LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2017-01-25,01:25,
Inlägg: #3461
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-24,10:21)SvaMp_ Skrev: Jag kör krystad andning eller vad man ska kalla det. När jag är nära och i högt arousal så andas jag rätt hårt, eller djupt, vet inte hur man ska beskriva det, och fokuserar på punkten två centimeter under naveln för att lätta upp spänningar där.
Brudarna brukar fråga vad som händer haha...
Gött gött, plz keep updating. Intresserad av att höra what works for ya.

(2017-01-25,00:16)joak Skrev: Dag 24. Efter en liten dipp förra veckan har kåtheten kommit tillbaka med full kraft. Fick en del blickar av tjejer på stan i helgen vilket jag inte fått på flera år, slump?

Imorgon tar jag ledigt från pluggandet och kör ett ordentligt daygame-pass
Tror inte det är en slump, maaaaany guys report the same. Keep going and well done dude.
2017-01-25,21:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-25,21:58 av {2} Bruno.)
Inlägg: #3462
RE: Symptom utav att sluta runka!
Så i helgen fick jag ligga för första gången sen nån dag innan jul och jag körde NOFAP hela tiden, m.a.o. inte kommit på en hel månad.

Och nu låg jag med en brud som jag kom 4ggr i totalt, sen på måndagkväll låg jag med en annan där jag kom två ggr dvs. från att ha inte fått ett skit på en månad så blev det 6ggr på två dagar. Och nu senaste dagarna är det som att allt det tidigare sköna fokus jag haft här under senaste tiden varit som bortblåst och jag har haft som hjärndimma där mina tankar går i typ samma bana som en pundares. Drack bara 3-4 öl under hela helgen så det kan knappast skyllas på det (är en stordrickare i vanliga fall). Och jag har fått sova ut en massa redan men det är som att jag vill bara sova igen och jag har haft ett enormt "motstånd" mot att göra produktiva grejer.

Alltså, vad fan vet jag? En teori jag går på nu är att grejen helt enkelt är att jag totaltömt skrotumet. När man gör det så leder det ofta till att man helt enkelt blir så här; orkeslös, får hjärndimma och mental trötthet där fokus och motivationen minskar liksom. Innan jag dunkade på brud nr 2 i måndags så kände jag fortfarande att jag hade att det typ låg kvar minst en sats där nere och jag hade fortfarande energi till att göra diverse skit i mitt liv även om det gått ner lite av att ha kört på med den första tjejen. Den energin har jag inte haft varken igår eller idag.

Med andra ord tror (läs: vet) jag att man kan få en sprut-hangover ifall man tömmer ut precis hela lagret, precis som ifall man tar en riktig kalasfylla.
Är väl förstås individuellt men något sprut var 4-6:e dag tror jag majoriteten av oss klarar av utan att det blir några större konsekvenser, lite som man läser om att ett glas rödvin om dagen är bra för kroppen.
Blir det dock så att man kommer mer än två ggr om dagen så drabbas man av hjärndimma osv.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2017-01-26,16:32,
Inlägg: #3463
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-25,21:55)Bruno Skrev: Så i helgen fick jag ligga för första gången sen nån dag innan jul och jag körde NOFAP hela tiden, m.a.o. inte kommit på en hel månad.

Och nu låg jag med en brud som jag kom 4ggr i totalt, sen på måndagkväll låg jag med en annan där jag kom två ggr dvs. från att ha inte fått ett skit på en månad så blev det 6ggr på två dagar. Och nu senaste dagarna är det som att allt det tidigare sköna fokus jag haft här under senaste tiden varit som bortblåst och jag har haft som hjärndimma där mina tankar går i typ samma bana som en pundares. Drack bara 3-4 öl under hela helgen så det kan knappast skyllas på det (är en stordrickare i vanliga fall). Och jag har fått sova ut en massa redan men det är som att jag vill bara sova igen och jag har haft ett enormt "motstånd" mot att göra produktiva grejer.

