LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-05-13,19:27,
Inlägg: #321
Symptom utav att sluta runka!
Asså, vad är egentligen skillnaden om jag kommer utav min egen hand eller av en tjejs mun? : o
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-05-13,19:46,
Inlägg: #322
Symptom utav att sluta runka!
Avager Skrev:Asså, vad är egentligen skillnaden om jag kommer utav min egen hand eller av en tjejs mun? : o

handen är en easy way out.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-13,20:58,
Inlägg: #323
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:handen är en easy way out.

Det fattar jag ju själv. Men förstår inte hur det ska vara någon skillnad bara att få bättre fokus, mer kåt, tightare game, eller vad alla symptom nu ska vara om man slutar runka. Det enda jag kan tänka mig är att det händer något omedvetet psykologiskt.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-05-13,21:11,
Inlägg: #324
Symptom utav att sluta runka!
Avager Skrev:Det fattar jag ju själv. Men förstår inte hur det ska vara någon skillnad bara att få bättre fokus, mer kåt, tightare game, eller vad alla symptom nu ska vara om man slutar runka. Det enda jag kan tänka mig är att det händer något omedvetet psykologiskt.

Man har ju behov och om de inte kan släckas bara sådär med en runk så kommer det, (det här är vad jag inbillar mig, det låter jävligt sci-fiction) att förstärkas, vilket medför att man programerar sig själv till att typ "vara mer på tårna" och effekten blir att bra egenskaper lyfts fram/ ökar såsom självförtroende/självsäkerhet exempelvis.

Vi kör ju det här parallelt med självutveckling och lifestyle changing så det är klart att detta kan bidra till mycket av symptomen i fråga ( förutom kåtheten då kanske)

Jag tror att min chewbacca teori kan ha ngn poäng iaf...................Behov>>>Vara mer på tårna>>> bra egenskaper framhävs
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-13,21:46,
Inlägg: #325
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:Man har ju behov och om de inte kan släckas bara sådär med en runk så kommer det, (det här är vad jag inbillar mig, det låter jävligt sci-fiction) att förstärkas, vilket medför att man programerar sig själv till att typ "vara mer på tårna" och effekten blir att bra egenskaper lyfts fram/ ökar såsom självförtroende/självsäkerhet exempelvis.

Vi kör ju det här parallelt med självutveckling och lifestyle changing så det är klart att detta kan bidra till mycket av symptomen i fråga ( förutom kåtheten då kanske)

Jag tror att min chewbacca teori kan ha ngn poäng iaf...................Behov>>>Vara mer på tårna>>> bra egenskaper framhävs

Men asså, det där fattar jag ju också, det är väl rätt självklart för någon som läser 5 minuter av något om ämnet "sluta runka". Men om vi säger en person som runkar 3-4 gånger i veckan byter ut det mot sex/oralsex/avrunkningar 3-4 gånger i veckan, vad blir egentligen skillnaden? Vad är skillnaden om det är min hand som gjorde att jag kom och inte en tjejs hand? Mindre bekräftelsesökande är väl det jag kan tänka mig.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-05-13,21:57,
Inlägg: #326
Symptom utav att sluta runka!
Avager Skrev:Men asså, det där fattar jag ju också, det är väl rätt självklart för någon som läser 5 minuter av något om ämnet "sluta runka". Men om vi säger en person som runkar 3-4 gånger i veckan byter ut det mot sex/oralsex/avrunkningar 3-4 gånger i veckan, vad blir egentligen skillnaden? Vad är skillnaden om det är min hand som gjorde att jag kom och inte en tjejs hand? Mindre bekräftelsesökande är väl det jag kan tänka mig.

Nu är jag med hehe... ja och säkert känna sig mer king generellt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-14,12:08,
Inlägg: #327
Symptom utav att sluta runka!
Att runka riskerar att bli ett substitut för att träffa riktiga tjejer.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-05-14,13:13,
Inlägg: #328
Symptom utav att sluta runka!
Avager, jag har funderat på det där själv, och jag vet inte varför. Det finns studier som säger att röra vid en sexuell partner/att bli rörd av en sexuell partner frigör oxytocin, vilket är ett hormon man generellt sett mår bättre av. Sen tror jag det är en del överlägsenhet och stolthet över att man biter ihop och håller sig även när det känns svårt.

