LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-03-23,19:16,
Inlägg: #181
Symptom utav att sluta runka!
Nice Smile Hände mig idag (inge approach dock), men hon stirra som fan.

FRÅGA: Hur gör ni när ni sexchattar/messar? Hur kan man INTE runka till det? Höll på att bryta min (igår) andra dag! Hur gör ni?
2012-03-23,19:18,
Inlägg: #182
Symptom utav att sluta runka!
Mössan Skrev:Nice Smile Hände mig idag (inge approach dock), men hon stirra som fan.

FRÅGA: Hur gör ni när ni sexchattar/messar? Hur kan man INTE runka till det? Höll på att bryta min (igår) andra dag! Hur gör ni?

har en bild på en lönnfet gammal kärring på datorskärmen... Dock så var det en brud som jag messade med som väldigt detaljerat berättade hur hon skulle söga av mig följt av en härlig ridning och då hjälpte inte kärringen utan det var bara att springa fort som fan in i toaletten och stänka kallt vatten över soldaten.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-23,19:41,
Inlägg: #183
Symptom utav att sluta runka!
Insecureboy Skrev:har en bild på en lönnfet gammal kärring på datorskärmen... Dock så var det en brud som jag messade med som väldigt detaljerat berättade hur hon skulle söga av mig följt av en härlig ridning och då hjälpte inte kärringen utan det var bara att springa fort som fan in i toaletten och stänka kallt vatten över soldaten.

Allvarligt? :p
2012-03-23,19:43,
Inlägg: #184
Symptom utav att sluta runka!
Yep, fan ska jag göra. Skiten bli ju hård som fan. Brukar ta duschmunstycket. Ner med brallan och spruta kallt vatten. Ja jag vet jag är lite speciell...
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-23,19:48,
Inlägg: #185
Symptom utav att sluta runka!
Nej jag mena inte så de e fan EN SKITBRA IDÈ!!!

Ska fan göra't nästa gång Smile eller dra den mot en husvägg om de inte finns nåt munstycke i närheten Tongue kmr fan aldrig klara det annars

EDIT: Det roliga i det hela att jag går typ runt 24 me bånge. Men när jag sitter vid datorn känner jag inge sug för porr. Vill bara knulla...
2012-03-24,14:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-24,14:35 av {2} russel.)
Inlägg: #186
Symptom utav att sluta runka!
Hade inte runkat/fått ligga/ avrunk/blow på 21 dagar. Man har varit svinkåt hela tiden men inte lyckats komma över något. Men nu är Jag stolt över mig själv, igår så nappade en brud. Jag skrev till henne "kom hit och ta min kuk din mun, det är kris"... Möter upp henne på stationen, lite skitsnack, sen " Hurru nu måste du ge en avsugning, kan inte vänta längre" vi går in en bit i skogen och där bär det av. Fucking Win haha, nu fick den tömmas och VIA ett blow inte att Jag runkade själv. När vi var hemma sen vart det inget sex men ett till blow.

Keep on going. Dag 23.


Edit: hon bad mig komma till henne så fick åka en 45 min, sen tagga vi till henne, men det vare värt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-24,14:37,
Inlägg: #187
Symptom utav att sluta runka!
Fransceto Skrev:helvete fick nå jävla Cp ryck slutade med att jag drog i soldaten i 50min som ett jävla monster, bara att börja om från noll igen då.


DET ÄR JU CP SVÅRT att sluta med dom här dumheterna

Yes men se till att vara produktiv till max så kommer det att gå vägen
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-24,14:44,
Inlägg: #188
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:Jag skrev till henne "kom hit och ta min kuk din mun, det är kris"... Möter upp henne på stationen, lite skitsnack, sen " Hurru nu måste du ge en avsugning, kan inte vänta längre" vi går in en bit i skogen och där bär det av.

Oh herregud vad kungligt!
2012-03-24,15:19,
Inlägg: #189
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:Hade inte runkat/fått ligga/ avrunk/blow på 21 dagar. Man har varit svinkåt hela tiden men inte lyckats komma över något. Men nu är Jag stolt över mig själv, igår så nappade en brud. Jag skrev till henne "kom hit och ta min kuk din mun, det är kris"... Möter upp henne på stationen, lite skitsnack, sen " Hurru nu måste du ge en avsugning, kan inte vänta längre" vi går in en bit i skogen och där bär det av. Fucking Win haha, nu fick den tömmas och VIA ett blow inte att Jag runkade själv. När vi var hemma sen vart det inget sex men ett till blow.

Keep on going. Dag 23.


Edit: hon bad mig komma till henne så fick åka en 45 min, sen tagga vi till henne, men det vare värt.

good stuff broham!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-25,01:27,
Inlägg: #190
Symptom utav att sluta runka!
Måste hoppa på det här också. Smile No more porr eller runk, let's go!
2012-03-26,17:01,
Inlägg: #191
Symptom utav att sluta runka!
Jävla skit jag förstörde, runka idag kåtheten uppkom när jag var uttråkad o satt o pluggade. Sen efter utlösning kommer ut så tänker man fuck jag hade ju visst lovat att inte runka.

