LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ringa tjej man inte snackat med på ett tag
|
2018-02-12,18:20,
|
|||
|
|||
RE: Ringa tjej man inte snackat med på ett tag
Förenklade vår sms konversation i trådstart. Så här såg det ut på ett ungefär :
Jag: -"Tänkte ringa dig förra veckan när jag var i Stockholm, men kom på att det var en dum idé" Hon :"Varför dum idé? Sa du inte till mig förut att man inte ska tänka för mkt? " Jag: "Jo, men samtidigt vet jag hur du reagerade sist så jag ville inte ställa till det igen " Hon :"neeej det är lugnt" "har tränat på att stänga av hjärnan, så nästa gång du är i Stockholm och du vill ringa, ring " Grejen är att sist vi sågs låg det en hel del praktiska problem emellan (inga påhittade) . Hon flakeade och sen skickar hon en wall med text om varför det inte kommer funka, säger förlåt för att hon inte sa det första gången vi dejtade och att hon är väldigt ledsen över att hon inte kan se mig igen. Jag sa att det var ok och att det inte fanns något att be om ursäkt för och att hon trots det hade fin personlighet och ännu finare rumpa. Sen svara hon och sen slutade vi smsa. Så antingen är jag friendzonad eller så är de praktiska problemen borta. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Ringa tjej man inte snackat med på ett tag - av ChuckNorris - 2018-02-12,16:19
RE: Ringa tjej man inte snackat med på ett tag - av tvbordet - 2018-02-12,17:45
RE: Ringa tjej man inte snackat med på ett tag - av ChuckNorris - 2018-02-12,18:20
RE: Ringa tjej man inte snackat med på ett tag - av tvbordet - 2018-02-12,21:33
RE: Ringa tjej man inte snackat med på ett tag - av SvaMp_ - 2018-02-13,11:19
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}