LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2015-03-30,08:33,
Inlägg: #3001
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-29,23:35)Fiskarn Skrev: Haha ångest101 med påskriset Tongue

2 days to go men det lär firas med ett rejält påskägg med godis och förhoppningsvis någon snygg påskkärring till helgen Big Grin

Status: Kåt, driven och full med energi. Sömnbehovet har minskat, ligger på ca en timme mindre per natt, å andra sidan har jag lagt in fler träningspass i schemat. Märker dock ingen effekt att brudarna kollar in mig mer.

Känner igen mig i allt du säger. Sover för lite, men blir Aldrig trött iaf.
Vafan har alla runkat sina tomte-kukar och failat eller vaeför så dött?

E ju fan 90 dagar snart!

2015-03-30,09:45,
Inlägg: #3002
RE: Symptom utav att sluta runka!
http://www.friatider.se/rekordm-nga-unga...otensmedel
2015-03-30,18:04,
Inlägg: #3003
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-30,09:45)Cogo Skrev: http://www.friatider.se/rekordm-nga-unga...otensmedel

Surprise surprise Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-03-30,22:36,
Inlägg: #3004
RE: Symptom utav att sluta runka!
Får inte ens lite vinballe längre när jag kör nofap, så länge man passerat flatline ofc
2015-03-30,23:15,
Inlägg: #3005
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-03-30,22:36)Cogo Skrev: Får inte ens lite vinballe längre när jag kör nofap, så länge man passerat flatline ofc

Samma här, kan dricka fanimig hur mkt som helst å den är ändå stenhård. Nåt som dock fortfarande fuckar upp den är 100+ mg av DMAA.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-04-02,23:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-02,23:53 av {2} ångest101.)
Inlägg: #3006
RE: Symptom utav att sluta runka!
90 Dagars No-Fap reboot:ade mig fullständigt!


"Att resultaten skulle vara så stora som dom var. Det förändrade mitt liv"
- Ångest Evangeliet Sid 84





[Image: image.php?di=OKKY]


Det var vid nyår som jag bestämde mig för att börja göra saker på allvar för mitt välmående. Jag var trött på att gå runt och ha ångest över saker som inte var problem egentligen, less på att få nya tjejer så sällan. Jag klagade på allting. Brudar var dumma i huvudet,mitt liv var slut för jag hade fått barn i för ung ålder,det fanns ingen framtid,alla polare var dryga, ja listan kan göras lång. Jag tyckte helt enkelt att allt sög, men gjorde 0 för att förändra det. Tillslut så bestämde jag mig för att jag skulle fullfölja Good looking losers AA program, och kombinera det med No-fap. Fullständigt skita i allting, bara köra drill för drill och lida mig igenom no-faps värsta period. Jag hade bestämt mig. Dessutom knullade jag i snitt 1 ny brud per 3 månader. Vilket jag också var trött på.
Programmet : http://www.goodlookingloser.com/anxiety/program


Före satsningen

- Förhållanden större delen av livet. Väldigt "Nice guy". 7 sexpartners (Hela livet)
- Blyg, stod mot väggen på klubben. Vågade inte prata med tjejer ute, ibland kom tjejerna och hånglade upp mig, men vågade inte ta det vidare sen. Var helt enkelt för n00b för att ta för mig.
- Sjukt mycket oro/ångest i kroppen. "Vad ska jag göra" frågor kring allting.
- Väldigt beroende av att få vara i komfort-zone.

Resultat i korthet efter 3 månader


- 7 nya sexpartners på 2 månader (Knullade 6 / avrunkad utav en)
- Sjukt mycket mer på med tjejer. Dejtat säkert 15+ K-closat kanske 20-25 st
- Självförtroende & självkänsla är ljusår bättre.
- Ej orad över vad som händer i livet. Kör bara på "allt löser sig" - tänk
- Jag går fram till brudar, kysser dom direkt ute. Eller öppnar dom jag vill prata med på klubben. Dansar, har kul och är bara mig själv. Öppnar brudar nykter, och på stan när jag känner för det.


Första två-tre veckorna

Dessa veckor var tuffa. Allt jag tänkte på var att runka. Kunde inte sova eller fokusera på saker. Men efter 14 dagar så la sig den värsta kåtheten och det gick mycket lättare.

En månad in

Här började det hända saker på allvar. Jag vet att jag skojjat om detta, men det är faktiskt lite sant. Jag var på allvar nära att ringa och prata med någon! Jag trodde helt enkelt att jag blivit dum i huvudet, eller fått någon lätt-psykos. Som sagt, jag har skojjat om detta. Men det är faktiskt allvar i det.

