LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Inne i mitt huvud för mycket?
2012-05-22,21:41,
Inne i mitt huvud för mycket?
Ja, det är inte direkt "smooth" Big Grin.

Först av allt, kolla hur långa dina meddelanden är kontra hennes. Kolla sedan antalet frågetecken från din sida kontra hennes. Det är rätt uppenbart av hela kontexten att du är mer investerad än henne - icke sant? Återigen, attraktion handlar om att ge tjejen perceptionen (äkta eller ej) att hon är mer investerad i dig än tvärtom. Endast då kan någon särskild attraktion uppstå.

Det finns många olika sätt att göra detta, PU-communityt var längen baserat på att använda sig av diverse tekniker för att ge henne denna perception (Negs, push/pull, teasing, reframing, disqualification), kort och gott handlade det om att snabbt demonstrera för henne att hon är av lägre socialt värde än dig (och du bryr dig därmed inte om hennes perception om dig) -> Detta i sin tur kan få henne att börja jaga dig, då hon upplever detta som att du är attraktivare än vad hon är.

Vad man dock efter ett tag inser är att det går att kommunicera detta utan några direkta tekniker, kort och gott är genvägen till det hela att allt man säger gör man för att primärt underhålla sig själv och inte bry sig om hennes respons särskilt mycket, detta gör (om inte början, efter ett tag) att hon får känslan att du inte är särskilt investerad i hennes åsikt om dig (vilket du per definition inte är, då du bara säger massa skit för att underhålla dig själv) -> Detta gör att hon börjar se dig som högre värde än vad hon är och vipps så "sugs hon in i din verklighet" och blir attraherad.

Vad man kan se av denna konversation är att du dels försöker använda dig av tekniker för att få ut ett visst resultat, vilket i sig INTE är fel, särskilt inte som newbie, DOCK blir det rejält mycket fel när hon kan känna att du gör något just för att få ut en reaktion av henne, vilket hon gör rätt mycket i denna konversation.

Jag nämnde också ovan att du framstår som mycket mer investerad i hela konversationen än vad hon är, längre meddelanden, fler frågetecken, du blir lite av en "dancing monkey", dvs en lite halvt roande underhållning men thats about it.

Hur du blir kvitt detta går inte att svara på i ett enda meddelande -> Återigen, välj ett system att följa and stick to it. Fortsätt snacka med tjejer, IRL samt internet, varje dag, hela tiden, posta konvos här, fråga om råd här, så är du inom 1-2år mycket, mycket bättre.

Jag själv var mycket värre än sådär när jag började.

Gl hf
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
Inne i mitt huvud för mycket? - av Evilvalle - 2012-05-22,21:41
Inne i mitt huvud för mycket? - av Avager - 2012-05-22,22:43
Inne i mitt huvud för mycket? - av Mössan - 2012-05-23,07:09

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 2,254 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  Förslag på förbättringar i mitt game TicTac 3 2,614 2013-05-31,14:58
Senaste inlägg:: Nystart
  Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? Dowgeni 9 4,904 2012-04-22,20:41
Senaste inlägg:: Dowgeni
  Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! illusionisten 5 2,670 2012-04-02,00:57
Senaste inlägg:: TheD

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}