LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Inne i mitt huvud för mycket?
2012-05-23,07:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-23,07:14 av {2} Mössan.)
Inne i mitt huvud för mycket?
OBS: Har inte läst va de andra svarat.

Anonymous: Att man är ringrostig efter ett förhållande är helt naturligt. Det var även jag. I början kändes det t.o.m. fel att hålla på med någon eftersom jag kände mig "otrogen" - för att jag inte var van vid att vara singel. Allting tar sin tid. Till slut är man redo och när man väl börjar ragga så stapplar man fram. Det går dåligt. Man är inte van. Du har ju för fan inte gameat på 3 år! Men fortsätt försök. Tills du lyckas.

Det är som att börja spela fotboll efter ett långt uppehåll. Du slår för lösa/hårda passar. Dina skott är inte lika välplacerade, stadiga. Men med övning och repetition så kommer du igång och börjar hitta formen igen.

Personligen rekommenderar jag 0% material då detta fuckar sönder ditt huve. Det gjorde mig bara sämre. Kör 100% praktik och ha mindsättet: Try and error.

Exempel: "Vad vill du?" -> "Jag vill prata med den tjejen". Vad du måste göra då är att hitta ett sätt att kontakta henne. Du kommer på en idé - och du testar den. Antingen success eller fail. Blir det fail -> TRY AGAIN! (inte nödvändigtvis på samma tjej). Blir det win - BRA jobbat! Gå på nästa steg - hur når du dit? osvosvosv

EDIT: Det som är bra med 0% material är att du måste hitta på allt själv. Alltså finns inga rätt eller fel. Du kan testa allt. När man läser material så begränsas du av "vetskapen" att det finns "rätt" eller "fel". Vilket är bullshit.

Meddelanden
Inne i mitt huvud för mycket? - av Avager - 2012-05-22,22:43
Inne i mitt huvud för mycket? - av Mössan - 2012-05-23,07:09

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 2,254 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  Förslag på förbättringar i mitt game TicTac 3 2,614 2013-05-31,14:58
Senaste inlägg:: Nystart
  Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? Dowgeni 9 4,904 2012-04-22,20:41
Senaste inlägg:: Dowgeni
  Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! illusionisten 5 2,669 2012-04-02,00:57
Senaste inlägg:: TheD

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}