LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tankar om varför man inte ska köra rutiner, input wanted =)
|
2012-04-06,16:36,
|
|||
|
|||
Tankar om varför man inte ska köra rutiner, input wanted =)
Evilvalle Skrev:Det ENDA vanliga problemet många har med rutiner är att dom blir REAKTIONS-SÖKANDE, now, this is all fine, jag menar, man VILL ha ut en reaktion/respons, det är så kommunikation går till -> Vi säger nåt, vi får en reaktion, vi fortsätter. ah, bra skit valle jag vet att vi alla drar rutiner hela tiden omedvetet, man tänker inte på det bara, sen kan man välja att göra det medvetet och utstuderat också, vilket inte behöver göra nån speciell skillnad, gör det inte ur neediness bara, fine. men min tanke är hur det påverkar utvecklingen? att gå ut utan rutiner medvetet iaf, och bara kötta utan något material i huvudet och bara spotta ditt eget spontana bullshut vs ha små gamebit shit färdigt att säga....vad ger bäst utveckling? kanske bara är väldigt marginellt och inte spelar nån roll faktiskt, själv kör jag utan nåt i huvudet för det går bättre för mig, men online gillar jag rutiner för att det funkar så sjukt bra att trycka på knappar, men det känns lite som det här med att visa värde vs anta värde tycker jag. varför skulle jag behöva trycka på knappar/varför skulle jag visa värde? Im awesome anyways...men det tar också ett tag tills man VERKLIGEN är där, im certainly not... |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}