LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hala tjejer
|
2012-04-01,16:54,
|
|||
|
|||
Hala tjejer
Det här är en situation som händer ibland. Jag öppnar en het tjej direct, hon skrattar, svarar på tilltal, jag lyfter upp henne, är fysisk, hon gör inte precis motstånd men hon känns hal som hon är på väg därifrån hela tiden.
Igår. Ser en tjej som är precis min typ i kroppen, liten och petite men ändå med schysst midja, röv och tuttar. Öppnar henne med "hey, du passerar mig INTE utan en dans! Faan, varför är du så jävla liten och het för? Blir ju helt tokig" osv. Hon lyser upp, fnissar och skrattar, vi dansar, jag är väldigt fysisk men det känns ändå ljummet på nåt sätt. Hennes kompis försöker dra iväg henne, jag förhindrar detta med mina svällande muskler. Hon stannar ett tag till sen sticker hon väg igen. Ser henne med en annan kille. Chillar en stund och roar mig på annat håll så länge, sen går jag in. Samma som förut, hon skrattar och är glad, jag lyfter henne men så fort jag släpper ner henne vänder hon sig om mot andra killen igen.. Det känns som jag bara jagar, all pull ingen push. Gav upp till slut. Vettefan om jag nånsin lyckats vända en sån här situation. Oftast tycker jag det känns redan från första början om det finns potential med en tjej. Känns hon lite hal har det aldrig blivit nåt, kanske på sin höjd ett hångel. Kanske jag skulle pushat ännu mer? Typ slängt henne över axlarna och kidnappat henne till en annan del av klubben, men då hade hon väl bara sprungit iväg igen. Kanske är det helt enkelt så att hon är för "snäll" och har svårt att avvisa killar? Blir sjukt frustrerad av dessa blandade signaler, ok om hon ber mig dra åt helvete, men när hon skrattar och ler åt mig blir det mindfuck. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hala tjejer - av slyngel - 2012-04-01,16:54
Hala tjejer - av Spider - 2012-04-01,18:53
Hala tjejer - av devil - 2012-04-01,20:53
Hala tjejer - av slyngel - 2012-04-02,19:40
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}