LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-04-04,12:01,
Inlägg: #241
Symptom utav att sluta runka!
Number one meatmarket in sweden and you still ask Wink (okey då, tror Göteborg är snäppet bättre då det verkar vara 70 % tjejer / 30 % killar ratio bland unga människor, but still!).
2012-04-04,18:00,
Inlägg: #242
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:Number one meatmarket in sweden and you still ask Wink (okey då, tror Göteborg är snäppet bättre då det verkar vara 70 % tjejer / 30 % killar ratio bland unga människor, but still!).

Samhällets fel huhuSad
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-06,19:40,
Inlägg: #243
Symptom utav att sluta runka!
TED-TALK angående PORR och dess förödande effekter på män. SE DETTA KLIPP

[video=youtube;zif0_60b3WU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zif0_60b3WU[/video]

SLUTA RUNKA, SLUTA KOLLA PÅ PORR
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-07,10:51,
Inlägg: #244
Symptom utav att sluta runka!
ofta han har kollat in flashback då, kan han svenska?
och rsdnation, fett kul

bra skit anyhow, har inte runkat på....vet ej, nån vecka snart tror jag, skrev nån post när jag började, tror det var i lördags? känner inga effekter anant än sjukt kåt och vill runka hela tiden, och att min standard för vem jag vill knulla gått ner...hehe
2012-04-08,02:46,
Inlägg: #245
Symptom utav att sluta runka!
Grymt Ted klipp. Fick mig att förstå att jag har ett allmänt internet beroende. Porr lägger jag också på hyllan för alltid. Ska bli spännande att se hur saker och ting känns om ett halvår
2012-04-08,13:19,
Inlägg: #246
Symptom utav att sluta runka!
Sux Skrev:Grymt Ted klipp. Fick mig att förstå att jag har ett allmänt internet beroende. Porr lägger jag också på hyllan för alltid. Ska bli spännande att se hur saker och ting känns om ett halvår

word up!


märkte idag första resultatet av no-runk! bakis som ett drägg, håller på at dö, ska tanka bilen vid shell (jag körde ej Wink ), orkar inte ens hålla en diskussion eller vara trevlig.

Snygg brud går förbi --> lööööjligt kåt och fett med energi direkt och inget håller mig tillbaka helt plötsligt, mycket starkare intent än någonsin innan. Även igår på krogen lite samma resultat trots extrem, och oplanerad, fylla!

no-runk: you're growing on me!
2012-04-08,13:38,
Inlägg: #247
Symptom utav att sluta runka!
Har inte runkat på ca 1 månad en och en halv. Dunno tapat tidsperspektiv på det hela.
Symptom so far:

Mer riskbenägen, struntar mer i utgången utav vad jag säger/skriver och går på mycket hårdare med sexuell intent.
Går på mycket hårdare på gymmet. Ökat i nästan varenda övning, då jag innan stått på en platå i över en månad. Fick hudbristningar vid ena armhålan en vecka efter jag slutat runka. Sammanträffande?
Mer energi till allting, får mycket mer gjort.
När jag väl mår dåligt så är det inte i närheten utav hur det var när det var dåligt innan.
Kåt 24/7
Erektion på mycket kortare tid samt att detta får även mycket lättare nu. En snygg tjej fullt påklädd kan ge mig erektion as hell.

Glad att jag slutade med detta.
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-04-08,14:32,
Inlägg: #248
Symptom utav att sluta runka!
Ond_Pingvin Skrev:Har inte runkat på ca 1 månad en och en halv. Dunno tapat tidsperspektiv på det hela.
Symptom so far:

Mer riskbenägen, struntar mer i utgången utav vad jag säger/skriver och går på mycket hårdare med sexuell intent.
Går på mycket hårdare på gymmet. Ökat i nästan varenda övning, då jag innan stått på en platå i över en månad. Fick hudbristningar vid ena armhålan en vecka efter jag slutat runka. Sammanträffande?
Mer energi till allting, får mycket mer gjort.
När jag väl mår dåligt så är det inte i närheten utav hur det var när det var dåligt innan.
Kåt 24/7
Erektion på mycket kortare tid samt att detta får även mycket lättare nu. En snygg tjej fullt påklädd kan ge mig erektion as hell.

Glad att jag slutade med detta.

Awesome!"

Önskar fler kunde förstå hur positivt det är att sluta med porr å runka, ERA JEVLA PORR ADDICTS SLUTA VAR SÅ SVAG! SLUTA RUNKA FFS!!!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-08,15:11,
Inlägg: #249
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:Awesome!"

Önskar fler kunde förstå hur positivt det är att sluta med porr å runka, ERA JEVLA PORR ADDICTS SLUTA VAR SÅ SVAG! SLUTA RUNKA FFS!!!!

Sluta goja så mycket, gå o fyll i "framstå som sexuell" tråden istället.
2012-04-08,16:47,
Inlägg: #250
Symptom utav att sluta runka!
Vem kunde tro att diska och städa lägenheten kunde vara så "kul"? Tongue
2012-04-08,17:46,
Inlägg: #251
Symptom utav att sluta runka!
Ond_Pingvin Skrev:Har inte runkat på ca 1 månad en och en halv. Dunno tapat tidsperspektiv på det hela.
Symptom so far:

Mer riskbenägen, struntar mer i utgången utav vad jag säger/skriver och går på mycket hårdare med sexuell intent.
Går på mycket hårdare på gymmet. Ökat i nästan varenda övning, då jag innan stått på en platå i över en månad. Fick hudbristningar vid ena armhålan en vecka efter jag slutat runka. Sammanträffande?
Mer energi till allting, får mycket mer gjort.
När jag väl mår dåligt så är det inte i närheten utav hur det var när det var dåligt innan.
Kåt 24/7
Erektion på mycket kortare tid samt att detta får även mycket lättare nu. En snygg tjej fullt påklädd kan ge mig erektion as hell.

