LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Balansgången mellan att vara unreactive och att säga ifrån
|
2012-05-21,13:29,
|
|||
|
|||
Balansgången mellan att vara unreactive och att säga ifrån
Att ignorera vissa saker de gör går bra om det är instaka gånger. Händer det ofta så får man säga ifrån helt enkelt.
Var i exakt samma sits som dig igår. Hade försökt stämma dejt med en tjej över en vecka nu (vi har setts en gång tidigare). Såhär löste jag det: Jag skrev till henne att det är väldigt svårt att stämma träff med henne. Hon svarade: "Ja. Vi har gått om varrandra helt enkelt..." Jag: "Jag vet och därför tänker jag ligga steget före och fråga när du är ledig i veckan " Jag (igen): "Tisdag låter bra tkr jag " Hon: "haha okej det blir bra " Jag: "Bra. Då spikar vi tisdag" Så var saken biff. Man behöver inte säga ifrån. Men man kan take charge/ta befäl och se till att det blir av - utan att vara arg eller säga ifrån. Bara bestämd : ) ____________________ Ett annat exempel var med en tjej som pratade om folk hon knullat hela tiden. I början sket jag i det å det funkade bra. Men efter ett tag lessna jag och sa att hon får hålla sånt där för sig själv för jag vill inte veta. Jag bryr mig inte ett jack shit. Det gick några gånger men när hon pratade om det iggade jag bara. Å då lärde hon sig : ) |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Balansgången mellan att vara unreactive och att säga ifrån - av Colonel Love - 2012-05-21,00:04
Balansgången mellan att vara unreactive och att säga ifrån - av TheD - 2012-05-21,01:41
Balansgången mellan att vara unreactive och att säga ifrån - av Mössan - 2012-05-21,13:29
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}