Men för att undvika logikträsket: jag var som du. Precis som du. Precis samma argument faktiskt. Jag kunde inte få ihop det i mitt huvud hur det skulle vara annorlunda att sluta runka om man ändå kom hela tiden, så jag bara sket i det. Tänkte, väldigt simpliferat, att om inte jag kan lista ut det så är det något som inte stämmer med teorin. Jag ignorerade alltså alla andras vittnesmål och plussade ihop en egen uppfattning av hur det skulle vara att inte runka, helt och hållet utan att börja med ickerunk. Precis som du gör nu. Sen slutade jag med att runka, och då stämde helt plötsligt inte denna uppfattning längre för det ÄR en jävligt skön känsla man får. Jag vet inte varför. Men i och med att jag vet hur det faktiskt är så kan jag acceptera att jag tidigare måste ha missat något. Jag vet som sagt fortfarande inte vad det är jag missat. Men jag är helt 100 på att om du försöker pussla ihop en bild av hur det kommer bli istället för att faktiskt använda dina bollar och lära dig det first hand kommer du få en missvisande bild. Alltså: testa bara. Testa länge. Jag tycker personligen att den svåraste perioden är mellan sista runken och första ligget. Efter det är det ganska cake.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-14,14:26,
Inlägg: #329
Symptom utav att sluta runka!
Vettorazzi Skrev:Avager, jag har funderat på det där själv, och jag vet inte varför. Det finns studier som säger att röra vid en sexuell partner/att bli rörd av en sexuell partner frigör oxytocin, vilket är ett hormon man generellt sett mår bättre av. Sen tror jag det är en del överlägsenhet och stolthet över att man biter ihop och håller sig även när det känns svårt.

Men för att undvika logikträsket: jag var som du. Precis som du. Precis samma argument faktiskt. Jag kunde inte få ihop det i mitt huvud hur det skulle vara annorlunda att sluta runka om man ändå kom hela tiden, så jag bara sket i det. Tänkte, väldigt simpliferat, att om inte jag kan lista ut det så är det något som inte stämmer med teorin. Jag ignorerade alltså alla andras vittnesmål och plussade ihop en egen uppfattning av hur det skulle vara att inte runka, helt och hållet utan att börja med ickerunk. Precis som du gör nu. Sen slutade jag med att runka, och då stämde helt plötsligt inte denna uppfattning längre för det ÄR en jävligt skön känsla man får. Jag vet inte varför. Men i och med att jag vet hur det faktiskt är så kan jag acceptera att jag tidigare måste ha missat något. Jag vet som sagt fortfarande inte vad det är jag missat. Men jag är helt 100 på att om du försöker pussla ihop en bild av hur det kommer bli istället för att faktiskt använda dina bollar och lära dig det first hand kommer du få en missvisande bild. Alltså: testa bara. Testa länge. Jag tycker personligen att den svåraste perioden är mellan sista runken och första ligget. Efter det är det ganska cake.

Yep, folk som kommer på "ideer" att det inte "kan funka" eller "kan vara någon skillnad jämfört med att bli avsugen av en tjej" osv och inte ens har TESTAT att lagt av med runken i 3-4månader för att se om dom märker någon skillnad är troligtvis 99% av fallen folk som vill rationalisera för sig själv varför dom inte ska lägga ner HD porren =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-14,17:44,
Inlägg: #330
Symptom utav att sluta runka!
Körde i botten och tok-runkade 3-4 ggr i en vecka nu. Var cp-kåt och varierade sms-porr med en brud, porr osv.
Är totalt sexuellt mätt nu. Ingen sexlust alls. Det var skitstarkt i en vecka ca efter 2 veckors uppehåll. Runken dödar mig, min driftighet, min sexlust och min ork, men kanske behövde jag detta för att inse hur mycket skillnad det blir.
Märker ju själv extrem skillnad nu efteråt.
2012-05-14,18:03,
Inlägg: #331
Symptom utav att sluta runka!
Jag är inne på dag 75. Man börjar kunna kontrollera det lite nu jämfört med de allra första vekorna då man fan var tvungen dra den mot husväggen hela jävla tiden
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-14,19:41,
Inlägg: #332
Symptom utav att sluta runka!
Arctic Skrev:Körde i botten och tok-runkade 3-4 ggr i en vecka nu. Var cp-kåt och varierade sms-porr med en brud, porr osv.
Är totalt sexuellt mätt nu. Ingen sexlust alls. Det var skitstarkt i en vecka ca efter 2 veckors uppehåll. Runken dödar mig, min driftighet, min sexlust och min ork, men kanske behövde jag detta för att inse hur mycket skillnad det blir.
Märker ju själv extrem skillnad nu efteråt.

