LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför vill tjejer försöka äga mig?
2012-03-06,20:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-06,21:08 av {2} Mandark.)
Inlägg: #1
Varför vill tjejer försöka äga mig?
Det måste vara något jag utstrålar som de hatar eller så vill de ge igen av någon anledning.
När de väl tror att de gör så rablar de upp saker som skulle vara pinsamma eller ägande entligt dem.
Typ, "Innnnn your faaceee."

Ett exempel..
Typ som att ett gammalt ragg nämde att jag hade skrivit med hennes kompis och sa att hon visste minsan det. Men hon "brydde" sig inte om det och hon rablade upp massa andra saker om att hon visste att jag hånglade med tjejer på krogen, bekanta till henne hade sett det. Ok när jag sa, jo jag känner henne blabla. Så nämner hon en annan tjej som jag hade haft kontakt med som hon också hade fått reda på för att hon kände hennes kompis, kompis. Hon frågade också om några tjejer som gillat min status och foton, typ värsta förhöret. Hon tror att jag försöker dölja saker för henne och så har hon fått för sig att jag är en player.

Vi har ju ingenting längre och det var hon som inte ville fortsätta efter att jag råkade sabba allt, men det var inte bara mitt fel. Fick reda på att hon var kär i mig den under den tiden men hon ville inte fortsätta då hon inte ville bli sårad och att det ändå inte var någon ide enligt henne. Typ 8månader sedan.

Andra tjejer vill få mig sårad osv.
Många tjejer sätter mig på pedistal. Så fort de ser att någon snyggare än dem tar kontakt eller snackar med mig får de för sig att de ändå inte är någon ide och då backar de för att inte bli sårade, fb eller irl. De rationaliserar att jag är en player, ligga kan de göra med mig men inget mer. Pre-selection = Player..
2012-03-06,21:42,
Inlägg: #2
Varför vill tjejer försöka äga mig?
I fallet med gammla ragget vars kompisar sett dig me nån annan är det bäst att inte reagera känslomässigt alls när hon frågar om det. Svara med svar som "ok" när hon säger att hon minnsan har koll på sig. Att hon ens tar upp det tyder på att hon bryr sig oavsätt vafan hon säger.

När andra tjejer försöker "äga" dig, se det som tester dom gör med dig. Shit tester står det säkert om här nånstans. Många gånger kan saker sägas för att försöka få fram en reaktion utav dig, eller som du säger försöka sätta dit dig.
2012-03-06,22:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-06,22:13 av {2} Mandark.)
Inlägg: #3
Varför vill tjejer försöka äga mig?
Hon till mig, du har säkert någon du håller på med nu.
Hon som gillat din status då, hon är ju smal och snygg. Vem frågar sånt om hon inte skulle bry sig.
Hon hade till och med tagit bort en bild som hon såg mulligare ut än innan.
Efter att vi snackat om en tjej som inte var min typ då hon var överviktig.

Sen kom vi in på att hon tyckte sexet var misstag och att hon var full och det bara hände och att hon hade kanske kunnat bli kär i mig då men inte nu osv.
Mitt svar till henne var då, varför ska man ångra saker man gjort, de väll bara önödigt.
Hon säger då, "de inte så att jag går runt och tänker på det". Gav henne två orgasmer den kvällen Big Grin
Jag svarar med, "nej, varför ska man gå runt och tänka på gamla ligg egentligen".
Hon sa, ser dig ändå inte på de sättet blabla, vill bara vara din vän osv efter ett par sms, hon flakade en träff innan vi började snacka om sexet.

Det syns så tydligt när de håller på och försöker få fram en reaktion, lika roligt varje gång.
Nu vet jag i alla fall nästa gång de försöker "äga" mig.
2012-03-06,22:11,
Inlägg: #4
Varför vill tjejer försöka äga mig?
Dom vet inte riktigt var dom har dig, så dom testar dig för att se om du är tillräckligt bra.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vad vill hon? Mrniceguy 3 1,211 2023-09-14,11:50
Senaste inlägg:: superduperadmin
  Tjejer i grupp. Alzor 1 1,377 2017-07-14,10:07
Senaste inlägg:: Schlinus
  Ny på forumet, det här vill jag lära mig! siemens 2 2,394 2016-11-02,14:37
Senaste inlägg:: trollface
  VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? Dikterad 14 11,066 2015-02-07,01:14
Senaste inlägg:: confused...
  Ny innom Pua - Vill bli bra mewtoo 7 5,601 2014-02-21,17:16
Senaste inlägg:: Mössan
  Varför denna besatthet av sina namn? Ferre 4 2,367 2012-11-04,23:45
Senaste inlägg:: Ferre
  tjejer som inte investerar? tay 3 2,040 2012-10-30,19:27
Senaste inlägg:: Mössan
  Era tankar om tjejer ni möter i dagliga livet! trollface 5 2,729 2012-09-29,16:01
Senaste inlägg:: trollface
  vill öka testo tay 10 4,270 2012-07-18,15:34
Senaste inlägg:: tay
  Fråga tjejer om mode, bra eller skit Anonymous 5 2,139 2012-07-04,23:15
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}