LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2015-03-08,09:35,
Inlägg: #2981
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-07,16:02)Evilvalle Skrev: Fullproppat med dom på reddits nofap, kommer in nya i stort sett varje dag:

Najs! Tack för läsningen! Smile
2015-03-09,19:05,
Inlägg: #2982
RE: Symptom utav att sluta runka!
Händer lite mer saker nu. Mina drömmar har den senaste månaden blivit glasklara. Det är som långa berättelser som spelas upp hela natten igenom. Det är ganska underhållande.

Glömde att nämna tidigare att det är flickvännen som först snappade upp att massa brudar glor som fan på mig, för plötlsigt vill hon bara mörda brudar till höger o vänster som glor :p

En tjej på jobbet som sitter bredvid mig på lunchen har börjat stöta till mig smått o nästan gnuggar sig emot mig flera gånger när hon ska resa sig eller sätta sig.

Igår på gymmet så skulle jag stretcha igenom kroppen efter avslutat benpass. Går bort till stretchingytan som är ungefär 30 kvm, på hela denna ytan är det en annan kille. Efter en liten stund kommer det en liten tjej som oxå hade tänkt stretcha. Normalt så brukar ju folk sprida ut sig över ytan så man har maxavstånd till närmsta person, svenssonstyle typ. Men hon väljer att slå sig ner cirka 50 cm från mig (nästan hela ytan är ledig) och börja. Och hon lägger sog först i nåt som kan jämnföras med missionärsställning och stretchar rumpan typ, gör lite andra vanliga övningar för att sedan ställa sig på alla fyra och typ jucka höften upp o ner långsamt och metodiskt. Blev helt ärligt halvhård i byxan av detta där på mattan Wink

Btw på tal om lukter o feromoner som några talat om här innan. Kom o tänka på en no shower for a week challenge jag har för mig vissa här eller på c-r gjorde och sa att dom även då fick ökad uppmärksamhet av tjejer. Feromonerna samlas på hög kanske? Nån som har nån erfarenhet om detta?

No fap + no shower kanske blir en dödlig testo/feromonbomb?
2015-03-19,10:48,
Inlägg: #2983
RE: Symptom utav att sluta runka!
Går allting bort om man har sex och kommer? Dvs energin och uppmärksamheten från tjejer osv..
2015-03-19,12:18,
Inlägg: #2984
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-19,10:48)Parafras Skrev: Går allting bort om man har sex och kommer? Dvs energin och uppmärksamheten från tjejer osv..

Jag upplever att jag tappar en viss om än liten mängd energi och uppmärksamhet. Dock inte alls så mycket som om jag runkar. Antar att det har att göra med att vid sex frigörs ex. oxytocin o andra hormoner som endorfiner. Lycka > Mer energi/uppmärksamhet... Även om testonivån sjunker..
2015-03-19,12:40,
Inlägg: #2985
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-19,12:18)Fiskarn Skrev: Jag upplever att jag tappar en viss om än liten mängd energi och uppmärksamhet. Dock inte alls så mycket som om jag runkar. Antar att det har att göra med att vid sex frigörs ex. oxytocin o andra hormoner som endorfiner. Lycka > Mer energi/uppmärksamhet... Även om testonivån sjunker..

Upplever att man återhämtar sig snabbare när det gäller energi etc om man INTE glor på porr.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-03-19,14:26,
Inlägg: #2986
RE: Symptom utav att sluta runka!
1,5- 2 veckor utan något morgonstånd
Inte alls lika klar i huvudet, mer stressad. Deppig då och då allmänt segare

Flatline checking in

Känns sjukt att vakna med mjuk kuk haha

2015-03-19,18:10,
Inlägg: #2987
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-19,12:40)TonightIsTheNight Skrev: Upplever att man återhämtar sig snabbare när det gäller energi etc om man INTE glor på porr.

Yes, porr är verkligen skit. I början av nofap samt någon gång där runt dag 50 var jag grymt sugen på att dra upp random porrsida. Gjorde inte det och nu en bra bit in har jag fått en annan syn på porr... Vill inte ha fake, är endast riktigt vara som gäller. Blir betydligt mer kåt, räcker med sexiga meddelanden eller bilder för att det ska rycka till ordentligt. Skippa porren och annat sexuellt på nätet är helt klart värt.

