LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Inne i mitt huvud för mycket?
2012-05-22,21:27,
Inne i mitt huvud för mycket?
Sjukt bra skrivet tack för det! Blev just grillad av en tjej vettefan, kör alltid rätt kaxigt game men kände att jag ville pröva att ta det lugnt och se vad fan som händer men känns sjukt fjantigt hur jag skrivit osv att jag knappt vill posta det men men:

JAG
Galet söt, vem är du?
HON
haha vadå vem är du?
HON
hon på bilden förmodligen
JAG
My god kvinna, varför har vi aldrig druckit strårom och tittat på bondfilmerna tillsammans? Ja, vem är du intressn osv
HON
haha nej helt random??
HON
de står på profilen
JAG
Ja självklart men tänkte utöver det Mrs HB Ser att du gymmar, grymt det får du ett pluspoäng för, måla också :o du får måla något till mig Vad har du för mål med gymmet då? Endast bygga finare kropp eller tävla inom fitness?
HON
haha bara gymmar för snygg kropp målar inte till alla som vill haha
JAG
Hur länge har du gymmat då e du den biffen man ska passa sig för i gymmet eller? Jag ger inte komplimanger till vem som helst heller så du borde göra ett undantag åt mig med haha.
HON
haha alltid tränat. men bara tränat gym 2 månader. va poledance innan. haha får komplimanger dagligen så varför göra undantag för någon random kille som skrivit 4 meddelanden?
JAG
Jag kommer med ett awesome svar om 20 min måste skjutsa min tjejkompis till stan! Under den tiden hinner jag tänka ut något grymt svar! Haha, ne men kommer om 20 min ca sakna mig inte för mycket HB8, håll ut.
JAG
Sådär, tbx. Bra att du alltid tränat ingen det får du pluspoäng för, poledance vad var det nu igen? När man dansar på en såndär stång i taket eller? Självklart får du massa komplimanger det får alla tjejer på såna här chatsidor, men jag väljer vilka jag skriver till då det inte ger mig något och ge bort massa onödiga komplimanger till någon som endast ser bra ut, skönhet är vanligt det är däremot sällsyntare och hitta tjejer som är riktigt roliga och gillar göra spontana saker du såg ut som en sån tjej därav skrev jag till dig. Jävlar va långt de här meddelandet blev haha
HON
haha a de e en sån du svarade fortfarande inte på frågan fast meddelandet blev så långt. fail haha
JAG
Haha, varför sluta du med det då? Jag funderar på börja någon slags dans verkar vara rätt kul, haha ja e trött sovit 4h inatt, sa inte att du SKULLE måla något till mig jag sa att du fick måla något åt mig men jag accepterar endast fina tavlor
HON
testar alltid nya grejer. testat det mesta. haha okej kanske inte rätt tid å skriva då? varför skulle ja ens vilja måla till någon random? accepterar endast fina tavlor?? haha hur bitch får man va som om ja inte kan måla fina tavlor och som om du e konstvetare.
HON
du e inge vidare på att flörta, om det nu e de du försöker. annars vet ja fan inte va du sysslar med

Blama mig inte för mycket, ser hur mobbat jag skrivit nu i efterhand haha men har bara hållt på med det i 2-3 dagar nu, men lite tips vore kul vore kul att veta vad jag verkligen gjorde helt fel med.

tack.

Meddelanden
Inne i mitt huvud för mycket? - av Anonymous - 2012-05-22,21:27
Inne i mitt huvud för mycket? - av Avager - 2012-05-22,22:43
Inne i mitt huvud för mycket? - av Mössan - 2012-05-23,07:09

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 2,254 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  Förslag på förbättringar i mitt game TicTac 3 2,614 2013-05-31,14:58
Senaste inlägg:: Nystart
  Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? Dowgeni 9 4,904 2012-04-22,20:41
Senaste inlägg:: Dowgeni
  Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! illusionisten 5 2,669 2012-04-02,00:57
Senaste inlägg:: TheD

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}