Alltså, vad fan vet jag? En teori jag går på nu är att grejen helt enkelt är att jag totaltömt skrotumet. När man gör det så leder det ofta till att man helt enkelt blir så här; orkeslös, får hjärndimma och mental trötthet där fokus och motivationen minskar liksom. Innan jag dunkade på brud nr 2 i måndags så kände jag fortfarande att jag hade att det typ låg kvar minst en sats där nere och jag hade fortfarande energi till att göra diverse skit i mitt liv även om det gått ner lite av att ha kört på med den första tjejen. Den energin har jag inte haft varken igår eller idag.

Med andra ord tror (läs: vet) jag att man kan få en sprut-hangover ifall man tömmer ut precis hela lagret, precis som ifall man tar en riktig kalasfylla.
Är väl förstås individuellt men något sprut var 4-6:e dag tror jag majoriteten av oss klarar av utan att det blir några större konsekvenser, lite som man läser om att ett glas rödvin om dagen är bra för kroppen.
Blir det dock så att man kommer mer än två ggr om dagen så drabbas man av hjärndimma osv.

Kommer ihåg när jag ejaka tre gånger en dag för nått år sen, kände mig typ sjuk direkt efter, allmänt svag.

Kan känna vissa spänningar i kukområdet om man knullat mycket, kåtat upp sig och inte släppt ut det, vet inte om det är massage som hjälper eller vad man kan göra.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-01-26,19:04,
Inlägg: #3464
RE: Symptom utav att sluta runka!
Googla runt på olika metoder för att cirkulera energin. Finns olika sätt men nyckeln är att kunna få energin att gå runt hela kroppen i vad som kallas "microcosmic orbit". Annars kmr den bara ligga kvar där nere o bygga upp frustration.
2017-01-27,00:11,
Inlägg: #3465
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 26. Inga problem. Just porr har jag verkligen inget intresse för. Som att jag glömt bort dess existens.
2017-01-30,12:07,
Inlägg: #3466
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-23,11:14)SvaMp_ Skrev: Dag 33

Gökade på bra igår, en av tjejerna som i tidigare inlägg inte hört av sig hörde av sig ändå...ställde henne lite mot väggen när vi prata i tele, kändes bra.
Bra sex flera gånger utan ejak. Intressant att jag lyckas hålla igen trotts no-fap under lång tid.

Känner mig fortfarande bra, allmänt mer social. Börjar tillämpa min livsplanering lite.
Var ute i fredags, körde på men inga magiska resultat, vart mest inspirerad av min wing som gjorde en jävla galen pull och kör riktigt hårt.

Dag 40 no fap

Ejakade i lördags, så vart 38 dar no ejak.
Ska säga att jag gjorde det med flit, ville komma henne i ansiktet. Var intressant hade en bra kontroll och nådde jävligt högt i arousal nivå, nästan två nivåer över där jag brukar stanna, vart lite förvånad själv.
Var kul att komma så men som vanligt inte värt det. Känns inte alltför farligt efteråt men klart man tappat lite gnista.

I fredags, alltså dag 37 på no ejak var jag påväg hem när jag i hissen började snacka lite lätt med en ny konsult som jag tycker e jäkligt het, kände av bra respons och intresse, vi pratade hela vägen till tuben, ångrar att jag inte avslutade med att hälsa och hålla kvar handen aningen längre med ögonkontakt.
Iaf kändes naturligt att på nått vis tala mer man to women med henne. Vanligtvis är jag lite feg och trevande med snygga tjejer på jobbet. När man har den där kraften i sig är magneten så stark så det är liksom naturligt att allt av motsatta polen ses och pratas med ur man-kvinna perspektiv och inte det vanliga trevliga pratandet.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-02-03,23:57,
Inlägg: #3467
RE: Symptom utav att sluta runka!
2017-02-04,01:15,
Inlägg: #3468
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag tror på att sluta med det vissa perioder men det sätter sån jävla press att räkna dagarna. Man går runt och är kåt konstant och kan inte få saker gjorda. Det enda man tänker på är fitta.

