LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
VARA inte GÖRA? (Silentshot + Devil)
|
2012-03-31,18:33,
|
|||
|
|||
VARA inte GÖRA? (Silentshot + Devil)
devil Skrev:Du sa att man får starkt inner game genom try and failuer.. JA... HAHAHA, VA!? Du får ju inte högre kvalité på tjejerna bara för att du börjar kvalificera dom? (Det är som att säga att HB5 blir snyggare om du börjar kvalificera henne?! WTF). Standards är något man sätter inuti sig själv. Oavsett om man kvalificerar eller inte så har man samma standards - och kommer därmed dissa vissa - hooka med andra. Om en tjock tjej är på dig på krogen så säger du inte att hon är för tjock för henne (sånt gör inte jag iaf), men däremot försöker du dra dig därifrån. Det gör du ju för att hon är för tjock för dig. Du har standards. Men du behöver inte berätta för henne att hon inte passa in via en kvalificering. Det skulle bara låta sjukt wierd. Jag är inte heller 100 på vad du menar med kvalificera. Jag kan kvalificera med t ex: "Nej! Jag umgås inte med folk som inte äter lingonsylt!", eller "bara om du gör det här..."/"om du är tillräckligt snäll" etc. Det är ju inget som egentligen är speciellt SERIÖST. Jag har ju ingen standard som säger att jag inte umgås med tjejer som inte äter lingonsylt. Men det gör det hela mer spännande. Tjejer jag INTE vill vara med. Dom dissar jag ju bara. Jag behöver inte lägga upp en kvalificering, för seriöst, man märker ju om dom är brända. __ Citat: först lär du dig på ett intellektuellt plan, sen ändras dina värderingar o du gör det för att DU vill det.. Hur menar du? Att mina värderingar skulle ändras? Utveckla gärna |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}