LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det?
|
2018-03-13,10:30,
|
|||
|
|||
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det?
Träffades i helgen igen. Kände av stämningen och tror att det enda jag kan göra är att inte ge henne särskilt mycket uppmärksamhet för att kasta om dynamiken lite. Jag ska inte vara uppenbart intresserad och se till att vi alltid stannar upp och pratar på utan låta det stanna vid ett "hej, läget?" då jag är påväg till annat. Sen ser vi vad som händer framöver. Som sagt, jag har ganska hård "Oneitis" för henne och det gör att jag blir sämst på allt jag brukar vara bra på.
Jag vill inte vara hennes kompis och därför spelar det ju ingen roll vad hon tycker om mig om vi inte kommer ligga så lika bra att vara lite kylig ett tag och låta henne bli den som tar upp kontakten eller låta det dö ut, that's it. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-02-25,09:10
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Doit - 2018-03-04,15:11
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-03-06,23:35
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Entreprenören - 2018-03-07,18:49
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-03-13,10:30
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Fiskarn - 2018-03-21,20:09
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-03-22,09:33
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}