LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det
|
2017-08-14,15:09,
|
|||
|
|||
RE: Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det
Du ser på tjejerna hur obehagligt de tycker det är? Kan det vara så att du inte är speciellt bekväm i situationen och nu nästan börjat förvänta dig en misslyckad date och att det blir lite av en självuppfyllande profetia?
Kom ihåg att sinnesstämningar smittar, är du avslappnad och skön kommer de inte tycka det är obehagligt att sitta där på date med dig. Lättare sagt än gjort kanske men slappna av, kom ur intervjufrågetänket och dyk in i lite smaskiga teman som DU vill prata om. Mitt tips är att testa en aktivitet istället, typ biljard. Det luckrar upp stämningen och sätter mindre "press", inbjuder till mer fysisk kontakt osv. Vad ni gör är egentligen helt orelevant, det är du som gör daten awesome, inte aktiviteten. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det - av joak - 2017-08-14,11:19
RE: Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det - av TonightIsTheNight - 2017-08-14,14:45
RE: Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det - av bcude - 2017-08-14,15:09
RE: Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det - av tvbordet - 2017-08-14,22:02
RE: Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det - av Fiskarn - 2017-08-14,22:18
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}