(2015-03-19,14:26)ångest101 Skrev: 1,5- 2 veckor utan något morgonstånd
Inte alls lika klar i huvudet, mer stressad. Deppig då och då allmänt segare

Flatline checking in

Känns sjukt att vakna med mjuk kuk haha


Intressant, har också haft en lite mer deppig period nu senaste veckorna, för antar vi ligger på samma dag om du inte failat? började ju 1 jan.
2015-03-20,10:01,
Inlägg: #2988
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-19,18:10)Fiskarn Skrev: Yes, porr är verkligen skit. I början av nofap samt någon gång där runt dag 50 var jag grymt sugen på att dra upp random porrsida. Gjorde inte det och nu en bra bit in har jag fått en annan syn på porr... Vill inte ha fake, är endast riktigt vara som gäller. Blir betydligt mer kåt, räcker med sexiga meddelanden eller bilder för att det ska rycka till ordentligt. Skippa porren och annat sexuellt på nätet är helt klart värt.



Intressant, har också haft en lite mer deppig period nu senaste veckorna, för antar vi ligger på samma dag om du inte failat? började ju 1 jan.

Ok! Jag är inte deppig hela tiden men typ oftare. Obalans i kroppen.
Hade inte ens morgonstånd fast jag hade sex igår. Det är något helt klart

Aldrig faila no fap, det är lag på det
2015-03-20,11:08,
Inlägg: #2989
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har vart fett viljesvag och relapsat MÅÅÅÅNGA gånger redan i år, och ett antal gånger även efter att mitt destruktiva förhållande tog slut, men har ambitionen att göra mig kvitt den här jävla lasten. Klarade mig 76 dagar förra året, den här sommaren gör vi nya tag mot en porr- och runkfri tillvaro.

Med det sagt: jag märkte inte alls någon dipp av att knulla efter rigorös nofap; tvärt om, fick testoboosts of success, särskilt när man vart riktigt jävla apkåt och lyckats fälla en fräsch donna.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-03-23,12:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-23,12:53 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2990
RE: Symptom utav att sluta runka!
Vaknade i helgen med morgonstånd, och har sedan dess varit sjukt hård i perioder. Aldrig haft hårdare stånd än nu, har inte testat att knulla med nya ståndet, men kuken är stenhård på morgonen. Way hårdare än tidigare.

Stånd = drivkraft
Flatline = Allt är skit


Alltså, kan det vara så här primitimt? känner mig som en grottmäniska. Libido är verkligen allt för mig, det ger mig driv inför allting i livet, och på flatline var jag helt sjukt seg.


Och tjejerna känner av det tom via nätet, det som är det absolut sjukaste av allting. kan lägga upp konvos det är sjukt som fan jag lovar.
No-fap
Its sick but also very true.


http://lattattlara.com/psykologiska-pers...etingning/ läs detta

"Utsläckning

Syftet med klassisk betingning är att hjälpa individen att anpassa sig till sin miljö. Vad händer då om miljön förändras och den tidigare inlärningen/förutsägelsen inte längre stämmer? Jo, då kan det inlärda beteendet släckas ut. Detta händer om man utsätts för det ursprungliga stimulit utan att det andra stimulit är närvarande upprepade gånger. Exempelvis så skulle alltså hundarna som Pavlov lärde att salivera vid ljudet av en ton sluta med det om de upprepade gånger fick höra tonen utan att de efteråt fått mat. Associationen mellan de 2 stimulina (mat och ton) försvinner och därför försvinner också den inlärda responsen (salivering)."

Jag har helt enkelt förknippat porr med dåligt mående och blivit utsläckt

2015-03-23,15:38,
Inlägg: #2991
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-23,12:32)ångest101 Skrev: Och tjejerna känner av det tom via nätet, det som är det absolut sjukaste av allting. kan lägga upp konvos det är sjukt som fan jag lovar.
No-fap
Its sick but also very true.

Så jävla fuckat är det, har fan aldrig varit med om nå såhär sjukt, men det stämmer så bra. Tjejer känner fanimig av genom universrum att man inte fappar eller något HuhCoolBig Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-03-23,16:58,
Inlägg: #2992
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-23,12:45)Toledo Skrev: Har kört no-fap nu vet inte hur länge. två veckor kanske? Känner otroligt stor skillnad, får stånd utav minsta lilla. Kan skriva med någon brud och tänka typ vad jag vill göra med henne, whips så har man råstånd på bussen liksom.

