LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2015-05-13,22:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-13,22:28 av {2} Powerwolf.)
Inlägg: #3061
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-05-12,11:28)ångest101 Skrev: Någon no fappare som vill testa no sprut en månad och försöka "observera" vad som händer! Håller på att värma upp nu och ska testa no sprut juni, vore ball att ha någon med samma mål att snacka med. Knep för att inte komma under sex osv

PmA

Hashtag sluta.spruta.

Har gått ungefär två månader nu för mig utan sprut och snart fem utan porr och onani. Vet inte riktigt vad no-sprut haft för effekt, men jag har skrivit lite tidigare i tråden tror jag, några sidor bak.

Efter fem månader utan sprut från onani och två utan sex så har iallafall en nästan äckelkänsla för att komma vid onani och nästan vid sex oxå infunnit sig. Känner att jag verkligen inte har lust att spilla min säd o bli alldeles håglös o hänging i flera dagar efteråt.

http://sacred-sex.org/facts/16/162-scien...ence-.html

Här står lite om semen retention. Har inte läst allt men det verkar intressant.
2015-05-14,15:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-14,15:22 av {2} ångest101.)
Inlägg: #3062
RE: Symptom utav att sluta runka!
Underbart Boys, sluta spruta crew i juni. Dog en facial 1/1 igår, idag är jag helt hjärndöd! Suttit och funderat bort hela dagen. I want power and energi!!

Powerwolf

Hur lärde du dig hålla ditt sprut? PC Musket? Avslappning? Psykisk?


Hashtag Sluta spruta crew
Hashtag Pussy 4 life
Hashtag lets bang

2015-05-14,22:52,
Inlägg: #3063
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-05-14,15:21)ångest101 Skrev: Underbart Boys, sluta spruta crew i juni. Dog en facial 1/1 igår, idag är jag helt hjärndöd! Suttit och funderat bort hela dagen. I want power and energi!!

Powerwolf

Hur lärde du dig hålla ditt sprut? PC Musket? Avslappning? Psykisk?


Hashtag Sluta spruta crew
Hashtag Pussy 4 life
Hashtag lets bang

Afan, jädrigt svårt att ge nått bra svar på det. Jag har ju som de flesta här försökt till och från med no-fap o lyckats hålla ett tag för att sedan faila. Men ska försöka nämna några faktorer som har hjälp iallafall.

- Jag tror att det faktum att jag är 30 hjälper mig lite, kåtheten är inte som den var när jag var 19, jag svär jag kunde fan nästan knulla på ett hål i ett träd då!! xD

- I mitten av december lyckades jag hälla vatten på min dator som grillade den! Det betyde att jag nu inte hade tillgång till porr osv om jag var hemma o var uttråkad! Har levt med bara iphonen sedan dess! Och det är jävligt skönt måste jag säga!

- Jag satt här o läste otroligt mycket i denna tråden och blev sjukt inspirerad o har fortsatt läsa här! Det hjälper en att hålla ögonen på målet!

- Efter 3.5 månad för mig så skede bara nån mental shift i mitt huvud. Tanken på att lämmna ifrån mig min säd blev förknippad med äckelkänsla nästan. Jag har flickvän och har slutat komma när jag har sex med henne, visst hon blir pissed men det får hon ta! Jag gillar inte längre dippen man får efter utlösning! Känns typ som att allt går i slow motion då och jag föredrar att köra på som ett bullettrain med mina hobbies!

För att testa hur jävligt utlösningkam påverka dig, testa att runka sig till utlösning 5 gånger på en dag o granska sedan dig själv hur du känner dig o beter veckan efter typ.

- pc muskeln har jag tränat en del och har en viss kontroll, men fortfarande en bit kvar.

