LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Använda nofap-"powers" till annat?
2016-01-13,17:43,
Inlägg: #1
Använda nofap-"powers" till annat?
Jag har förut kört nofap, i över ett år och med iaf en gång med noejaculation på minst 3-4 månader. Men den gången jag körde nofap var jag mer eller mindre på energiunderskott hela tiden, styrketränade inte så mycket och körde daygame kontinuerligt. Mitt testo var säkert inte superhögt och jag fick utlopp för min "energi", framförallt genom att köra daygame och knulla.

Vet inte exakt när jag började med nofap på riktigt igen, men 2-3 veckor sen. Denna gång är annorlunda för nu styrketränar jag 6gånger i veckan och äter som en häst, så mitt testo är antagligen i taket. Enkelt löst, DAYGAME eller hur?

Ja, i normala fall hade det varit lösningen och jag körde lite daygame igår men tyckte inte det var värt det, svinkallt och tjejerna som var ute är inte så sugna på att stanna och prata. Men det är inte anledningen egentligen, anledningen är att jag har inte tid att köra daygame nu, inte nightgame heller, jag planerar en utomlandsflytt så snart jag kan och har lite projekt och sånt som jag vill ha klart innan.

Problemet är att jag är kåt som ett djur, får t.o.m ont i magen ibland av kåthet. Kan inte låta bli att svepa osv på tinder, men känns inte som att det direkt leder någonstans. Har också svårt att inte tänka på sex och att fokusera på mina projekt. Jag har alltså ingen att ligga med och vill inte lägga ner tid på att fixa det nu.

Någon annan som har erfarenheter av nofap men inte använda energin till sex utan helt andra grejer? Läste lite artiklar om det, men tyckte inte det var så mkt konkret där, mest bara "spara din sexuella energi och använd till annat".

Någon som har konkreta tips på hur jag använder energin till att kötta på mina projekt?
Eller ska jag bara dra i snabeln?


Meddelanden
Använda nofap-"powers" till annat? - av fisk - 2016-01-13,17:43

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Till alla som identifierar sig som smarta Ragnarök 54 32,480 2015-02-14,09:22
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  Använda sig av mentorer tvbordet 5 2,592 2013-12-31,02:04
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}