LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-06-14,15:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-14,15:09 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #2161
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-14,14:15)Dowgeni Skrev: Hur såg din plan of action ut generellt, vad det.t.ex att du skulle öppna x brudar.eller öva på något speciellt för att.förbättra dig från senaste gången, eller var det.något annat?

Urklipp från ett gamedokument år 2006:

Klubb/Bar minst 3ggr i veckan (under långa perioder bara öppet 3ggr veckan där jag bodde) - annars 4ggr -> Om 3ggr så försök att komma iväg på någon form av hus/hemmafest en gång i veckan också.

Klubb: Öppna minimum 12set varje kväll. Hus/Hemmafest: Se till att du samtalat med alla som är där innan kvällens slut.

Lär dig detta i ordning:

Öppna
Attrahera/Skapa Intresse
Kvalificera/Få henne att investera
Bygg connection/comfort
Eskalera

Jag har haft allt ifrån 8 - 23% bodyfat. Om jag kan minnas rätt finns det studier som visade att flickor föredrog 12% bodyfat.

Av vad jag erfarat får jag som bäst respons när jag ligger mellan 15-20%. Anledningen är troligtvis för att man ser så mycket större ut med kläder på när man har högre bf, än exempelvis 10% men rippad. Och majoriteten av tiden har man ju kläderna på sig så.

Även mer "Respekt" från killar etc på krogen när jag har högre bf och ser bredare ut.


Fler blickar på stranden dock när man har låg bf LOL
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-06-14,15:15,
Inlägg: #2162
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-14,14:47)ångest101 Skrev: Vill också ha förslag på en plan

Inte så avancerat. Vad vill du göra med ditt liv? Fokusera på det.

Några viktiga pelare att forma ditt liv runt, till exempel:

1. Träning
2. God kosthållning
3. Tillräckligt med sömn och vettig dygnsrytm
4. Nofap (och minimera andra "missbruk")
5. Ditt arbete
6. Dina passioner/"Your call" (optimalt om det är samma som 5)

dvs en stadig grund och ett givande liv som du bygger din självkänsla/ditt självförtroende runt. När du har det på plats blir allt som har med brudar och relationer i allmänhet enklare. Därifrån är det bara att försöka få så mycket exponering mot brudar som möjligt, hur du nu vill att det skall ske är upp till dina egna preferenser. Practice makes perfect som man säger. Sen gäller det givetvis att ha koll på "teorin" av hur kvinnor fungerar och hur man bör agera för att bli den bästa versionen av dig själv inom det området.
2014-06-14,15:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-14,15:20 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #2163
RE: Symptom utav att sluta runka!
Yep, sen dela in det i år/mån/veckor/dagar.

Tex: "om 5 år vill jag ha X, detta betyder att jag varje år måste fixa Y, månadsvis måste jag därmed göra Z" - sen "för att denna månad lyckas med Z måste jag varje vecka göra Å och varje dag Ä".

Sen bara gör man det man bestämt sig för, oberoende av vad man känner för stunden. Varje avslutat delmål får man små dopaminkickar av som gör att man håller sig motiverad till att fortsätta.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-06-14,17:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-14,17:28 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2164
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-14,15:07)Evilvalle Skrev: Urklipp från ett gamedokument år 2006:

Klubb/Bar minst 3ggr i veckan (under långa perioder bara öppet 3ggr veckan där jag bodde) - annars 4ggr -> Om 3ggr så försök att komma iväg på någon form av hus/hemmafest en gång i veckan också.

Klubb: Öppna minimum 12set varje kväll. Hus/Hemmafest: Se till att du samtalat med alla som är där innan kvällens slut.

Lär dig detta i ordning:

Öppna
Attrahera/Skapa Intresse
Kvalificera/Få henne att investera
Bygg connection/comfort
Eskalera

Jag har haft allt ifrån 8 - 23% bodyfat. Om jag kan minnas rätt finns det studier som visade att flickor föredrog 12% bodyfat.

Av vad jag erfarat får jag som bäst respons när jag ligger mellan 15-20%. Anledningen är troligtvis för att man ser så mycket större ut med kläder på när man har högre bf, än exempelvis 10% men rippad. Och majoriteten av tiden har man ju kläderna på sig så.

