LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2017-01-12,18:15,
Inlägg: #3441
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-11,21:58)godsgift Skrev: Yeah, mitt rekord är 125 dagar no-ejac. Samtidigt sexuellt aktiv ofc. Jag minns dock inte riktigt hur det var utan så, öhm, kanske inte så helpful.

Men känner fortsatt mycket energi, mycket mer kreativ och initiativtagande jämfört med innan jag började med nofap back in 2013. Gällande sexet itself så är det total natt och dag. Det jag trodde var bästa sexet i mitt liv innan jag började med noejac/tantra är mjeh idag. Worst case scenario typ.

Låter verkligen som något att sträva efter tycker jag!

Hur gör du för att inte komma under sex?
Any tips uppskattas. Har ofta problem med att komma för snabbt även om jag så skulle ha kommit tidigare samma dag Dodgy
2017-01-12,19:28,
Inlägg: #3442
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 12, har tyvärr edgat en del detta året.

Tycker det är sjukt svårt att hålla händerna ifrån dasen, men ska göra mitt bästa för annars kommer jag faila.
2017-01-12,19:39,
Inlägg: #3443
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-12,18:15)nico Skrev: Låter verkligen som något att sträva efter tycker jag!

Hur gör du för att inte komma under sex?
Any tips uppskattas. Har ofta problem med att komma för snabbt även om jag så skulle ha kommit tidigare samma dag Dodgy
Finns massor av grejer att göra. Kanske skulle behöva en helt ny tråd för det. Men när du tar bort målet med att komma förändrar det hela dynamiken. Det är precis som med pickup när skiftet går från doing into being.

Men anyway. Några tips är att andas och att slappna av. Våra kroppar tenderar att spänna sig mer o mer ju närmare vi är att komma via ejakulation eller klittan (peak orgasm). Så yogan är att hålla sig avslappnad och kunna fortsätta känna all njutning sprida sig i hela kroppen samtidigt (nyckeln till att bli multi-orgasmic o ha helkroppsorgasmer). Många dudes har rejäla spänningar och blockeringar i olika ställen på kroppen - så kolla speciellt in området precis under naveln samt perineum mellan balls och arsle. Massera det mycket så kommer du känna hur spänt det är och hur det kan börja slappna av. När du knullar så kan du säkert känna hur det börjar spänna sig extra mycket runt perineum o arsle när du närmar dig the point of no return. Relax it.

Olika stretchningar för höftområdet hjälpte mig oxå mycket när jag var ett m0zkel kylskåp och kunde komma inom 30 sek typ. Googla några yoga poses som pigeon, low lunge etc.

Hope it helps.
2017-01-12,23:29,
Inlägg: #3444
RE: Symptom utav att sluta runka!
Vad är meningen med att ha sex utan att komma? Dummaste jag hört
2017-01-12,23:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-12,23:36 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #3445
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 22.
Skriver här lite som en blogg för mig själv att gå tillbaks till.

Känner mig fortsatt bra, mer aggressiv.
Whinas mycke i min grupp på jobbet och har gjorts senaste året pga omstrukturering. Sa iaf åt dem ordentligt idag att komma med konkreta förbättringsförslag istället för att bara klaga.
Det har vart enhälligt whinande i gruppen senaste året, vart rätt trött på det. Skönt att säga till dem iaf.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-01-13,04:40,
Inlägg: #3446
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-12,23:29)Sex Intelligence Skrev: Vad är meningen med att ha sex utan att komma? Dummaste jag hört
Well each to his own. Många jag pratar med är intresserade av att kunna ha helkroppsorgasmer som fortsätter i flera minuter istället för den korta 5 sekunds ejakuleringen. Sen försvinner problemet med lägre energi eller slak kuk o man kan fortsätta knulla precis hur länge man vill.

Good shit, IMO.
2017-01-13,10:19,
Inlägg: #3447
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-13,04:40)godsgift Skrev: Well each to his own. Många jag pratar med är intresserade av att kunna ha helkroppsorgasmer som fortsätter i flera minuter istället för den korta 5 sekunds ejakuleringen. Sen försvinner problemet med lägre energi eller slak kuk o man kan fortsätta knulla precis hur länge man vill.

Good shit, IMO.

Intressant! När jag väl har syndat så har jag märkt att jag blir stenhård precis ovanför rövhålet och vid ejakulering så känner jag hur båda benen spänner sig rejält som om jag får spasmer.

När ska man i sådana fall massera röven, bollarna, mellan bollar å röv under samlaget? Efter erektion? Då och då under samlaget? När man känner att man är på väg att komma så att man kan avleda bort den känslan och fortsätta?
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-01-13,10:22,
Inlägg: #3448
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-12,23:29)Sex Intelligence Skrev: Vad är meningen med att ha sex utan att komma? Dummaste jag hört

Mitt sexliv ändrades totalt när jag slutade komma, eller tog bort fokus från det och försökte hålla mig. Kan inte ens jämföra, vet fan inte vad jag höll på med innan.
It's the shit.