Jag har sett fördelarna, min röst blir högre, kan hålla ögonkontakt extremt bra och får mer energi. Men till en viss gräns bubblar kåtheten över och då måste steamen ut för att man ska kunna slappna av och ta upp fokuset på annat än fitta.
Sluta se porr och sluta räkna dagar tror jag mer på.
2017-02-04,05:02,
Inlägg: #3469
RE: Symptom utav att sluta runka!
Samma för mig, man kan inte fokusera 5 sekunder på studier eller nåt annat för man är så förbannat kåt. Enda gången jag kan fokusera på annat är på gymmet. Övrig tid tänker man bara på sex. Kommer dock köra på ett tag till.

Jävligt sant det Max säger i videon om tröskeln för stimulans.
2017-02-04,08:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-02-04,08:39 av {2} Bruno.)
Inlägg: #3470
RE: Symptom utav att sluta runka!
Tro på fan. Är det nofap, det här händer ju typ aldrig? Blev två ggr öppnad av tjejer ikväll. Alltså riktiga raggnigar på mig.

Plus detta...
Sitter på tuben hem tidigt och märker att en blond (nästan Jennifer Aniston-typ) sitter inne på tystavdelningen och tycks stirra på mig. Varenda gång jag tittar åt hennes håll så stirrar hon på mig som en creepy snuskgubbe hade gjort och sen till sist fattar ju till och med jag vibben (så där gör ju fan aldrig brudar med mig annars).

Efter sagt hej då till min polare och så, så drar jag sen bort till henne med ett flin och presenterar mig och frågar hennes namn. "Du forstod godt hvad jeg tænkte på", säger hon sen och mindre än 30sek har gått från det till vi sitter och hånglar och HON börjar sen prata om att jag hade varit ett bra ligg och tafsar. Hon var dock +20år mig, så snackar hon om att jag är för ung och att hon har en dotter nästan i samma ålder. Hon såg dock bra ut i kroppen och där kände jag mig ändå tämligen säker på att det skulle kunna gå att ro i land även fast hon sa så...

Så gjorde jag nåt jävla skitdumt i att ta ut henne från tystavdelningen till vanliga vagnen. Där märker hon sen en kille och viskar till mig att det är en kollega hon var ute med tidigare under kvällen och försöker inte bli upptäckt oh vänder sig bort. Då vi hoppar av så ser han henne och kommer fram och sen droppar hon all sin skit och låtsas inte veta av mig alls. Börjar istället kallprata med honom.

Sen fick jag stå och frysa kulorna av mig i 45min på att ta mig två stationer tillbaka, där jag bor. Story of my life, jävla kuk.

Poäng är iaf att sånt här i princip aldrig händer mig. Kan inte påminna mig att jag haft det så pass lätt med kvinnor som nu.

Antingen beror det på att jag bara var ute för att ta en öl med jobbkompisar och inte jaga kjoltyg (och det gav nån annan mindre desperat vibe typ) och att kvinnor är kåta på den här tiden av året, Eller så är det kanske att jag fått marginellt mindre kroppsfett i ansiktet och skaffat lite av en solbränna så här på vintern.

ELLER så ligger det då någonting magiskt i nofap och i feromoner och att jag sket i att ta på mig en parfym ö.h.t. idag (hade bara tänkt gå ut och ta en öl med några jobbkompisar). Alltså på nåt pseudomanér märker kvinnor av att jag fått ligga lite senaste tiden och det ger nån slags "pre-selektion". Men Tinder går ju bättre än på länge också? Ja, om det nu inte vore för det så hade jag nog fan kunnat ringa den lokala häxdoktorn på flyktinganläggningen och gett honom en chans också.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2017-02-04,16:15,
Inlägg: #3471
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-02-04,08:37)Bruno Skrev: Tro på fan. Är det nofap, det här händer ju typ aldrig? Blev två ggr öppnad av tjejer ikväll. Alltså riktiga raggnigar på mig.