[Image: i-know-that-feel-bro.jpg]
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-05-14,21:40,
Inlägg: #333
Symptom utav att sluta runka!
Det är mycket som händer i kroppen när man har sex som inte händer när man runkar. I korta drag kan man säga att ens testosteronnivåer är mycket högre om man har sex 3 gånger i veckan än om man runkar 3 gånger i veckan. Sen har du alla endorfiner och såna där "må bra"-ämnen där nivåerna blir mycket högre efter sex än efter runk.

En intressant tanke däremot är om en 30 minuters runk där man är superkåt hela tiden fortfarande är sämre en ett 10 minuters halvdant samlag vad gäller testosteronproduktion och allt sånt.
2012-05-14,21:56,
Inlägg: #334
Symptom utav att sluta runka!
vegas Skrev:Det är mycket som händer i kroppen när man har sex som inte händer när man runkar. I korta drag kan man säga att ens testosteronnivåer är mycket högre om man har sex 3 gånger i veckan än om man runkar 3 gånger i veckan. Sen har du alla endorfiner och såna där "må bra"-ämnen där nivåerna blir mycket högre efter sex än efter runk.

En intressant tanke däremot är om en 30 minuters runk där man är superkåt hela tiden fortfarande är sämre en ett 10 minuters halvdant samlag vad gäller testosteronproduktion och allt sånt.

Haru källa på det? Hade varit fedt intressant att läsa
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-15,06:26,
Inlägg: #335
Symptom utav att sluta runka!
Jodå det ska finnas. Måste dra igång mitt gamla as till dator och leta igenom den bara.
2012-05-15,11:06,
Inlägg: #336
Symptom utav att sluta runka!
Ganska logiskt egentligen att man påverkas annorlunda av att fappa i sin ensamhet till redtube-videos på högsta volym i jämförelse med real action med en högvärdesbrud.

Tror det är sämre att fappa även om du drar ut på det, pga att du belönar destruktiva, oattraktiva beteenden med dopamin Big Grin Big Grin.
2012-05-15,11:29,
Inlägg: #337
Symptom utav att sluta runka!
Här har du Veto, för övrigt inne på typ månad 2 av no-runk, har inget behov av det längre då jag kan få sex när jag vill (not bragging).

http://www.peaktestosterone.com/Sex.aspx
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-05-15,14:59,
Inlägg: #338
Symptom utav att sluta runka!
alpha dawg Skrev:Här har du Veto, för övrigt inne på typ månad 2 av no-runk, har inget behov av det längre då jag kan få sex när jag vill (not bragging).

http://www.peaktestosterone.com/Sex.aspx

Thats the spirit baby
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-15,17:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-22,19:53 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #339
Symptom utav att sluta runka!
Tisdag och dags att räkna. 67 dygn utan wank ikväll!!!!

Intressant studie om testo / sex, skumläste.

EDIT: 74 dygn nu. Big Grin trodde aldrig mina testiklar skulle ha denna size.
2012-05-27,16:29,
Inlägg: #340
Symptom utav att sluta runka!
shit HELT SICK. har varit utan runk i fan vet jag 80-85 dagar, och jag har inte fått ett lay/utlösning på hela 60-70 dagar ca. Igår pluggade jag hemma hos en brud och sen sent på natten så börjas det.... men jag gör ett general fel att inte ha med mig kondom så inge ligg MEN två rejäla avsugningar, och orgasmen och cumshoten, framförallt på den första, VAR EUUUUUUPHOOOORIAAAAAAA hahahah. och jävlar vad det spruta. ah shit fan riktigt grymt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,735 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 186 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}