1. Brudar började stirra på stan, ögonkontakt överallt. När jag gick och la mig så såg jag alla jävla blickar på stan framför mig.
2. Självförtroendet växte, jag började ta för mig i livet. Detta gäller inom allt.
3.. Badoo & Tinder hade gått allmänt segt. Men nu öppnade tjejerna mig. Detta är bara exempel från min blogg
http://casanovalounge.se/showthread.php?tid=3173&page=7
"Kom hit" "Kom till min säng" - Som sagt, trodde jag drömde eller något.

Dejtade väldigt mycket mer här, och började ta för mig på fikadejter. Kino kom bara av sig själv, gick hem med en tjej direkt från fikat på stan och myste. Det var någonstans här 1 -1,5 månad in som det började hända saker på allvar. Knullade 3 nya brudar på ca 1-1.5 vecka eller något. Det mest intressanta var hur jag sket i reaktioner från tjejerna, K-Closade dom som det vore min sista dag på jorden. Så fort jag var isolerad med en tjej tog jag nack/stryp grepp och K-closade så hårt jag kunde.

Minns att jag vid utgångarna började bli mycket mer dominant. Gick fram till tjejer och snackade med dom,retade dom,flörtade,kysste dom väldigt fort. Minns en utekväll speciellt då jag hånglade med 10-15 brudar,tafsade upp allt jag såg. Och ungefär så fortsatte det väl, men sedan fick jag jobb som gjorde att helgerna rök, och det vart helt enkelt inte av att gå ut ensam på vardagarna. (Måste börja gå ut mer känner jag nu dock!)

Två månader in

Känslan att ha hittat sig själv var starkare än aldrig någonsin, jag var Ångest101 och jag var stolt över det. Tänkte, sure... jag är inte biff,har FB-Balle, får knulla "10:or" men jag sket i allting jag tidigare gjort bekymmer av. Jag var stolt över vem jag var (och är fortfarande). Jag började se framåt i livet och sluta tänka bakåt. Allt som hänt tidigare har hänt, det var läge att börja tänka på framtiden.

Eliminerade alla "worst case scenarios" som kom upp, och det gör jag nu också. Det spelar ingen roll vad som händer i livet längre. Jag kan bli arbetslös,bli kär,bli dumpad,bli pank,flytta hem till morsan. Allt löser sig, det blir aldrig den där paniken som man föreställer sig. Känner inte alls oro längre för att jag ska stå och tänka "Vad ska jag göra med livet" för det sköter sig själv, och jag vill bara softa och göra min grejj, det som får mig lycklig i livet helt enkelt.

Sista månanden

Ungefär som andra månaden, mådde riktigt bra. Brudarna kom enkelt, och livet var kul. Hade fått jobb efter att ha varit arbetslös i några månader. Aldrig någonsin har ett arbete gått så bra som nu. Inget pirr i magen alls inför nya arbetsuppgifter. Klarare i huvudet, tog för mig från day1. Tidigare har jag alltid varit nervös inför nya jobb liksom...

För några veckor sedan

Fick min flatline mot slutet av programmet. Här mådde jag sämre än innan jag ens börjat min resa, allt kändes meningslöst. Grät i perioder, kuken la sig och var mjuk i säkert 14 dagar eller något. Var bara att hålla ut, och det släppte när jag var i Göteborg och hälsade på Tolle, vaknade på morgonen stenhård och sa till Tolle "Jag har morgonstånd!!!!" sedan vart allt STARKARE än tidigare, spankar sönder brudarna, Stånden är stenhårda, och framtiden är ljus.

[Image: 8568212.jpg]




No-Fap. Först låter det efterblivet
Men ta det seriöst, och resultaten är otroliga och väldigt sanna.

2015-04-09,13:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-09,13:57 av {2} golvmopp.)
Inlägg: #3007
RE: Symptom utav att sluta runka!
Uh-oh....

http://forum.bodybuilding.com/showthread...=167083931

Citat:apparently there's pheromones in semen because I was edging using my shea butter body wash lube and didn't realize I came, I ended up rubbing my semen all over my body as I was masturbating and cleansing at the same time. I soon smelled the cum all over but was too lazy to re-wash with more soap. so fast forward to me leaving my house an hour later... chicks were staring at me left and right, one sloot even eye ****ed me for 5 seconds straight. that's never happened to me before. i'm telling you guys there's something to this. i'm gonna do it again tomorrow to and see if I can pull a chick with my pheromones.