Jag älskar de, och kommer aldrig börja fappa igen. Svårt att stå emot dock när man håller på som jag gör på tinder

Hur har du tänkt med bathmaten senare? Jag tillåter mig att få stånd när jag använder den, annars tappar man sjukt med effekt.
2015-03-23,21:52,
Inlägg: #2993
RE: Symptom utav att sluta runka!
Gällande att tjejer märker det via nätet och att det går bättre i nofap-perioder handlar väl om just "Stånd-drivkraft-energi".

När vi är inne i en grym period där vi är taggade, uppåt och kåta skriver vi ju på ett annat sätt och väljer andra ord än en "allmän" dag. Vi förmedlar ofta de nuvarande känslorna även om vi inte tänker på det.
2015-03-23,22:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-23,22:24 av {2} confused....)
Inlägg: #2994
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-23,21:52)Fiskarn Skrev: Gällande att tjejer märker det via nätet och att det går bättre i nofap-perioder handlar väl om just "Stånd-drivkraft-energi".

När vi är inne i en grym period där vi är taggade, uppåt och kåta skriver vi ju på ett annat sätt och väljer andra ord än en "allmän" dag. Vi förmedlar ofta de nuvarande känslorna även om vi inte tänker på det.

Tror jag med, för några år sen före jag insett att internetgame är 80% looks och var fast besluten att närmast oavsett bilder med enbart ord kunde jag bli kung på internetgame så experimenterade väldigt mycket fram och tillbaka.

Hade en hel hög med copy/paste meningar som jag märkte jag fick bra framgång med.

Och något jag noterade väldigt starkt var att i exempelvis en mening på 2rader så bara genom att byta ut så lite som ett eller några få ord, samma poäng och samma budskap men skrivet lite lite annorlunda så kunde det vara solklar skillnad i respons.


Så jag är helt övertygade om att det du skrev nu stämmer.


Dock efter åratal av trasslande med bland annat testat flera fejk profiler med andra bilder så har jag samtidigt kommit fram till att spannet man har att arbeta med i orden är begränsat. Du kan med snyggare bilder välja den dåligare versionen av en mening du märkbart får mycket sämre respons med och ändå få mycket bättre respons ifrån brudar än du får med fulare bilder och effektivare ordval.



Men helt klart, samma bilder på fap, energilös osv jämfört med på no-fap energifull och mer kreativ i tankegångarna så väljer man garanterat automatiskt utan att tänka på det kreativare ord, formulerar sig mer "maskulint" och framför en charmigare och mer livsglad attityd helt enkelt. Vips, "magi" och brudarna känner no-fap även över internet.

Det ligger ofta i dom små detaljerna.


- Du är så jävla vacker = Maskulint och dominant uttryck
- Du är så himla vacker = chodeigt och toffligt uttryck

- Jag ska knulla dig till du älskar mig inatt
- Jag vill knulla dig till du gillar mig inatt

Scenario där bruden skämtsamt utmanar till till brottningsmatch eller säger hon är starkare än du tror och liknande.

- Jag är ett stort lejon och du en liten katt, du har inte en chans, jag lägger dig i backen lätt.
- Jag är större än dig så du har inte en chans, jag ska klara lägga dig i backen.


Ja några random halvkassa exempel tagna ur luften för att visa min poäng. Byta ut 1 eller 2 ord kan totalt ändra intrycket av en mening, eller på ett kreativare sätt som genast blir mycket intressantare och roligare konvo kan man uttrycka precis samma poäng. Och dessa grejer tror jag är vad som händer undermedvetet när man är på no-fap, därför man märker bättre respons även över text.
2015-03-23,23:27,
Inlägg: #2995
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-23,15:38)Evilvalle Skrev: Så jävla fuckat är det, har fan aldrig varit med om nå såhär sjukt, men det stämmer så bra. Tjejer känner fanimig av genom universrum att man inte fappar eller något HuhCoolBig Grin

Har du snackat om detta med "vanliga" polare någon gång? Fan vad less mina är på att höra om no-fap. Så skönt att ni finns här alla <3
Varje gång jag tar upp det med dom känner jag mig som något jehovas eller något
"DET ÄR SANT!!!!!! GUD FINNS!!!!!" Jag SÅG honom igår!!!!"