Även mer "Respekt" från killar etc på krogen när jag har högre bf och ser bredare ut.


Fler blickar på stranden dock när man har låg bf LOL

Hur lång är du och vad vägde du när du låg på 15-20 % som du beskriver att du fick bäst respons inom ifrån tjejerna?

Kan du ge exempel hur det kunde se ut när du var stor mot rippad? Kom tjejerna fram och ville känna på dina muskler? Är själv 189 och sugen på att bulka upp mig ordentligt Smile

Fan är man biffig löser sig ju väldigt mycket, om tjejerna kommer fram och känner på en är det ju halva inne ju. Finns ju 10.000 svar man kan ge som leder direkt inpå intima samtal
2014-06-14,21:43,
Inlägg: #2165
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nej muskler är ingwt magic pill ångest. Det hjälper mycket mycket eock så du bör absolut träna
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-06-14,21:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-14,21:45 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2166
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-14,21:43)Ragnarök Skrev: Nej muskler är ingwt magic pill ångest. Det hjälper mycket mycket eock så du bör absolut träna

om A och B har är lika bra på game men A är 190 och väger 95kg i bra form B är 175 och otränad.

Person A kommer ju ha dubbelt så enkelt och behöver inte ens vara lika snygg i fejset.
2014-06-14,22:29,
Inlägg: #2167
RE: Symptom utav att sluta runka!
True.

Inget är magic pills (börjar dock tro att nofap är det), men om du ser till att du har ditt shit together och jobbar på dig själv så har du vunnit jäkligt mycket och troligtvis ökat din självkänsla/ditt självförtroende och därmed reducerat din anxiety när det kommer till tjejer. Det är inte hela vägen, men det hjälper en bra bit. Sen måste du givetvis få exponering, dvs ha balls, våga ta kontakt med brudar och göra det på "rätt" sätt.
2014-06-14,22:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-14,22:42 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2168
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-14,22:29)Cogo Skrev: True.

Inget är magic pills (börjar dock tro att nofap är det), men om du ser till att du har ditt shit together och jobbar på dig själv så har du vunnit jäkligt mycket och troligtvis ökat din självkänsla/ditt självförtroende och därmed reducerat din anxiety när det kommer till tjejer. Det är inte hela vägen, men det hjälper en bra bit. Sen måste du givetvis få exponering, dvs ha balls, våga ta kontakt med brudar och göra det på "rätt" sätt.

Ja precis, jag tror att man får ett väldigt bra självförtroende om man fixar en skaplig kropp som är bred och stor.
Som någon skrev här ovanför, tjejerna fattar typ inte vad som är fett och muskler, och magmuskler är sjukt ovärt tror jag. Man ser dom inte ofta, bara magen är relativt platt så är nog breda axlar och stora armar viktigare! Eller ovärt är det såklart inte! Men det är sjukt svårt att ha 6pack och vara stor med kläder på samtidigt

Vad tror ni är maxgränsen för hur fet man kan bulka sig innan det ballar ur och det blir oattraktivt?
Denna kille har 18% tycker det ser bra ut?
http://www.bodybuilding.com/fun/images/2...ller_a.jpg
2014-06-14,22:52,
Inlägg: #2169
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-14,22:33)ångest101 Skrev: Vad tror ni är maxgränsen för hur fet man kan bulka sig innan det ballar ur och det blir oattraktivt?
Denna kille har 18% tycker det ser bra ut?
http://www.bodybuilding.com/fun/images/2...ller_a.jpg

Svårt att säga exakt, det beror på individuella förutsättningar då gener och hormoner påverkar var fettet har lättare respektive svårare att sätta sig. Träna tills du gillar vad du ser, lol.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-06-14,23:46,
Inlägg: #2170
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-14,22:52)TonightIsTheNight Skrev: Svårt att säga exakt, det beror på individuella förutsättningar då gener och hormoner påverkar var fettet har lättare respektive svårare att sätta sig. Träna tills du gillar vad du ser, lol.

Mm, bulka tills det ej känns ok längre Smile
2014-06-15,04:21,
Inlägg: #2171
RE: Symptom utav att sluta runka!
Satan vad det är OT i den här tråden haha.

