LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
No fap mer än 2 år men kommer för snabbt
2017-12-01,16:55,
Inlägg: #3
RE: No fap mer än 2 år men kommer för snabbt
Prova lite yoga innan, djupandning och att inte känna att du behöver pumpa på för glatta livet när du väl stoppar in kuken, det är okej att ta det lugnt, köra långsamt, pausa, slappna av i alla muskler. Kör ditt eget rejs och i nuläget fokusera på känslan inne i din kropp och ta tid på dig, hennes njutning i andrahand tills vidare.

Din känsla av att du måste och tankar som "om jag var tjejen och jag kunde träffa en kille 1-2 gånger i veckan och sen avbryts det snabbt så skulle jag såklart inte gilla det." ger dig bara performance anxiety och gör det mer troligt för dig att komma snabbt. Det är okej, vad du ger henne är mer än bara den stund din snopp är inne i henne. Uppenbarligen eftersom hon väljer att träffa dig så tycker hon det också. Och du har inget tvång att måste göra henne sexuellt tillfredsställd. Hon har säkert en dildo någonstans. Gör det endast för dig, inte för att du är tvungen för hennes skull. Det finns miljarder andra tjejer. Du behöver inte lära dig just med henne att hålla dig längre. Se det som ett mer långvarigt projekt. Kegelövningar, tantra, läs på och öva.

Mitt tips är att ha som mål nu att komma ännu snabbare än du gjort tidigare, försök komma så fort du kan, och ha som mål att skratta åt det själv oavsett vad hon tycker. Släpp din prestationsångest. Den gör dig olycklig. Släpp att må dåligt efter det händer, det behöver inte vara så, det är okej, jävligt vanligt för snubbar att komma fort.

Helt säker på att du kommer lösa detta med tiden. Se det här som en chans att acceptera dig själv fullkomligt oavsett om din snopp sprutar fort. Du kommer inte ha det problemet framöver, så ta chansen nu medans den finns att ha en stark självkänsla även om detta händer.

In i kroppen, var närvarande, slappna av... Bort med all anspänning och prestation. Njut av stunden bara.

btw http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=3340 om du inte sett den
"With life no matter what you do you are all in. This is going to kill you. Might as well play the most magnificent game you can while you're waiting. Because do you have anything better to do?"


Meddelanden
RE: No fap mer än 2 år men kommer för snabbt - av Doit - 2017-12-01,16:55

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Flickor som inte kommer Whynot 9 4,607 2017-03-25,00:10
Senaste inlägg:: Pienso
  Kommer för fort Ragnar 50 29,721 2015-12-20,21:03
Senaste inlägg:: godsgift
  Uthållighet / kommer dirr Räzer 8 3,864 2015-05-17,23:31
Senaste inlägg:: Hängtyr

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}