Hoppas detta hjälpte dig lite iallafall!
2015-05-15,14:35,
Inlägg: #3064
RE: Symptom utav att sluta runka!
Känns skönt att man inte är den enda som är inne på att "bevara sperman i pungen" gick hem med en brud från krogen förra helgen, hade inte kommit på 3v så var i mitt sköna mode som jag alltid hamnar i efter jag inte tömt, slutade med att jag sprutade och den här veckan har seriöst varit för jävlig, noll energi till något, ingen lust på att vara social annars brukar min mun gå som fan. Ska fan starta en bevarasperman-sekt, feel free to join.
2015-05-15,17:26,
Inlägg: #3065
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ledsen grabbar, men går inte kombinera no-fap med styrketräning. Eventuellt får ni börja runka av varandra i omklädningsrummet, only count if you do it yourself, right?! Cool

Ni har nu två val, vara spinkiga nördar eller fappa järnet och bli grekiska gudar i kroppen.

2015-05-15,17:55,
Inlägg: #3066
RE: Symptom utav att sluta runka!
Den här tråden, haha, läser man mellan raderna finner man flera som behöver komma ut ur garderoben Cool.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-05-15,18:52,
Inlägg: #3067
RE: Symptom utav att sluta runka!
Vänta nu? Vem dricker INTE sin sperma?
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-05-16,21:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-16,22:09 av {2} ångest101.)
Inlägg: #3068
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-05-14,22:52)Powerwolf Skrev: Afan, jädrigt svårt att ge nått bra svar på det. Jag har ju som de flesta här försökt till och från med no-fap o lyckats hålla ett tag för att sedan faila. Men ska försöka nämna några faktorer som har hjälp iallafall.

- Jag tror att det faktum att jag är 30 hjälper mig lite, kåtheten är inte som den var när jag var 19, jag svär jag kunde fan nästan knulla på ett hål i ett träd då!! xD

- I mitten av december lyckades jag hälla vatten på min dator som grillade den! Det betyde att jag nu inte hade tillgång till porr osv om jag var hemma o var uttråkad! Har levt med bara iphonen sedan dess! Och det är jävligt skönt måste jag säga!

- Jag satt här o läste otroligt mycket i denna tråden och blev sjukt inspirerad o har fortsatt läsa här! Det hjälper en att hålla ögonen på målet!

- Efter 3.5 månad för mig så skede bara nån mental shift i mitt huvud. Tanken på att lämmna ifrån mig min säd blev förknippad med äckelkänsla nästan. Jag har flickvän och har slutat komma när jag har sex med henne, visst hon blir pissed men det får hon ta! Jag gillar inte längre dippen man får efter utlösning! Känns typ som att allt går i slow motion då och jag föredrar att köra på som ett bullettrain med mina hobbies!

För att testa hur jävligt utlösningkam påverka dig, testa att runka sig till utlösning 5 gånger på en dag o granska sedan dig själv hur du känner dig o beter veckan efter typ.

- pc muskeln har jag tränat en del och har en viss kontroll, men fortfarande en bit kvar.

Hoppas detta hjälpte dig lite iallafall!

Yeah, man får lura hjärnan att ens familj dör ifall man kommer.känner igen mig i detta med åldern, när man var runt 18-20 kunde man ju knulla en hel natt!

Du verkar on track iaf!

(2015-05-15,14:35)sjoggaa Skrev: Känns skönt att man inte är den enda som är inne på att "bevara sperman i pungen" gick hem med en brud från krogen förra helgen, hade inte kommit på 3v så var i mitt sköna mode som jag alltid hamnar i efter jag inte tömt, slutade med att jag sprutade och den här veckan har seriöst varit för jävlig, noll energi till något, ingen lust på att vara social annars brukar min mun gå som fan. Ska fan starta en bevarasperman-sekt, feel free to join.

Jag joinar sekten, Knutby 2.0
När har vi vårat första möte?

(2015-05-15,18:52)Ragnarök Skrev: Vänta nu? Vem dricker INTE sin sperma?

Jag brukar surpla tillbaka det från kondomen för att ej förlora energi!

(2015-05-15,17:55)TonightIsTheNight Skrev: Den här tråden, haha, läser man mellan raderna finner man flera som behöver komma ut ur garderoben Cool.