Anyway, inne på typ 7 dagar nu? Är så jäääkla sugen o spruta alltså. Min hjärna vill säga åt mig att det är "ok" att bara edga lite osv, men vet precis var det kommer leda, så fuck that.

När skulle ni säga att ni märker som mest resultat? Känns som om jag skulle kunna sätta på vad som helst nu för o få spruta lite alltså haha.

Btw, 04:20 nu, 420 blaze it man LOL
2014-06-16,23:10,
Inlägg: #2172
RE: Symptom utav att sluta runka!
Heh, någon härifrån?

https://www.flashback.org/t2394756
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-06-17,15:59,
Inlägg: #2173
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-13,18:58)ångest101 Skrev: Ett sista försök att prova på detta 1 vecka, annars skiter jag fan i detta och inser att jag är en beta, vilket jag inte vill vara.

1 jävla vecka ska väl fan gå

Halvvägs nu. Hur går det? Rolleyes
2014-06-17,16:44,
Inlägg: #2174
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-17,15:59)Bruno Skrev: Halvvägs nu. Hur går det? Rolleyes

Tack så mycket som frågar.

En vecka från och med idag är det!Blush
2014-06-18,19:43,
Inlägg: #2175
RE: Symptom utav att sluta runka!
Man skulle fan ha vetat det här i sina pubertetstider. Man kan fundera över om det hade påverkat utseendet, beteendet och testosteronnivån nu i vuxna dagar om man under den perioden hade gjort allt (inom naturliga och rimliga gränser) för att maximera testot. Ska fan övertyga mina framtida söner att köra nofap!
2014-06-18,20:14,
Inlägg: #2176
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-18,19:43)Cogo Skrev: Man skulle fan ha vetat det här i sina pubertetstider. Man kan fundera över om det hade påverkat utseendet, beteendet och testosteronnivån nu i vuxna dagar om man under den perioden hade gjort allt (inom naturliga och rimliga gränser) för att maximera testot. Ska fan övertyga mina framtida söner att köra nofap!

Haha, tror inte man skulle kunna ha påverkat så mycket. Däremot att träna i ung ålder skulle göra stor skillnad förmodligen livet ut
2014-06-18,20:42,
Inlägg: #2177
Big Grin  RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-18,19:43)Cogo Skrev: Man skulle fan ha vetat det här i sina pubertetstider. Man kan fundera över om det hade påverkat utseendet, beteendet och testosteronnivån nu i vuxna dagar om man under den perioden hade gjort allt (inom naturliga och rimliga gränser) för att maximera testot. Ska fan övertyga mina framtida söner att köra nofap!

Lol, vi är inne på samma tankespår.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-06-18,22:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-18,22:44 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2178
RE: Symptom utav att sluta runka!
För typ 1.5 vecka sen kom jag i sömnen, kände att det var på g, gaalet jävla kåt alltså haha. Måste ha gått säkert 35 dar utan ejaculering då.

Drömde att jag såg en tjej cyklande med träningstights, sen stoppade jag henne o pratade lite, så kunde man se trosorna och påvisade det, så tryckte jag in dachron lite, slutade då jag även i sömnen hade lite disciplin att inte köra på till ejaculation. Sen bestämde jag mig för att köra in den i prutten, och jävlar va tight det var, fanns inget annat som kunde hända...

Kul att uppleva sin tonårstid igen Smile
2014-06-19,11:39,
Inlägg: #2179
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-18,22:42)SvaMp_ Skrev: För typ 1.5 vecka sen kom jag i sömnen, kände att det var på g, gaalet jävla kåt alltså haha. Måste ha gått säkert 35 dar utan ejaculering då.

Drömde att jag såg en tjej cyklande med träningstights, sen stoppade jag henne o pratade lite, så kunde man se trosorna och påvisade det, så tryckte jag in dachron lite, slutade då jag även i sömnen hade lite disciplin att inte köra på till ejaculation. Sen bestämde jag mig för att köra in den i prutten, och jävlar va tight det var, fanns inget annat som kunde hända...

Kul att uppleva sin tonårstid igen Smile

[Image: giphy.gif?w=320]
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-06-20,15:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-20,15:20 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2180
RE: Symptom utav att sluta runka!
ha ha, lite rolig...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,940 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 95 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}