LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Första dejt ever snart, rädd för tystnad!?
2013-06-09,22:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-09,22:35 av {2} godsgift.)
Inlägg: #33
Första dejt ever snart, rädd för tystnad!?
confused... Skrev:Du har uppenbart 0 erfarenhet av en extrem chode. Beroende på hur stort steg det är att överhuvud taget våga gå på en dejt så kan en för dålig och för obehaglig första dejt mycket väl leda till att man blir så nervös att det tar lång tid före man vågar sig på det igen.Men oavsett, 30-60min konversation får man ut även av en vanlig bio dejt, nu på sommaren kan man få ut ennu mer, t.ex träffas och ta en promenad före filmen. Och lägger man upp det rätt, tar en promenad före filmen, beställer par säte osv så kan man t.o.m eskalera bättre än på en fika dejt och det blir att man sitter 1.5 med henne i famnen och hånglar/kysser till och från i filmen.

Det känns som att ni fördummar och förlöjligar en tur på bio något enormt. Gör man det rätt tycker jag faktiskt det blir lättare att köra eskalera fysiskt än på en fika dejt.
Hade glömt att svara på detta. Men ehm, jo, jag vet exakt hur det känns att vara jävligt rädd för att öppna käften och ständigt vara rädd för tystnader osv. Men nu lägger du upp det på ett annat vis, med en promenad på EN TIMME med konversation innan filmen osv. Det är ju i princip samma sak med snacket som att ta en bärs på en bar/fika 1h eller 2h. Skillnaden blir ju bara att du eskalerar sexuellt på en bio istället för att ta det direkt hem. Nåja whatever works. Jag tycker dock ändå fortfarande att det är bättre att kötta rejält, inte ha några ursäkter och lära sig snabbt och effektivt. Sen tror jag verkligen inte att en snubbe som hänger på ett sånt här forum, där vi pushar varandra till att göra misstag, att fucka upp, göra bort oss ordentligt, kalla det vad du vill, skulle ta det så personligt att han går hem gråtandes och ger upp PU. Ska skriva ett inlägg i bloggen om hur jag själv kom in i detta, var sjukt nervös och började med situational openers innan jag kissade på mig och ejectade.

Btw, hur gick dejten? Smile


Meddelanden
Första dejt ever snart, rädd för tystnad!? - av godsgift - 2013-06-09,22:35

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  close rädd brud Rednales 6 3,633 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Efter första träffen! Parafras 0 972 2015-05-05,18:12
Senaste inlägg:: Parafras
  En dejt kball 8 4,817 2014-07-01,18:16
Senaste inlägg:: WALL-E
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,820 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Vän-Dejt? Shanks 6 2,721 2013-08-28,12:28
Senaste inlägg:: Mindful

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}