Dom känner på sig. Alla känner på sig. Har aldrig haft så bra respons på ett jobb pga ögat driv och självförtroende, kom nyss hem från jobbet. Min b0ss har sagt flera gånger typ "Vi är så nöjda med dig, du gör ett bra jobb här" Har fan aldrig hänt förut på jobb, alltid "gör det gör det" bara från chefen.

Dom känner väl på sig man är go & glad och e jevlogt kåt helt enkelt så det smittar av sig på dom.

Lika familejn också, djuapre kontakt och mer powerful storebror

No fap.
First It might sound like a joke, but later its powerful and very very potent

2015-03-24,09:56,
Inlägg: #2996
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-23,23:27)ångest101 Skrev: Dom känner väl på sig man är go & glad och e jevlogt kåt helt enkelt så det smittar av sig på dom.

Spegelneuroner? Big Grin
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-03-24,12:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-24,13:13 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2997
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-24,09:56)TonightIsTheNight Skrev: Spegelneuroner? Big Grin

Visst är det så, det är bara det att man är mer framåt oftare, och starkare. Vilket garanterat drar med fler tjejer i det. Happy is the new sexy, and my dick fits


Spegel spegel på väggen där, säg mig vem som kåtast i Sverige är? Och spegeln svarade "ångest101" och exploderade i tusen bitar

2015-03-27,03:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-27,03:18 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #2998
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kollade in reddit nofap en sväng ikväll, surprise surprise det första jag ser är detta:

Did Nofap to chase Girls, but turns out Girls are chasing me NOW !

12 weeks Hard mode, and i must say that this journey was the greatest thing i did, I mainly did it to get girls or more precisly to chase girls, PMOing did destroy my desire for real women & i thought that stopping PMO would make me chase real girls but it turned out that Girls chase me now!

I really don't have to do anything, girls give me clear signals and huge stares and attention whenever i go, I don't have to chase them anymore! but i certainly have to make the first move which usually is a simple "Hi" !

Now girls do compliment me a lot in my looks and manliness, they act so feminine around me, and even old women with their husbands seems interested in me and stare at me without looking away after i look at them! and when i enter a place I get all the attention from every corner, it's like i am a king or something! It is Crazy guys and this is why i'm writing about it more, it's just Unbelievable, and most of the time i just smile or laugh about it because I feel that I have the secret to attraction!

I have already made posts about this in the past, and at one point i've lost all this a little bit, but in the last couple of weeks it returned again.

but it's not only about women, Men seems to be more anxious and respectful around me, this isn't some bullshit Guys! I read body language and i know what i am talking about, before nofap I didn't have all these experiences with women being more attracted to me and Men more respectful to me.

My best explanation for this 'phenomenon' is the semen retention benefits ! which basically says that abstaining from ejaculation will lead to a better health, physical and mental ! and women are attracted to healthy Men, healthy men tend to have an attractive body language and confidence...so they seem to be like a good catch to women, because women want a Man who has good genes.
TL;DR : If you want to attract girls naturally then stop fapping !!!!!

---------------------


Never heard that one before!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-03-29,21:39,
Inlägg: #2999
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hey, hur firar ni 90 dagars utmaningen då?
Man lär ju unna sig något gott för helvete.

Själv blir det påskmat! och sedan kommer fula gubben (ångest) med påskriset TongueTongue

2015-03-29,23:35,
Inlägg: #3000
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-29,21:39)ångest101 Skrev: Hey, hur firar ni 90 dagars utmaningen då?
Man lär ju unna sig något gott för helvete.

Själv blir det påskmat! och sedan kommer fula gubben (ångest) med påskriset TongueTongue

Haha ångest101 med påskriset Tongue

2 days to go men det lär firas med ett rejält påskägg med godis och förhoppningsvis någon snygg påskkärring till helgen Big Grin

Status: Kåt, driven och full med energi. Sömnbehovet har minskat, ligger på ca en timme mindre per natt, å andra sidan har jag lagt in fler träningspass i schemat. Märker dock ingen effekt att brudarna kollar in mig mer.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 96 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}