LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Inne i mitt huvud för mycket?
2012-05-23,15:32,
Inne i mitt huvud för mycket?
Bra skrivet Mössan tack för det! Jag känner mig rostig för att snacka med en tjej nykter osv då kan jag känna mig dålig, men när det kommer till klubb och lite alkohol speciellt dans game så går det hur jävla bra som helst för mig, men känner som jag behöver lite material för att börja prata och känna att jag får tjejerna pga hur jag behärskar mitt kroppsspråk samt prat.

Vill träna med openers, build rapport och såna grejer vet inte riktigt hur allt går i vilken ordning men kan vara skönt att ha någon method att följa och sen hitta på egna fraser bara man får en humm vad man gör liksom.

Om jag bara körde känns det som jag skulle fått bättre självförtroende men också sumpa massa chanser då jag inte vet vad jag gjorde förra gången som var bra och dålig, hoppas du förstår vad jag menar men ditt tips låter ändå bra vet inte hur det skulle fungera eftersom jag aldrig prövat.

Tänkte iaf köra med 1 method i början och läsa om just det, köra det och utveckla eftersom jag blivit rejält förvirrad av alla olika tekniker :p

Jag har även börjat hälsa på random folk med och fråga hur e läget o massa sånt bara för att det ska kännas mer naturligt.

Meddelanden
Inne i mitt huvud för mycket? - av Avager - 2012-05-22,22:43
Inne i mitt huvud för mycket? - av Mössan - 2012-05-23,07:09
Inne i mitt huvud för mycket? - av Anonymous - 2012-05-23,15:32

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 2,254 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  Förslag på förbättringar i mitt game TicTac 3 2,614 2013-05-31,14:58
Senaste inlägg:: Nystart
  Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? Dowgeni 9 4,904 2012-04-22,20:41
Senaste inlägg:: Dowgeni
  Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! illusionisten 5 2,666 2012-04-02,00:57
Senaste inlägg:: TheD

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}