214 |
2015-03-20,20:10 Senaste inlägg:: Fiskarn |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}