LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tinder feedback
2015-05-07,09:03,
Inlägg: #6
RE: Tinder feedback
(2015-05-06,21:49)Rednales Skrev: Intressant ddedär med meansexy vs söt. Har tänkt att de vart tvärt om. ex tänker på killar som ville i Haffa guzz videon som iallfall jag skulle sätta åt de mer söta hållet. han kommer undan med att vara direkt. har också själv stött på brudar som blir "imponerade" av en direkt stil för att dom tyckte man såg ut som en blyg nice guy. tänker mig att the element of surprice också kan vara till fördel.

Länge sen jag såg den videon, om vi nu tänker på samma. Men iaf så han tryckte inte ner/satte sig över brudarna och var macho alla bad boy style (jämför haffa guzz killarna med sättet Evilvalle kör på i sina internet konvos han lagt upp här. Haffa guzz killarna är direkta och sexuella men inte på ett macho badboy sätt. Om vi tänker på samma video.

För att förtydliga, du måste inte ha meansexy looks för att vara direkt, tycker hon du är fysiskt attraktiv kommer du kunna pusha lite sexuellt och vara lite rakt på. Men du kommer komma undan i mycket större grad med bad boy / macho snack och kan pusha hårdare sexuellt desto mer sexuell attraktion dina bilder / utseende ger. Därför har jag lärt mig att man ska inte känna sig tvingad att pusha massa sexuellt om man märker att brudarna svarar dåligt på det.

Är allmänt känt innom PUA att pusha massa sexuellt ökar flakerisken också. Både irl och via internet.


Det viktigaste jag vill ta upp nu också är att jag snackar internet game, är till mångt och mycket helt andra regler som gäller irl där så mycket mer faktorer kommer in i spelet jämfört med internet där det är typ 80% bilderna som avgör succes.

En jämförelse med haffa guzz irl videos med internet game kommer aldrig bli helt bra.


Meddelanden
Tinder feedback - av Ted - 2015-04-27,16:23
RE: Tinder feedback - av confused... - 2015-04-27,19:09
RE: Tinder feedback - av Rednales - 2015-05-06,21:49
RE: Tinder feedback - av confused... - 2015-05-07,09:03

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tinder fail, help a brotha out? dobarj3 2 1,416 2017-08-21,22:34
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Mr. Oteknisk (Tinder) vinividivici 7 7,352 2015-08-16,11:10
Senaste inlägg:: Cogo
  Lite feedback och tips tack neandertalaren 7 2,846 2012-03-22,16:39
Senaste inlägg:: Broner
  Lite feedback på mitt internetgame neandertalaren 7 3,009 2012-02-28,00:15
Senaste inlägg:: neandertalaren

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}