LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-08-31,21:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-31,21:31 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2541
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-31,20:09)Nicki Skrev: Imorgon börjar jag hardcore i några veckor. Inget kaffe, inget slösurfande, inga TV-serier.

Perfekt upplagt för att börja detta imorgon. Sen tror jag detta blir enklare att hålla disciplinerat i med att jag redan håller stenhårt på no PMO.

Troligtvis får jag en jävla crash nu i dagarna eftersom jag går av all överdriven stimuli. Tror jag lyckats klara mig undan smällen när jag sluta med porr eftersom jag ökat konsumtionen av all övrig stimuli.






Vad ska du göra för att belöna dig då?

Jag hakar på dig! Inget snus,inget kaffe,börja äta bra igen. Träning och no-fap är självklarheter.
Men att förbjuda TV-serier förstår jag inte. Ibland har man ju faktiskt ingenting att göra om kvällarna, även den "duktige" har dötid lite då och då.

Bara lite nyfiken hur motiveringen lyder.

Heart Älskar att ValleHeart dyker upp lite då och då i tråden och ger input.
Det känns som han vakar över oss. Man vet att han läser, men han sitter bara nöjd i tronen och ser ut över sina lärljungar.

Som gör framsteg varje dagSmile
2014-08-31,21:36,
Inlägg: #2542
RE: Symptom utav att sluta runka!
Böker är väll bättre än tvn isåfall Smile
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-08-31,21:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-31,21:54 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #2543
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-31,20:09)Nicki Skrev: Imorgon börjar jag hardcore i några veckor. Inget kaffe, inget slösurfande, inga TV-serier.

Perfekt upplagt för att börja detta imorgon. Sen tror jag detta blir enklare att hålla disciplinerat i med att jag redan håller stenhårt på no PMO.

Troligtvis får jag en jävla crash nu i dagarna eftersom jag går av all överdriven stimuli. Tror jag lyckats klara mig undan smällen när jag sluta med porr eftersom jag ökat konsumtionen av all övrig stimuli.

Tänkt göra något liknande från imorron, som är day 20 utan PMO. Skall fundera lite på hur jag skall lägga upp det.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-08-31,22:19,
Inlägg: #2544
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha, Ångest har en liten brocrush på Valle. Men vem har inte det? Wink

Angående TV-serier så kollar jag helt enkelt för mycket, skulle kunna kallas ett beroende. Jag måste sluta med allt ett bra tag för att bli återställd för just nu kan jag inte ha tråkigt. Minsta lilla uttråkad så flippar jag ut och börjar slösurfa osv. Jag måste hela tiden ha snabbfixar, och jag vill styra om mig till att kunna njuta av mer långsamma saker, som känslan av att läsa färdigt en bok, lämna in en skoluppgift m.m.

Grymt att du hoppar på TITN! Du ligger en dag före mig bara.
2014-08-31,22:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-31,22:29 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #2545
RE: Symptom utav att sluta runka!
Porr är rätt osexigt egentligen. Haha

Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-08-31,22:30,
Inlägg: #2546
RE: Symptom utav att sluta runka!
Alltid funnit Puma Swede riktigt äcklig. Ser ut som en uttorkad tant med för mycket plast i ansiktet.
2014-08-31,22:31,
Inlägg: #2547
RE: Symptom utav att sluta runka!
Mm, onaturlig brud, sen när hon berättar om sitt jobb så blir man inte direkt sugen heller.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-08-31,22:49,
Inlägg: #2548
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag har börjat tycka att porr är riktigt gay faktiskt. Du sitter och drar i din kuk framför en film på en annan man som knullar.. Seems pretty gay to me man.
2014-08-31,22:55,
Inlägg: #2549
RE: Symptom utav att sluta runka!
puma swede är så jävla vidrig LOL
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-08-31,23:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-31,23:12 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2550
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-31,22:19)Nicki Skrev: Haha, Ångest har en liten brocrush på Valle. Men vem har inte det? Wink

Angående TV-serier så kollar jag helt enkelt för mycket, skulle kunna kallas ett beroende. Jag måste sluta med allt ett bra tag för att bli återställd för just nu kan jag inte ha tråkigt. Minsta lilla uttråkad så flippar jag ut och börjar slösurfa osv. Jag måste hela tiden ha snabbfixar, och jag vill styra om mig till att kunna njuta av mer långsamma saker, som känslan av att läsa färdigt en bok, lämna in en skoluppgift m.m.

Grymt att du hoppar på TITN! Du ligger en dag före mig bara.

Jag följer allt han säger. Säger han åt mig att hoppa, ja då hoppar jag. Smile

Har fått mycket inspiration att styra upp livet på allvar och allt vad som krävs för att förändra det.
Att flytta till en ny stad gör mycket bara det.

Btw, ska också försöka sluta med att ta små-fixar, göra mer saker upp och ner utan att fundera.
2014-08-31,23:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-31,23:19 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2551
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-31,23:08)ångest101 Skrev: Jag följer allt han säger. Säger han åt mig att hoppa, ja då hoppar jag. Smile

Har fått mycket inspiration att styra upp livet på allvar och allt vad som krävs för att förändra det.
Att flytta till en ny stad gör mycket bara det.