Sen är jag ingen tnt'are med helkroppsorgasmer, tycker det är lite konstiga saker de gör med kundalini, hade dock gärna fått sånna på annat sätt.

Vi behöver eg samla en tråd om ämnet, dela erfarenheter, kurser man kan gå mm.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-01-13,18:32,
Inlägg: #3449
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-13,10:19)AplAy Skrev: Intressant! När jag väl har syndat så har jag märkt att jag blir stenhård precis ovanför rövhålet och vid ejakulering så känner jag hur båda benen spänner sig rejält som om jag får spasmer.

När ska man i sådana fall massera röven, bollarna, mellan bollar å röv under samlaget? Efter erektion? Då och då under samlaget? När man känner att man är på väg att komma så att man kan avleda bort den känslan och fortsätta?
Yup thats it.

Till en början bara massera o göra det ensam IMO. Typ ta 10 minuter om dagen eller så o massera sig själv och kunna bli kåt/hård av känslan det bygger i kroppen utan att fantisera eller visualisera bilder på porrtjejer.

Men detta är rätt avancerade grejer så vetifan om det är värt att lägga ner tid på om man inte har någon stabil partner, KK eller så som också är intresserad av att bli bättre på sex.

(2017-01-13,10:22)SvaMp_ Skrev: Mitt sexliv ändrades totalt när jag slutade komma, eller tog bort fokus från det och försökte hålla mig. Kan inte ens jämföra, vet fan inte vad jag höll på med innan.
It's the shit.

Sen är jag ingen tnt'are med helkroppsorgasmer, tycker det är lite konstiga saker de gör med kundalini, hade dock gärna fått sånna på annat sätt.

Vi behöver eg samla en tråd om ämnet, dela erfarenheter, kurser man kan gå mm.
True that. Alex har ju pensionerat sig nu med så jag kan inte rekommendera TNT's kurser längre. De nya lärarna har inte samma kvalitet imo.

Finns säkert massor av andra bra kurser världen över but I dont know them personally.
2017-01-13,21:29,
Inlägg: #3450
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 13, Känner mig mer social än vanligt.
2017-01-15,17:21,
Inlägg: #3451
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag vet inte om jag åkt ut nofap 2017 men antar det, dum som jag är så drog jag på porr. Tänkte att jag bara skulle kolla lite och jag blir mer och mer kåt (sjuk kåthet som jag aldrig känner vanligtvis) och så kommer jag utan att runka.

Kommer iallafall att fortsätta köra året ut och ska sluta med edging och porr.
2017-01-16,14:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-16,14:18 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #3452
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ingen kastas såklart ut, det handlar ju om att förbättra sig, frågan är hur man räknar på det där.

Du får 5 minus dagar av mig Smile

(2017-01-12,23:35)SvaMp_ Skrev: Dag 22.
Skriver här lite som en blogg för mig själv att gå tillbaks till.

Känner mig fortsatt bra, mer aggressiv.
Whinas mycke i min grupp på jobbet och har gjorts senaste året pga omstrukturering. Sa iaf åt dem ordentligt idag att komma med konkreta förbättringsförslag istället för att bara klaga.
Det har vart enhälligt whinande i gruppen senaste året, vart rätt trött på det. Skönt att säga till dem iaf.

Dag 26

Känner mig ungefär som förut, grottat ner mig lite i ett prov jag haft, men vart jävligt taggad på att gå ut o haffa honor.

Vart lite halvneedy igår och messade två tjejer som inte hört av sig, vet inte om det var fel men kände mig lite needy när jag gjorde det, kände mig ensam, behov av någon. Behöver gå ut o träffa honor...
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-01-16,15:43,
Inlägg: #3453
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nån som lyckats kombinera jelq med no fap utan att det spårar ur?
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-01-16,17:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-16,17:14 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #3454
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-13,21:29)Nofap94 Skrev: Dag 13, Känner mig mer social än vanligt.

DU är diskvalificerad Angry

Anyway är på dag 100

(2017-01-16,14:16)SvaMp_ Skrev: Dag 26

Känner mig ungefär som förut, grottat ner mig lite i ett prov jag haft, men vart jävligt taggad på att gå ut o haffa honor.

Vart lite halvneedy igår och messade två tjejer som inte hört av sig, vet inte om det var fel men kände mig lite needy när jag gjorde det, kände mig ensam, behov av någon. Behöver gå ut o träffa honor...