Vad gör ni för att få bort kåtheten?
2012-03-26,17:10,
Inlägg: #192
Symptom utav att sluta runka!
premium Skrev:Vad gör ni för att få bort kåtheten?

Knullar ;D

Den där kallduschgrejen är rätt bra med.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-26,17:17,
Inlägg: #193
Symptom utav att sluta runka!
Vettorazzi Skrev:Knullar ;D

Den där kallduschgrejen är rätt bra med.

Kallduschgrejen? Menar du skölja kuken med kallvatten?
2012-03-26,18:27,
Inlägg: #194
Symptom utav att sluta runka!
premium Skrev:Kallduschgrejen? Menar du skölja kuken med kallvatten?

Menar duscha och fullkomligt dränka kuken med kallvatten. Kåthet genererar värme i underlivet, skulle anta att det är därför man blir mindre kåt av det.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-26,18:52,
Inlägg: #195
Symptom utav att sluta runka!
Vettorazzi Skrev:Menar duscha och fullkomligt dränka kuken med kallvatten. Kåthet genererar värme i underlivet, skulle anta att det är därför man blir mindre kåt av det.

Så du menar att jag ska hoppa in i duschen direkt när jag känner mig kåt?
2012-03-26,19:50,
Inlägg: #196
Symptom utav att sluta runka!
premium Skrev:Så du menar att jag ska hoppa in i duschen direkt när jag känner mig kåt?

Kåt >>>>>> Mer blod till ballen>>>>>>Mer blod= Mer värme>>>>>>>>>Kuken blir varm.

Lösning.
Kallt vatten = Kuken blir chockad och lugnar ner sig.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-26,20:33,
Inlägg: #197
Symptom utav att sluta runka!
premium Skrev:Så du menar att jag ska hoppa in i duschen direkt när jag känner mig kåt?

Menar att det är ett sätt att undvika att runka om du känner dig helt STÖRT jävla uberkåt ja
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-26,23:02,
Inlägg: #198
Symptom utav att sluta runka!
Asså fan grabs, runkfri i 2 veckor, sexfri i 3 dagar. Känner att detta messar runt med mina resultat måste jag säga, då jag gör massa stupid shit som jag inte annars skulle gjort. Haha fan va många skepp jag brännt de senaste dagarna. Att vara kåt e fan värre än att vara full ibland..

Har tappat en del av min "jag bryr mig inte om hur det går" attityd känner jag vilket har inverkat negativt. Får man inget så ligger man ju faktiskt fysiskt och lider, vilket helt plötsligt gör att man har mera att förlora, något som verkar stråla igenom på mig. Hur gör ni för att balansera denna jag bryr mig inte attityden med att låta er kåthet utstråla sexualitet. Några tips för hur man tunnlar energin?
2012-03-26,23:26,
Inlägg: #199
Symptom utav att sluta runka!
Lone Wolf Skrev:Asså fan grabs, runkfri i 2 veckor, sexfri i 3 dagar. Känner att detta messar runt med mina resultat måste jag säga, då jag gör massa stupid shit som jag inte annars skulle gjort. Haha fan va många skepp jag brännt de senaste dagarna. Att vara kåt e fan värre än att vara full ibland..

Har tappat en del av min "jag bryr mig inte om hur det går" attityd känner jag vilket har inverkat negativt. Får man inget så ligger man ju faktiskt fysiskt och lider, vilket helt plötsligt gör att man har mera att förlora, något som verkar stråla igenom på mig. Hur gör ni för att balansera denna jag bryr mig inte attityden med att låta er kåthet utstråla sexualitet. Några tips för hur man tunnlar energin?

O du tror dessa saker beror på att du inte runkat? Sluta överanalysera saker o ting bara.
2012-03-26,23:45,
Inlägg: #200
Symptom utav att sluta runka!
premium Skrev:O du tror dessa saker beror på att du inte runkat? Sluta överanalysera saker o ting bara.

Alltså jag kanske håller med dig, beror väldigt mycket på vad du menar med det där. @Lone Wolf: det är inte DÅLIGT att ha mer att förlora, att man måste ha sex med tjejen är en bra frame. Punkten det oftast går åt helvete är punkten då du blir rädd för hur kåt du är eller uppriktigt sur på tjejer som dissar dig för att du känner du bara MÅSTE komma NU osv, då kommer du börja utstråla negativitet. Skulle kunna bena ut detta riktigt långt för jag har tänkt MYCKET på det, men huvudpoängen är att så länge du inte tvivlar på att du KAN få fitta (alltså tror på dig själv) så kommer du inte påverkas av det där negativa du skriver om. Och premium var det det du menade håller jag med dig, för överanalyserande påverkar ju ofta självförtroende inom detta negativt.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,725 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 175 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}