LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför är DU här?
|
2012-04-05,00:24,
|
|||
|
|||
Varför är DU här?
Jag var extremt cocky funny förr. Alltid center of attention och den som alla såg upp till och frågade om råd gällande det mesta. Jag var spindeln i nätet helt enkelt. Det krävs mycket av mig att använda såna termer då jag lider av araknafobi av sällan skådade mått.
Problemet för mig har alltid varit att jag inte förstått tjejer och har aldrig varit vad dom vill ha. Ingen förutom flickvänner har sagt att jag är söt eller liknande och jag har ansträngt mig till det yttersta för att behaga tjejerna utan att få minsta uns av intresse från deras sida. Idag vet jag varför. Fick en tjej för en massa år sedan och slog klorna i henne då jag antog att jag inte skulle få så många fler chanser i livet. Under förhållandets gång har jag förvandlats mer och mer till en chode, average joe, AFC, loser, nolla. Förhållandet tog slut förra året och jag har påbörjat min långa resa till att bli den jag var med undantag för tjejerna. Nu är jag på god väg att bli den jag alltid önskat att jag var och vara den som säger åt polarna på en utekväll "Jag sätter 500 spänn på att jag kan hångla upp den där bruden innan kvällen är slut" och lyckas. Det roliga är att ju mer jag lär mig, ju mer jag läser så inser jag hur jävla rätt jag egentligen har varit hela livet. Hur jag betett mig mot tjejer när jag inte varit intresserad av dom har resulterat i att jag haft många tjejkompisar som varit kära i mig medans jag hade mitt förhållande. Utanför förhållandet så har jag jagat och blivit needy. Min resa tillbaka började med en bok om hur man får tillbaka sitt ex. Efter det hittade jag Mystery Method och insåg att jag kan ju för fan få vilken tjej jag vill, varför ska jag då sträva efter att få tillbaka mitt ex? Allt föll på plats och med en skaplig dos evolutionsteori och social psykologi. Matade sedan igenom Badboys bok och en massa andra pick up böcker. Har sparat det bästa från allt jag läst och tagit till mig det som stämmer in på mig som person. Betade av några böcker om alfabeteende, kroppsspråk och sedan tidigare har jag en bunt böcker om social psykologi (min hobby kan man kalla det) och börjar nu få ett bra grepp om hur jag ska styra för att hamna dit jag vill komma. Försöker ändå undvika fällan att bli en keyboard jockey genom att faktiskt öva på det jag läser medans jag läser det. Övar just nu på att öppna och få igång konversationer. Sätter mål som att öppna tex 10 tjejer per dag och föra ett samtal med 5 eller så och i slutet av veckan går jag igenom vilka dagar jag nått målen och om jag ska ändra målen högre eller lägre. På fester eller om jag inte har någon tid att passa så kör jag fullt ut. Då går jag på tills det tar stopp. Där kan jag ju säga att det är fantastiskt hur mycket längre man kan gå än man tror såhär i början. 10 minuter in i samtalet känner man i magen att nu kommer hon snart att gå härifrån men en halvtimme senare står man fortfarande och styr samtalet och får IOI's. Varför jag är just här? Jag snubblade in på CR först men fastnade inte riktigt för det stället. Precis innan jag reggat mig där hittade jag Sweseduction men fick känslan av att det är utdöende. Där hittade jag i alla fall en tråd om det här forumet så då fick det bli så. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Varför är DU här? - av AbbeyRoad - 2012-03-08,04:32
Varför är DU här? - av Carragher - 2012-03-08,18:26
Varför är DU här? - av Insecureboy - 2012-03-08,19:17
Varför är DU här? - av GBG - 2012-03-08,20:24
Varför är DU här? - av Judas - 2012-03-08,23:14
Varför är DU här? - av alpha dawg - 2012-03-09,01:27
Varför är DU här? - av Carnivore - 2012-03-09,02:30
Varför är DU här? - av Silentshot - 2012-03-09,04:36
Varför är DU här? - av Carnivore - 2012-03-09,23:17
Varför är DU här? - av Evilvalle - 2012-03-10,00:57
Varför är DU här? - av TonightIsTheNight - 2012-03-10,09:34
Varför är DU här? - av Madonna - 2012-03-13,01:10
Varför är DU här? - av devil - 2012-03-15,21:20
Varför är DU här? - av vegas - 2012-04-05,00:24
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Varför denna besatthet av sina namn? | Ferre | 4 | 2,946 |
2012-11-04,23:45 Senaste inlägg:: Ferre |
|
Varför vill tjejer försöka äga mig? | Mandark | 4 | 3,051 |
2012-03-06,22:11 Senaste inlägg:: Stridskuken |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}