LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lättare att ragga på snygga tjejer?
|
2012-06-17,03:01,
![]() |
|||
|
|||
Lättare att ragga på snygga tjejer?
Njae tjejer är tjejer.
Allt handlar ju egentligen om kontexten snygga tjejer befinner sig i. På klubben så vet de att de har "hög status" pga sitt utseende. Så där gäller det att verkligen känna i sig självt att man duger gått och väl för henne med den man är plus hooka hennes uppmärksamhet först för att hon ska släppa på sina murar. Medan på stan i vardagen så finns inte den bubblan öht. Där är de precis som alla andra. Tjejer kan man typ placera in i tre kategorier: Ugs - bearable, who the fuck cares? Moving on. Helt okej - ganska söta, ofta ovana vid uppmärksamheten, brukar bli glada, om de är singlar så byter de gärna nr har inte så många killar på g i sina liv. Inga jag raggar på men mina första stapplande steg landade där ganska ofta + att tjejer jag förut ansåg som snygga idag hamnar under den kategorin. Fina - godamnjawdropping, har alternativ så de är inte svältfödda. Men de blir lika glada som alla andra tjejer men är alltid 50/50 att de dejtar någon seriöst/har kille. Men de som inte har någon seriöst byter gärna nr. Så snyggare tjejer är inte lättare, men de är heller inte svårare. Där emot kan det krävas lite mer från din sida för att de ska släpps in dig i sin värld till att börja med på klubben. Tjejer är som sagt tjejer. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Lättare att ragga på snygga tjejer? - av tay - 2012-06-16,20:08
Lättare att ragga på snygga tjejer? - av Evilvalle - 2012-06-16,20:13
Lättare att ragga på snygga tjejer? - av Judas - 2012-06-16,21:44
Lättare att ragga på snygga tjejer? - av Stridskuken - 2012-06-16,22:13
Lättare att ragga på snygga tjejer? - av Sux - 2012-06-17,03:01
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}