LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Får tjejer att bli kära i mig.
2013-11-18,15:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-18,15:08 av {2} Erikkars.)
Inlägg: #1
Får tjejer att bli kära i mig.
Hej!

Jag har ett "problem"

Tjejer som jag löser osv på krogen, byter nummer med. Det är inte överdrivet många.

Men de som jag väl snackar med, byter nummer med. blir kära i mig...
Inte något överdrivet kroppsspråk som menar KNULLA MIG!!!!!!, men just att de vill gå på dejt, träffas, umgås. Sen när jag förklarar för dom att jag inte vill ha något förhållande så bryter de kontakten, blir typ ledsna och skriver aldrig igen. om jag skriver till dom, så är de trevliga liksom, men jag känner en vibe som säger att dom inte skriver så mycket som dom vill för att dom är rädda för att bli sårade.

Min teori:
att jag inte vågar vara sexuell, men att jag fortfarande påvisar att jag är en person som vet vad jag vill och har vad som krävs för att kunna komma någonstans i livet. Höga ambitioner. Och att de därför inte ser mig som den personen som bara vill knulla dom, och att dom indirekt inte heller bara vill bli knullade av mig.

Jag hade förhållande innan, 6 månader, jag gjorde slut. Jag ville inte vara med den bruden, hon blev ledsen för att hon ville vara med mig, samma sak där, inget kk förhållande alls. Sexet i det förhållandet sög, hon ville aldrig ha sex, men hon ville fortfarande vara med mig, riktigt mycket ville hon vara med mig alltså, men inget sexuellt.

Jag vill liksom att tjejer ska bli sjukt kåta och bara kasta sig över mig, så att jag kan göra vad jag vill med dom, men att dom ska göra detta INNAN dom bestämmer sig för att dom vill ha ett förhållande med mig....

Jag har nästintill bara knullat tjejer som vill ha förhållande med mig...
Det har blivit 7 pers. varav 6 som vill ha mer än bara sex.


Meddelanden
Får tjejer att bli kära i mig. - av Erikkars - 2013-11-18,15:05

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ? tay 5 2,956 2016-08-08,14:13
Senaste inlägg:: StayHungry
  Tjejer som öppnar sen nothing Parafras 20 11,289 2015-06-25,08:18
Senaste inlägg:: Parafras
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,128 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP! MassRiot 15 6,005 2013-01-12,19:45
Senaste inlägg:: devil
  Tjejer som puttar ens på dansgolvet premium 3 1,350 2012-05-02,15:02
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}