LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det?
|
2018-03-22,09:33,
(Detta inlägg ändrades senast: 2018-03-22,09:41 av {2} Nicki.)
|
|||
|
|||
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det?
tjo,
Jag träffade henne senast för två veckor sedan när jag uppdatera här. Jag trillade in i samma mönster som jag skrev om tidigare och därför bestämde jag mig för att vara rätt jävla kall nästa gång. Jag sket mig själv i näven men samtidigt är hon ju intresserad av mig på ett eller annat sätt, jag är inte obetydlig liksom, och därför kommer det nog påverka henne rätt hårt om jag helt plötsligt inte ger henne något intresse utan bara hälsar och sen låter henne visa mig attention eller låta det dö ut. Vi kommer fortsätta stöta på varandra i olika sammanhang framöver så vi får se. Det är trots allt så att hon är ihop med en kort, spinkig nerd och jag är stor och ganska macho så där finns liksom rätt kontrast där för att köra den vinkeln, att håna honom och spela på att hon egentligen vill bli dominerad haha. Uppdaterar här hur det går. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-02-25,09:10
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Doit - 2018-03-04,15:11
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-03-06,23:35
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Entreprenören - 2018-03-07,18:49
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-03-13,10:30
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Fiskarn - 2018-03-21,20:09
RE: Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? - av Nicki - 2018-03-22,09:33
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}