Btw, ska också försöka sluta med att ta små-fixar, göra mer saker upp och ner utan att fundera.

Du har haft en sjuk utveckling i ditt inner game sedan du gick med här kompis, Kudos!

[Image: hE0CE0EC1]
2014-08-31,23:27,
Inlägg: #2552
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-31,23:15)Nicki Skrev: Du har haft en sjuk utveckling i ditt inner game sedan du gick med här kompis, Kudos!

[Image: hE0CE0EC1]

[Image: 1406548328821.png]


Tack, vad snällt sagt. Smile
2014-09-01,12:29,
Inlägg: #2553
RE: Symptom utav att sluta runka!
Tycker ni ska vara lite försiktiga med att göra så radikala förändringar över en dag. Väldigt lätt hänt att "nu har jag ju redan failat, kan lika gärna göra si och så också". Jag tror det är bättre att ta en sak i taget.

Lite kul grej från helgen:
Varje år är vi 12 kompisar som åker till en av oss landställe och dricker öl och har massa tävlingar.
På fredagkvällen hade kanske 3-4 gått och lagt sig, men vi satt 7-9 st i vardagsrummet och snackade, då berättade jag om att jag har slutat runka och att det var ganska längesen jag gjorde det, berättade också om fördelarna jag upplevt osv. Då blev det verkligen ett test i att stå emot grupptryck, för en av dom som är rätt "stark" i gruppen tog det av någon anledning som ett personangrepp på honom och tryckte på riktigt hårt med att "Det är sjukt", "det är onaturligt" och sånt. Men fick efter en stund en som ställde sig på min sida och backade upp mig, sen även en till och antagligen kommer dom flesta där att iaf testa några dagar Big Grin
Roligast med det hela för mig var att jag kände mig helt lugn och bekväm med att stå emot hela gruppen, det har jag nog all push,meditation och nofap att tacka för.
2014-09-01,12:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-01,16:13 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2554
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag har också upplevt starkare frame nu efter snart 20 dagar nofap. Senaste dagarna har jag berättat om det för 3-4 polare. Har även nämnt detta forumet vilket jag ALDRIG hade fått för mig tidigare.

Nu skiter jag i vilket faktiskt, folk får tycka vad dom vill eftersom jag står för allt detta till 100%. Jag pallar inte stå och typ, ursäkta mig för min självutveckling. Jag tycker det är rimligare att det är tvärtom.

Edit: Ehm... Disciplinen lär ju testas kommande dygnet. Kate Upton mfl har läckts ut videos på.
2014-09-01,18:13,
Inlägg: #2555
RE: Symptom utav att sluta runka!
Var jävligt jobbigt att ta sig igenom en tung baksmälla igår med stadig ångest, men nu är det en ny dag och känner jag har friska tag. Idag var första dan på mitt nya jobb i Köpenhamn, efter att ha haft ledigt i flera månader. Så nu äntligen blir det en rejäl omställning på min vardag och kommer ha sjukt lite tid över för att ens hinna titta på det (till skillnad från all tid i världen innan). Så nu har jag alla förutsättningar för att lyckas, och jävlar vad jag ska lyckas!

(2014-09-01,12:55)Nicki Skrev: Edit: Ehm... Disciplinen lär ju testas kommande dygnet. Kate Upton mfl har läckts ut videos på.

Hörde att det gäller Jennifer Lawrence med...
2014-09-01,18:20,
Inlägg: #2556
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-09-01,18:13)daoce Skrev: Hörde att det gäller Jennifer Lawrence med...

Har sett bilderna. Ni med dålig disciplin borde hålla er undan Big Grin
2014-09-04,18:41,
Inlägg: #2557
RE: Symptom utav att sluta runka!
15 dagar här, har nästan åkt dit idag. "små-runkat" lite till youtube och är så kåt att det är jobbigt Sad
Är hård på gymmet och överallt.

Jag VILL verkligen klara detta, men då måste verkligen kåtheten släppa lite, att den iaf blir mindre :/ Fixar det fan inte annars
2014-09-04,19:04,
Inlägg: #2558
RE: Symptom utav att sluta runka!
40 dagar idag. Kommer aldrig mer runka
2014-09-04,19:15,
Inlägg: #2559
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-09-04,19:04)Danger Skrev: 40 dagar idag. Kommer aldrig mer runka

23 dar ligger jag på nu. Känns psykologiskt bättre att inte göra det nu. Första veckan är värst.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-09-04,22:28,
Inlägg: #2560
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-09-04,19:15)TonightIsTheNight Skrev: 23 dar ligger jag på nu. Känns psykologiskt bättre att inte göra det nu. Första veckan är värst.

Hoppas jag med känner lika efter 20 dagar +
Just nu är det jävligt jobbigt Sad


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,735 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 187 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}