LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2012-03-30,18:59,
|
|||
|
|||
Symptom utav att sluta runka!
TheD Skrev:Har också tänkt på det här, att porr är kanske är värre än själva runkandet. Blir inte alls samma urladdning samtidigt som man fortfarande inte jämför vanliga tjejer med perfekta porrbrudar. Hursomhelst, går in på dag 6 nu och ska testa en månad iaf. Får ju dock ligga med KK stadigt så det underlättar processen. Ska troligen träffa kåtaste tjejen jag nånsin legat med imorgon. Får hälla i henne lite vin om hon stretar emot.. Jo det stämmer. Tex det gick 3 veckor för mig utan att få ligga eller utlösning i sig. Man blir ju tokig. Men om vi går in på det här med "needy" Så känner att Jag öppnar oftare och försöker att ragga mer, agerar mer ( förutom på daygame då Jag fortfarande är en jävla Fitta när det kommer till det). Men tex på krogen så öppnar Jag mycket mer sett och agerar mer just för att Jag känner att the only Way out is fucking för ATT lätta på pung trycket. Sen känner Jag att Jag vågar vara mer direkt osv. Men Jag vet inte, anledningen till att det inte blir så mycket napp han va att man verkar för needy, eller så är Jag inte tillräcklig bra i mitt game, är inte så erfaren/duktig. Tror på det sistnämda.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,896 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 164 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}