LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Inne i mitt huvud för mycket?
2012-05-22,21:15,
Inne i mitt huvud för mycket?
Ey man. Först av allt, sluta läsa så jävla mycket. Ta 1 system och gå efter det i ett halvår, ignorera allt annat.

Second, grunden till attraktion är none-needyness, varför? För att det subkommunicerar högt socialt värde, thats it. Återigen, det är GRUNDEN/ROTEN till det, det är INTE det attraktiva beteendet i sig. Därmed kan du i interaktioner inte tänka "e jag none-needy nu?" då det inte är beteendet i sig, men det är vad som gör att du utåt sett subkommunicerar de beteenden som är attraktiva (kroppspråk, ögonkontakt, congruence, förmåga att put your personality on your line, expressivenss etc).

Det är därför många upplever att dom har det så mycket lättare att ragga upp tjejer när dom inte är ute specifikt efter det, då dom inte har denna underliggande needyness vilket resulterar i att dom inte sätter käppar i hjulet för sig själv och därmed bara "är dom sig själv" (Sitt bästa själv) vilket är attraktivt (då vi alla har en liten natural i oss, det handlar bara om att ge oss själva tillåtelse att låta denne skina).

Det är också varför så många upplever att dom får mycket mer uppmärksamhet av flickor när dom väl redan har ett förhållande -> Förhållandet i sig gör att dom känner sig bekräftade, deras själkänsla höjs och dom har inte längre ett "hål som dom försöker fylla" när dom går ut - Detta resulterar i att positionen dom kommer ifrån när dom pratar, rör sig, everything - är en position av en full kopp som bara sprider ut energi istället för en halvfull/tom som försöker fylla sig själv genom andras reaktioner.

Det spelar ingen större roll vad du följer för system, vad för tekniker du använder eller om du ens väljer att medvetet använda några öht. Vad som spelar roll är din level of needyness, den kommer vara ett direkt avgörande för om tjejen vill suga din snopp eller inte.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
Inne i mitt huvud för mycket? - av Evilvalle - 2012-05-22,21:15
Inne i mitt huvud för mycket? - av Avager - 2012-05-22,22:43
Inne i mitt huvud för mycket? - av Mössan - 2012-05-23,07:09

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 2,254 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  Förslag på förbättringar i mitt game TicTac 3 2,614 2013-05-31,14:58
Senaste inlägg:: Nystart
  Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? Dowgeni 9 4,904 2012-04-22,20:41
Senaste inlägg:: Dowgeni
  Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! illusionisten 5 2,669 2012-04-02,00:57
Senaste inlägg:: TheD

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}