Det de jag hatar med nofap, när du just behöver så försvinner alla gamma ligg o KKs.FML
2017-01-22,13:46,
Inlägg: #3455
RE: Symptom utav att sluta runka!
Update: Failade efter nån dag typ, fortsatte sen faila ett tag till och väntade med att uppdatera tills jag kände att jag kommit på rätt spår. Nu har jag hållit upp ett tag och som vanligt blir jag mer handlingskraftig, märks tydligt i hur jag tar tag i och bemöter skolarbete(pluggar högskola) och känner typ inget självtvivel längre.

Min mentalitet blir lite mognare, jag håller mig själv ansvarig för mina handlingar och har en mycket bättre förmåga att vara hård mot mig själv. Skippar inte gymmet, slarvar inte med kosten etc. Detta ger en ytterligare självkänsla som får mig att se världen mer ärligt när man inte har ett ego som förvränger saker och ting för att inte känna sig som en loser, som jag har varit under en lång period nu.

Det värsta är att jag kombinerar detta med att sluta röka på, som jag gjort mer eller mindre varje dag i minst 2 år.. Ofta när jag hade föreläsning på eftermiddagen rökte jag på förmiddagen och det sluta med att jag bara låg hemma och sunka hela dagen. Nu har jag fått rejäla sömnproblem, troligtvis en kombination av båda "avtändningarna" men det är det värt!

Är så säker på att jag kommer klara det, men det har jag varit många gånger förr sen spårar skallen ut.. Jag har aldrig tagit mig förbi 4 veckor så det får ju bli ett första delmål att fokusera på. Verkar som fett få lyckas då det ofta är samma signaturer man ser köra på i tråden, haha. Stay strong guys!
2017-01-22,18:44,
Inlägg: #3456
RE: Symptom utav att sluta runka!
Tips: gör detta när ni deffar då sexlusten minskar under kaloriunderskott. Slå två flugor i en smäll, mer fit kropp och nofap. Större sannolikhet att man orkar igenom processen att rensa hjärnan då. Sedan återgår man till normalt näringsintag efter några månader. Då har man haft några månader på sig att ta sig över den initiala fasen med att återställa allt som är relaterat till signalsubstanser under en period av lägre sexlust etc, nog lättare på det viset att vänja sig med nofap.
2017-01-23,11:14,
Inlägg: #3457
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-16,14:16)SvaMp_ Skrev: Dag 26

Känner mig ungefär som förut, grottat ner mig lite i ett prov jag haft, men vart jävligt taggad på att gå ut o haffa honor.

Vart lite halvneedy igår och messade två tjejer som inte hört av sig, vet inte om det var fel men kände mig lite needy när jag gjorde det, kände mig ensam, behov av någon. Behöver gå ut o träffa honor...

Dag 33

Gökade på bra igår, en av tjejerna som i tidigare inlägg inte hört av sig hörde av sig ändå...ställde henne lite mot väggen när vi prata i tele, kändes bra.
Bra sex flera gånger utan ejak. Intressant att jag lyckas hålla igen trotts no-fap under lång tid.

Känner mig fortfarande bra, allmänt mer social. Börjar tillämpa min livsplanering lite.
Var ute i fredags, körde på men inga magiska resultat, vart mest inspirerad av min wing som gjorde en jävla galen pull och kör riktigt hårt.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-01-23,22:19,
Inlägg: #3458
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-23,11:14)SvaMp_ Skrev: Dag 33

Gökade på bra igår, en av tjejerna som i tidigare inlägg inte hört av sig hörde av sig ändå...ställde henne lite mot väggen när vi prata i tele, kändes bra.
Bra sex flera gånger utan ejak. Intressant att jag lyckas hålla igen trotts no-fap under lång tid.

Känner mig fortfarande bra, allmänt mer social. Börjar tillämpa min livsplanering lite.
Var ute i fredags, körde på men inga magiska resultat, vart mest inspirerad av min wing som gjorde en jävla galen pull och kör riktigt hårt.
Bra jobbat dude! Vad var variabeln som gjorde att du lyckades hålla dig från ejac?
2017-01-24,10:21,
Inlägg: #3459
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-23,22:19)godsgift Skrev: Bra jobbat dude! Vad var variabeln som gjorde att du lyckades hålla dig från ejac?

Jag kör krystad andning eller vad man ska kalla det. När jag är nära och i högt arousal så andas jag rätt hårt, eller djupt, vet inte hur man ska beskriva det, och fokuserar på punkten två centimeter under naveln för att lätta upp spänningar där.
Brudarna brukar fråga vad som händer haha...
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-01-25,00:16,
Inlägg: #3460
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 24. Efter en liten dipp förra veckan har kåtheten kommit tillbaka med full kraft. Fick en del blickar av tjejer på stan i helgen vilket jag inte fått på flera år, slump?

Imorgon tar jag ledigt från pluggandet och kör ett ordentligt daygame-pass.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,851 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 63 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}