Ja det är nofap, eller rättare sagt: no ejaculation. Började märka av detta för första gången typ 5 år sedan, avfärdade det som "placebo" etc men med tiden uppenbara det sig mer och mer att det utan den minsta tvekan måste ligga någonting i detta.

Går jag c:a 2 veckor utan att ejakulera så händer de sjukaste sakerna så man kan knappt tro det, det blir som man får någon form av energi-fält runtomkring sig och människor bara "sugs in". Inte bara brudar men även män börjar bete sig annorlunda.

Något som är ännu mer sjukt är att det verkar fungera online också (och jag är fan seriös), 12-18 dagar utan att ejakulera och brudar från typ 7 år sen börjar texta helt upp och ned från ingenstans.

Så ja, endera har det med feromoner att göra eller är det någon form av weird ass energi som verkar genom universum LOL.

Detta är en av många orsaker som fått mig att gå från en hardcore evolutions-knarkare till att vara öppen till att det möjligtvis finns någonting mer där ute.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2017-02-04,16:44,
Inlägg: #3472
RE: Symptom utav att sluta runka!
Va en brud som öppna mig i höstas, så kysste jag henne så gick vi hem. Easiest lay ever.

tror jag hade kört no fap ett litet tag men minns fan inte. Kortare tid än nu i så fall. Får väl se om det sker igen Smile.

Enda jag märkt nu är en som log och vinkade åt mig på spårvagnen för några dar sen. Vete fan om det var no fap eller bara att vi fick ögonkontakt.

Day 66 för övrigt.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-02-04,17:44,
Inlägg: #3473
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-02-04,08:37)Bruno Skrev: Men Tinder går ju bättre än på länge också? Ja, om det nu inte vore för det så hade jag nog fan kunnat ringa den lokala häxdoktorn på flyktinganläggningen och gett honom en chans också.

Du har mer fotogeniska bilder nu? Är det jag uppfattat Tinder handlar om till 90 %. Se så fotogenisk ut som möjligt.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-02-04,19:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-02-04,19:52 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #3474
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-01-30,12:07)SvaMp_ Skrev: Dag 40 no fap

Ejakade i lördags, så vart 38 dar no ejak.
Ska säga att jag gjorde det med flit, ville komma henne i ansiktet. Var intressant hade en bra kontroll och nådde jävligt högt i arousal nivå, nästan två nivåer över där jag brukar stanna, vart lite förvånad själv.
Var kul att komma så men som vanligt inte värt det. Känns inte alltför farligt efteråt men klart man tappat lite gnista.

I fredags, alltså dag 37 på no ejak var jag påväg hem när jag i hissen började snacka lite lätt med en ny konsult som jag tycker e jäkligt het, kände av bra respons och intresse, vi pratade hela vägen till tuben, ångrar att jag inte avslutade med att hälsa och hålla kvar handen aningen längre med ögonkontakt.
Iaf kändes naturligt att på nått vis tala mer man to women med henne. Vanligtvis är jag lite feg och trevande med snygga tjejer på jobbet. När man har den där kraften i sig är magneten så stark så det är liksom naturligt att allt av motsatta polen ses och pratas med ur man-kvinna perspektiv och inte det vanliga trevliga pratandet.

Dag 45 no fap...

Ejakade igen i onsdags, så hamnade igen på 0 på no ejak, nu alltså dag3.

Denna gång ejakade jag inte med flit, det är lite så att kroppen efter en gång släpper det lite lättare, förra gången när jag var 37dar utan ejak fick jag fanemig krysta fram det, var ungefär som att pissa fast det inte vill ut. Sen tycker kroppen typ om det och gör det enklare. Får läsa och praktisera mer mantak chia.

(2017-02-04,16:15)Evilvalle Skrev: Ja det är nofap, eller rättare sagt: no ejaculation. Började märka av detta för första gången typ 5 år sedan, avfärdade det som "placebo" etc men med tiden uppenbara det sig mer och mer att det utan den minsta tvekan måste ligga någonting i detta.

Går jag c:a 2 veckor utan att ejakulera så händer de sjukaste sakerna så man kan knappt tro det, det blir som man får någon form av energi-fält runtomkring sig och människor bara "sugs in". Inte bara brudar men även män börjar bete sig annorlunda.

