LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det?
|
2018-03-21,20:09,
|
|||
|
|||
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det?
Har ni träffats något mer?
Personligen hade jag också kört på en sådan linje. Lägg mindre tid på henne ute och approacha/prata med riktigt snygga tjejer, gärna så att hon ser dig. Hon kommer antagligen bli kåt när hon ser att andra tjejer vill ha dig. Utgångsläget är därefter bra. Anledningen till matchmaking kan vara flera. En kan vara att hon är intresserad men vill testa dig om du är "alpha". Fegar du ur eller går du fram till den där andra tjejen? En typisk beta hade kommit med olika undanflykter och därmed kastat sig själv i hennes papperskorg. Sedan är smak en annan sak, är du inte intresserad så är du inte. Men kom då med en vändning, typ, Njaa inte min stil alls, däremot hon ser spännande ut, jag går och kollar läget om hon verkar skön. Action. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-02-25,09:10
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Doit - 2018-03-04,15:11
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-03-06,23:35
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Entreprenören - 2018-03-07,18:49
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-03-13,10:30
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Fiskarn - 2018-03-21,20:09
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-03-22,09:33
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}