Flera? var du först dåra eller? xD

2015-05-16,21:15,
Inlägg: #3069
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-05-16,21:00)ångest101 Skrev: Jag brukar surpla tillbaka det från kondomen för att ej förlora energi!

Hahahahahhaa. Låter som en bra och vedervärdig taktik för att få en att aldrig missa igen Big Grin
2015-05-16,22:10,
Inlägg: #3070
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-05-16,21:15)godsgift Skrev: Hahahahahhaa. Låter som en bra och vedervärdig taktik för att få en att aldrig missa igen Big Grin

Vill inte förlora energi! Och Man lär sig "the Hard way"

2015-05-16,22:47,
Inlägg: #3071
RE: Symptom utav att sluta runka!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-05-17,18:17,
Inlägg: #3072
RE: Symptom utav att sluta runka!
Checkar in fr o m idag, failade precis och känner mig sjukt låg nu
2015-05-17,20:04,
Inlägg: #3073
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-05-17,18:17)Parafras Skrev: Checkar in fr o m idag, failade precis och känner mig sjukt låg nu

Det är få som faktiskt klarar detta på första försöket. Försök minnas känslan du har nu av fail, nästa gång du små-runkar så försök tänka tillbaka på idag. Ångest och känsla av misslyckande, är det värt det för ett runk, när man kan må så mycket bättre

2015-05-17,20:58,
Inlägg: #3074
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-05-17,20:04)ångest101 Skrev: Det är få som faktiskt klarar detta på första försöket. Försök minnas känslan du har nu av fail, nästa gång du små-runkar så försök tänka tillbaka på idag. Ångest och känsla av misslyckande, är det värt det för ett runk, när man kan må så mycket bättre

Japp verkligen, skall börja med en vecka i taget nu. Efter en vecka börjar det bli lite svårt.
2015-05-17,21:06,
Inlägg: #3075
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fundera lite vid vilka tillfällen du failar och försök eliminera de situationerna innan de ens uppstått. T.ex. e jag körd när jag e bakis, så undviker att vara det i så stor mån som möjligt.

Sen lärde man sig inte att cykla elr whatever första gången heller... behövs oftast en del fails innan det blir success
2015-05-17,22:29,
Inlägg: #3076
RE: Symptom utav att sluta runka!
Joinar också day 0-crewet idag. För i helvete att jag åkt dit på såna idiotmissar. Det är brunken som är min akilleshäl, VARJE GÅNG. Nu har jag iaf ett mål - tolv dagar kvar till nästa Göteborgsvisit! FUCK THIS WEAK ASS PUSSY-SHIT - HERE'S TO POSTERITY!
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-05-17,23:52,
Inlägg: #3077
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-05-17,20:58)Parafras Skrev: Japp verkligen, skall börja med en vecka i taget nu. Efter en vecka börjar det bli lite svårt.

Ja men fixar du bara 2 veckor kommer det bli 300 % lättare, jag tror verkligen no fap är key för dig med!

2015-05-18,09:48,
Inlägg: #3078
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-05-17,23:52)ångest101 Skrev: Ja men fixar du bara 2 veckor kommer det bli 300 % lättare, jag tror verkligen no fap är key för dig med!

Japp tror med det. Är på jobbet nu och känner bara att allt är stressigt och att man har massor att göra men för lite tid. Hängig och seg typ.
2015-05-18,10:28,
Inlägg: #3079
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-05-17,18:17)Parafras Skrev: Checkar in fr o m idag, failade precis och känner mig sjukt låg nu

(2015-05-17,22:29)golvmopp Skrev: Joinar också day 0-crewet idag. För i helvete att jag åkt dit på såna idiotmissar. Det är brunken som är min akilleshäl, VARJE GÅNG. Nu har jag iaf ett mål - tolv dagar kvar till nästa Göteborgsvisit! FUCK THIS WEAK ASS PUSSY-SHIT - HERE'S TO POSTERITY!


Parafras & Golvmopp Tongue
[Image: 1431965979.jpg]
2015-05-18,13:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-18,13:04 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #3080
RE: Symptom utav att sluta runka!
ahhahaa
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,444 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 163 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}