LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Optimal kost för testoboost, energi och motivation?
|
2012-04-06,12:11,
|
|||
|
|||
Optimal kost för testoboost, energi och motivation?
I tråden om genusdokumentärerna börjar en liten diskussion om mat för testo komma upp men istället för att hijacka den tyckte jag vi kunde fortsätta den här?
Ni som har koll på det här, är det paleodieten ni snackar om med zero mjölk, gluten osv som höjer testo? Har ni länkar osv man kan kolla? Är det någon som har hört nåt om långsiktiga effekter av sjukligt lågt kolhydratsintag? Levern producerar carbs av sig själv om den behöver, true, men det skadar den också i längden läste jag somewhere men kommer ej ihåg var, vad tänker ni om detta? Detta ska vara nyttigt för att vi levde så på stenåldern or w/e och våra kroppar har inte hunnit anpassa sig till ris, potatis, pasta osv. Men måste det vara ett argument för att det är nyttigare? Vi lever trots allt längre och bättre idag än igår ändå? Även en sista tanke så här spontant, carbs behövs som fan för att bygga, right? Så paleodieten håller knappast där eller? Eller satsar ni på carbs via växter och skit då istället? Några tankar jag har, bidra gärna ni som har koll! Andra med frågor bara bomda! Gärna källtips och länkar ni som har, sjukt intressant ämne tycker jag! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Motivation för träning och kost | sjoggaa | 4 | 4,138 |
2015-06-21,16:05 Senaste inlägg:: felicia |
|
Bra kost! | Mindful | 20 | 16,357 |
2014-11-06,01:41 Senaste inlägg:: zorro69 |
|
Mer energi in än ut för att bygga muskler. | illdan | 18 | 13,936 |
2013-12-20,13:26 Senaste inlägg:: Player |
|
kost för energi/välmående | tay | 7 | 4,022 |
2012-10-21,01:19 Senaste inlägg:: TobiasK |
|
Den stora hjälptråden för kost tillskott | alpha dawg | 13 | 8,627 |
2012-04-26,03:25 Senaste inlägg:: golvmopp |
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}