Misc levererar.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-04-09,16:02,
Inlägg: #3008
RE: Symptom utav att sluta runka!
Så byta ut parfymen mot insmetad sperma innan nästa utgång...?
2015-04-09,16:29,
Inlägg: #3009
RE: Symptom utav att sluta runka!
Blir svårt att kombinera med no-fap, får börja ta med sig en flaska vid sidan av kondom paketet och hälla över sperman på burk inför nästa utgång, alternativt fråga en snäll kompis som inte är på no-fap om han kan ställa upp.
2015-04-09,16:31,
Inlägg: #3010
RE: Symptom utav att sluta runka!
Som en vän till mig en gång sa: "jag testar allt i livet minst en gång, förutom bögsex och heroin".
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-04-09,18:30,
Inlägg: #3011
RE: Symptom utav att sluta runka!
Om någon testar så glöm inte att posta en utförlig rapport här om resultaten xD

Anyways, hade inte kommit ens vid sex nu sedan månadsskiftet jan/feb. Men så i måndags tyckte jag det var dags att rensa rören o kom (vid sex).

I feburari så kände jag mig verkligen som superman/wolverine/badassmotherfucka! Men i mars var det lite som att känslan försvann, alternativt blev van vid den. Kändes inte som en vanlig flatline, eller kan dom vara i en månad?
Men nu dagarna efter utlösning så har jag känt mig som en patetisk daggmask som ligger o ringlar på asfalten i ett ösregn.
Hoppas på omstart av superpowers nu.
2015-04-09,18:32,
Inlägg: #3012
RE: Symptom utav att sluta runka!
Börja jelq igen för några veckor sen och har märk hur mycket svårare de blir med nonfap då.
How the fuck ska man palla båda.
2015-04-10,22:55,
Inlägg: #3013
RE: Symptom utav att sluta runka!
Powerwolf - en flatline kan pågå i flera månader
2015-04-10,23:24,
Inlägg: #3014
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-10,22:55)daoce Skrev: Powerwolf - en flatline kan pågå i flera månader

Haha! Sjukt onice! Inne på dag 110 ungefär, haft flatline senaste 30 dagarna typ.
2015-04-14,18:48,
Inlägg: #3015
RE: Symptom utav att sluta runka!
helvete, satt o tränade pcmuskeln samtidigt osm jag edgade lite.. Kom Tongue
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-04-14,18:58,
Inlägg: #3016
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-14,18:48)Ragnarök Skrev: helvete, satt o tränade pcmuskeln samtidigt osm jag edgade lite.. Kom Tongue

haha aaa sprutar så jävla lätt alltså.

Jag har klarat max 3veckor no-fap, men en av dom gångern så drog jag på porrklipp, kolla under 1min före jag stängde av, sen spruta jag.

Hade inte ens fått fullt stånd eller rört kuken.

no-hands , no-hands !! Big Grin
2015-04-14,20:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-14,20:38 av {2} ångest101.)
Inlägg: #3017
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha!
Klarar man bara ca 2-3 veckor så blir det markant enklare.
Några tips som jag tycker gör det enklare för en

* bort med snap/insta/fb all undermedveten sexuell stimuli
* snacka med andra som klarat detta (big thx dowgeni)
* var så mycket som möjligt från datorn. Träna,städa,gör någon ny hobby
* lägg ner tid att "utbilda" sig hur mycket detta kan ge för ett ökat välmående.

2015-04-15,01:38,
Inlägg: #3018
RE: Symptom utav att sluta runka!
Förstår inte hur jag kan tappa så mycket energi efter jag sprutat(bara sex) känner mig som hank moody när jag gått 6-7 dagar utan att komma och sen så fort jag kommit så känner jag mig slö och trögtänkt. Ska man bli munk for real?
2015-04-15,05:26,
Inlägg: #3019
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-15,01:38)sjoggaa Skrev: Förstår inte hur jag kan tappa så mycket energi efter jag sprutat(bara sex) känner mig som hank moody när jag gått 6-7 dagar utan att komma och sen så fort jag kommit så känner jag mig slö och trögtänkt. Ska man bli munk for real?

Ye, man känner verkligen skillnad. Märker stora försämringar att "hänga med i matchen" i sociala sammanhang strax efter man sprutat. Efter 7 dagar utan sprut är man Einstein!!

"Tyvärr" så hinner det sällan gå två veckor innan jag sprutar (så man märker stora förbättringar).

Skulle vara något om man hade en PC-muskel av stål, köra no-sprut i några månader och se hur det känns.

2015-04-15,12:52,
Inlägg: #3020
RE: Symptom utav att sluta runka!
Är på dag 10 nu av nofap. Senaste dagarna har jag haft huvudvärk, och min sömn har varit rent av för jävlig. Ligger i en dvala hela natten och har sjukt livliga drömmar. Känns som att jag knappt sovit de senaste dagarna. Något som ni andra har upplevt? Hur länge tog det innan ni kunde sova normalt igen?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 170 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}