Något som är ännu mer sjukt är att det verkar fungera online också (och jag är fan seriös), 12-18 dagar utan att ejakulera och brudar från typ 7 år sen börjar texta helt upp och ned från ingenstans.

Så ja, endera har det med feromoner att göra eller är det någon form av weird ass energi som verkar genom universum LOL.

Detta är en av många orsaker som fått mig att gå från en hardcore evolutions-knarkare till att vara öppen till att det möjligtvis finns någonting mer där ute.

Ja så är det, hållt på med detta också i några år. Vad är din strategi för att inte ejaka? Vilken litteratur har du tagit till dig
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-02-08,19:01,
Inlägg: #3475
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-02-04,19:51)SvaMp_ Skrev: Dag 45 no fap...

Ejakade igen i onsdags, så hamnade igen på 0 på no ejak, nu alltså dag3.

Denna gång ejakade jag inte med flit, det är lite så att kroppen efter en gång släpper det lite lättare, förra gången när jag var 37dar utan ejak fick jag fanemig krysta fram det, var ungefär som att pissa fast det inte vill ut. Sen tycker kroppen typ om det och gör det enklare. Får läsa och praktisera mer mantak chia.


Ja så är det, hållt på med detta också i några år. Vad är din strategi för att inte ejaka? Vilken litteratur har du tagit till dig

Har faktiskt ingen strategi, mer än "jävlaranamma", men det brukar hålla som längst 2 veckor, kanske 3, sen går det åt skogen Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2017-02-09,09:57,
Inlägg: #3476
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-02-08,19:01)Evilvalle Skrev: Har faktiskt ingen strategi, mer än "jävlaranamma", men det brukar hålla som längst 2 veckor, kanske 3, sen går det åt skogen Big Grin

Hmm, vill du specificera vad du menar med det?

Tänker just det där är ju nått att hålla igen, inte att kriga sig till. Alltså använder du ditt jävlar anamma till att sluta i tid?

Ejakade imorse också, fan knullade henne bra flera gånger men så släpte det imorse. Vart ca 8 dar no ejak. Innan hade jag lyckats hålla igen några gånger.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-02-13,21:16,
Inlägg: #3477
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2017-02-04,19:51)SvaMp_ Skrev: Dag 45 no fap...

Ejakade igen i onsdags, så hamnade igen på 0 på no ejak, nu alltså dag3.

Denna gång ejakade jag inte med flit, det är lite så att kroppen efter en gång släpper det lite lättare, förra gången när jag var 37dar utan ejak fick jag fanemig krysta fram det, var ungefär som att pissa fast det inte vill ut. Sen tycker kroppen typ om det och gör det enklare. Får läsa och praktisera mer mantak chia.


Ja så är det, hållt på med detta också i några år. Vad är din strategi för att inte ejaka? Vilken litteratur har du tagit till dig

Vart en ejak igen torsdag morgon. Fan inte lätt, det är så, slår man hål på det en gång är det mycket svårare att hålla igen.

Iaf 4dar no ejak nu.

54dar no fap. Eller fappade och jelqade lite igår, men det är ok enligt mig.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-02-14,15:51,
Inlägg: #3478
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fuckade upp någonstans runt 200 dagar. Ligger nu på dag 9. Måste ändå säga att det är otroligt mycket lättare att börja om när man vet vad man egentligen har för potential.
2017-02-14,16:20,
Inlägg: #3479
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hur kände du dig efter 200 dagar då?
2017-02-20,13:59,
Inlägg: #3480
RE: Symptom utav att sluta runka!
Så pass bra att jag tänker fortsätta med det (hade visserligen inte några särskilda problem innan heller).

En reflektion kring wet dreams. Kan svära på att det kändes som att jag kom i sömnen inatt men fann inga spår av sperma när jag vaknade upp på morgonen. Var det helt enkelt en dröm? Någon som har liknande erfarenheter?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,940 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 89 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}