LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
VARA inte GÖRA? (Silentshot + Devil)
2012-03-31,18:33,
Inlägg: #24
VARA inte GÖRA? (Silentshot + Devil)
devil Skrev:Du sa att man får starkt inner game genom try and failuer.. JA...

Du sa även att dom som e icke seducers också kvalificerar utan att veta att det är game..

Dom kvalificerar för att dom ÄR personer som har standards och efterssom att dom har standards så blir kvalificeringen en expression av vem dom är...

Ja tror inte på det där med att du gör o gör o får bra resultat och så fortsätter du med det o det blir en del av dig... det är blir bara en rutin du använder... för att det ska bli en del av dig måste du komma till en insikt, i detta fallet att du vill ha bra kvalite på dina tjejer och därmed börjar du kvalificera...

Pua Pekar åt rätt riktining... det är meningen dock att du ska inse alla grejer som pua har "lärt" dig själv... först lär du dig på ett intellektuellt plan, sen ändras dina värderingar o du gör det för att DU vill det..

HAHAHA, VA!? Du får ju inte högre kvalité på tjejerna bara för att du börjar kvalificera dom? (Det är som att säga att HB5 blir snyggare om du börjar kvalificera henne?! WTF). Standards är något man sätter inuti sig själv. Oavsett om man kvalificerar eller inte så har man samma standards - och kommer därmed dissa vissa - hooka med andra.

Om en tjock tjej är på dig på krogen så säger du inte att hon är för tjock för henne (sånt gör inte jag iaf), men däremot försöker du dra dig därifrån. Det gör du ju för att hon är för tjock för dig. Du har standards. Men du behöver inte berätta för henne att hon inte passa in via en kvalificering. Det skulle bara låta sjukt wierd.

Jag är inte heller 100 på vad du menar med kvalificera. Jag kan kvalificera med t ex: "Nej! Jag umgås inte med folk som inte äter lingonsylt!", eller "bara om du gör det här..."/"om du är tillräckligt snäll" etc. Det är ju inget som egentligen är speciellt SERIÖST. Jag har ju ingen standard som säger att jag inte umgås med tjejer som inte äter lingonsylt. Men det gör det hela mer spännande. Tjejer jag INTE vill vara med. Dom dissar jag ju bara. Jag behöver inte lägga upp en kvalificering, för seriöst, man märker ju om dom är brända.

__

Citat: först lär du dig på ett intellektuellt plan, sen ändras dina värderingar o du gör det för att DU vill det..

Hur menar du? Att mina värderingar skulle ändras? Utveckla gärna


Meddelanden
VARA inte GÖRA? (Silentshot + Devil) - av Mössan - 2012-03-31,18:33

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 2,646 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det joak 4 1,791 2017-08-14,22:18
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 3,289 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Hur slutar man vara självcentrerad? Ballin 15 9,905 2015-11-21,17:12
Senaste inlägg:: Roppe
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 3,711 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,297 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  Kolla på henne lr inte...suck Sex Intelligence 12 9,457 2015-09-22,13:00
Senaste inlägg:: Fiskarn
  HBs tjejkompis som inte gillar en dobarj3 6 4,560 2015-01-21,01:59
Senaste inlägg:: Nalirot
  Jag kan inte sluta tänka ChuckNorris 12 8,073 2014-12-15,01:51
Senaste inlägg:: Nicki
  Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på Zaxii 8 6,451 2014-10-28,22:41
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}