Glad att jag slutade med detta.

Känner exakt samma. Speciellt det där med risker. Streetraceade igår med en taxibil. Båda låg i 200 på motorväg och sicksackade mellan alla bilar. Skulle ALDRIG vågat det innan. Helt sjukt.

Njuter också av livet på ett helt annat sätt. Kände igen mig skitmkt i TED-klippet när han sa att allt annat i livet inte är lika tillfredställande. Exakt så var det. Å nu är det HEEELT annorlunda.
2012-04-08,18:35,
Inlägg: #252
Symptom utav att sluta runka!
Jag blev avrunkad /avsugen på ett SJ tåg från Göteborg, räknas det som fusk?
2012-04-08,18:41,
Inlägg: #253
Symptom utav att sluta runka!
Sålänge du inte gjorde en Ron Jeremy, nej.

Also, FR.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-04-08,18:59,
Inlägg: #254
Symptom utav att sluta runka!
golvmopp Skrev:Sålänge du inte gjorde en Ron Jeremy, nej.

Also, FR.

Whats a Ron Jeremy?

Det är ingen speciell historia "tjejen/KKN", vet inte riktigt vad man ska kalla det, började smeka mig när vi satt i vagnen. Knäppte lite diskret upp gylfen och la min jacka över och lät hon göra resten.
2012-04-08,19:33,
Inlägg: #255
Symptom utav att sluta runka!
alpha dawg Skrev:Whats a Ron Jeremy?

= sög av dig själv!
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-08,20:27,
Inlägg: #256
Symptom utav att sluta runka!
Mössan Skrev:Känner exakt samma. Speciellt det där med risker. Streetraceade igår med en taxibil. Båda låg i 200 på motorväg och sicksackade mellan alla bilar. Skulle ALDRIG vågat det innan. Helt sjukt.

Njuter också av livet på ett helt annat sätt. Kände igen mig skitmkt i TED-klippet när han sa att allt annat i livet inte är lika tillfredställande. Exakt så var det. Å nu är det HEEELT annorlunda.

Japp, uve got it! Awesome!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-08,23:58,
Inlägg: #257
Symptom utav att sluta runka!
Det jag märker mest av no runken är att jag kommer undan med så jävla mycket mer, smekte nån brud på brösten i fredags, it's all good och vi börjar tjöta på. Utan no runk hade tanken aldrig slagit mig.
2012-04-09,10:58,
Inlägg: #258
Symptom utav att sluta runka!
jag kom två gången i sömnen inatt och vaknade med fet morgonbånge pga ännu en sexdröm som avbröts

sen drömde jag att jag var typ nån slags jason bourne/james bond typ med superkrafter

=D

blev dock lite besviken då jag hade kämpat och hållt mig från runkish igår och kände vilken jävla energi som börjar byggas upp, men det var så värt det ändå, hade sex med typ 5-6 brudar på nån efterfest med bland annat Jay-Z som också satte på nån brud i drömmen

underhållande drömmar man får av detta Big Grin
2012-04-09,11:32,
Inlägg: #259
Symptom utav att sluta runka!
Spider Skrev:jag kom två gången i sömnen inatt och vaknade med fet morgonbånge pga ännu en sexdröm som avbröts

Jag vill också komma i sömnen!! Jag har inte kommit på 2,5 vecka snart pga att jag legat sjuk..

Håller med om drömmarna, drömmer nästan varje natt nu..

Sen tycker jag folk i tråden överdriver ganska mycket. Allt positivt som händer i era liv just nu är inte pga att ni inte runkar, känns som många här rationaliserar allt positivt som händer till att det har att göra med "no runk". Men med det sagt så är jag nöjd över att jag slutat runka, man blir ju onekligen mer motiverad till att knulla tjejer irl istället för i huvudet.

2 månader har gått sen senaste runket, 8 månader sen jag kolla på porr senast..
2012-04-09,13:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-09,13:55 av {2} russel.)
Inlägg: #260
Symptom utav att sluta runka!
Spider Skrev:jag kom två gången i sömnen inatt och vaknade med fet morgonbånge pga ännu en sexdröm som avbröts

sen drömde jag att jag var typ nån slags jason bourne/james bond typ med superkrafter

=D

blev dock lite besviken då jag hade kämpat och hållt mig från runkish igår och kände vilken jävla energi som börjar byggas upp, men det var så värt det ändå, hade sex med typ 5-6 brudar på nån efterfest med bland annat Jay-Z som också satte på nån brud i drömmen

underhållande drömmar man får av detta Big Grin


Hahahah samma här.. Drömmarna börjar komma igång på allvar nu. Man ba smeker varenda jävla brud, man är the shit.
Samt att jag då och då börjar komma i sömnen också, hahah.

MEN DET BÖRJAR BLI DAGS ATT MAN FÅR LIGGA I VERKLIGHETEN NÅGON JÄVLA GÅNG HAR HAFT EN TORKA PÅ MER ÄN EN MÅNAD NU TYP 2!!!!!!!!!! OCH NO- RUNK HAR VARIT UNGEFÄR LIKA LÄNGE
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,727 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 169 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}