LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-10-01,00:43,
Inlägg: #421
Symptom utav att sluta runka!
First try nu. Uppe i 8 dagar (5 dar sen sex senast). Vaknade imorse efter en skapligt erotisk dröm och hade morgonstånd delyyyyx! Iskall dusch och en morgonjogg löste det. Men det värsta är ta mig fan nu när man ligger i sängen och ska sova. Går på ren viljestyrka nu för att inte dra en Tarzan.... Inte orkat läsa igenom tråden men vad fan kan jag göra för att inte bli sugen? Eller iaf dämpa suget på att runka.

Gillar trots allt känslan av att jag känner mig konstant kåt nu när jag kör no fap och de flesta interaktioner jag har med damer får en mer sexuell underton ganska lätt. Är det så att när man fappar X antal ggr i veckan annars så blir man "förslappad" och bekväm och tänker att "fuck it, får jag inte ligga kan jag alltid gå hem och kolla porr" och därmed försöker man inte komma in på sex lika aktivt i sina interaktioner med honorna? Jag menar, nu är ju ligga det enda alternativet. Ska bli sköjj att se hur länge jag lyckas hålla det här....
2012-10-01,08:26,
Inlägg: #422
Symptom utav att sluta runka!
Commander Skrev:First try nu. Uppe i 8 dagar (5 dar sen sex senast). Vaknade imorse efter en skapligt erotisk dröm och hade morgonstånd delyyyyx! Iskall dusch och en morgonjogg löste det. Men det värsta är ta mig fan nu när man ligger i sängen och ska sova. Går på ren viljestyrka nu för att inte dra en Tarzan.... Inte orkat läsa igenom tråden men vad fan kan jag göra för att inte bli sugen? Eller iaf dämpa suget på att runka.

Gillar trots allt känslan av att jag känner mig konstant kåt nu när jag kör no fap och de flesta interaktioner jag har med damer får en mer sexuell underton ganska lätt. Är det så att när man fappar X antal ggr i veckan annars så blir man "förslappad" och bekväm och tänker att "fuck it, får jag inte ligga kan jag alltid gå hem och kolla porr" och därmed försöker man inte komma in på sex lika aktivt i sina interaktioner med honorna? Jag menar, nu är ju ligga det enda alternativet. Ska bli sköjj att se hur länge jag lyckas hålla det här....

Dämpa sug, ja alltså du kan ju tex ta munstycket från duschen på ollonet, dra kuken längs en husvägg, men försök istället att kanalisera skiten på saker. Att exempelvis dra ut och gamea vore väll den bästa lösningen? Dra och gymma, gör saker. Bli produktiv.

Kind of, jag menar med no fap så blir det "its only one way out", och innebär det att man kommer att dra hem fettovalen i glasögon i slutet på kvällen bara för att tömma pungen? Det behöver inte alls va så.

Sexuell underton m.m framhävs utan konstigheter med detta och jag skulle säga att det är drivet man vill åt. Jag menar jag har haft en torka i någon månad= inte tömt pungen på en månad. Man blir helt tokig i one way och du tvingar dig ut och förbättra game.

Sen håller jag med om att man gillar känslan att vara cp kåt 24/7 för man känner sig typ mer "alert" och "vakenhet"
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-02,00:10,
Inlägg: #423
Symptom utav att sluta runka!
Tänkte plåga mig lite med ett experiment nu innan sänggående. Är sjukligt kåt men vill se hur pass bra min viljestyrka och självkontroll är. Ska ägna iaf 20 min från nu till att spana lite porr UTAN att så mkt som röra penis. Önska mig lycka till.
2012-10-02,00:32,
Inlägg: #424
Symptom utav att sluta runka!
Ajaa, Pallade med 15 min porr men sen fick jag fan stänga av. Stolt iaf att jag kunde motstå frestelsen att dra en tarzan. Ska ge fan i att plåga mig så igen nu när jag i vart fall vet att jag klarar att stå emot.
2012-10-02,00:51,
Inlägg: #425
Symptom utav att sluta runka!
Börjat om åter igen. Inne på fjärde dagen med no-runk. Jag är nog ett serious case.. för jävlar va jag lider och vad kåt jag är.
2012-10-02,01:04,
Inlägg: #426
Symptom utav att sluta runka!
Commander: hahah jag brukar också plåga mig själv ibland ibland genom att kolla en 10 min porr.

Walle: Ba påt igen KÖR!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-02,16:58,
Inlägg: #427
Symptom utav att sluta runka!
Inne på dag 9. har bara ett KK just nu och det är hennes time of the month så börjar känna mig desperat nu. Dags att se sig om efter annat så länge kanske?
2012-10-02,17:00,
Inlägg: #428
Symptom utav att sluta runka!
Commander Skrev:Inne på dag 9. har bara ett KK just nu och det är hennes time of the month så börjar känna mig desperat nu. Dags att se sig om efter annat så länge kanske?

Good stuff man, KEEP IT UP, har du klarat av 9 dagar så är det fan inte värt att dra i penis nu och paja hela skiten.

DONT SURRENDER TO YOUR PENIS
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-02,22:04,
Inlägg: #429
Symptom utav att sluta runka!
Commander Skrev:Inne på dag 9. har bara ett KK just nu och det är hennes time of the month så börjar känna mig desperat nu. Dags att se sig om efter annat så länge kanske?

Det hindrar dig väl inte från att knulla henne ändå?
find it, fuck it, forget it.
2012-10-02,22:36,
Inlägg: #430
Symptom utav att sluta runka!
Nu kan jag ha missförstått någon vital del i "nofap" grejen. Är inte tanken att man dels inte ska runka (duh!) och dels inte ska titta porr? Verkar som många här tittat porr, fan grabbar - ta å titta lite skön matiné istället Wink
2012-10-02,22:46,
Inlägg: #431
Symptom utav att sluta runka!
aanomore Skrev:Nu kan jag ha missförstått någon vital del i "nofap" grejen. Är inte tanken att man dels inte ska runka (duh!) och dels inte ska titta porr? Verkar som många här tittat porr, fan grabbar - ta å titta lite skön matiné istället Wink

stämmer, porren gör jäkligt mycket
find it, fuck it, forget it.
2012-10-02,22:50,
Inlägg: #432
Symptom utav att sluta runka!
TobiasK Skrev:Det hindrar dig väl inte från att knulla henne ändå?

Förvisso inte men jag är fan ändå en smula äckelmagad så tack men nej tack! ;-)

TobiasK Skrev:stämmer, porren gör jäkligt mycket

Menar du positivt lr negativt? Själv tycker jag det är rätt nice att se om jag klarar kolla intensiv porr utan att dra en tarzan dvs self control samt att jag inbillar mig att den extra kåtheten det ger mig gör mig bättre IRL.
2012-10-02,23:13,
Inlägg: #433
Symptom utav att sluta runka!
Commander Skrev:Förvisso inte men jag är fan ändå en smula äckelmagad så tack men nej tack! ;-)



Menar du positivt lr negativt? Själv tycker jag det är rätt nice att se om jag klarar kolla intensiv porr utan att dra en tarzan dvs self control samt att jag inbillar mig att den extra kåtheten det ger mig gör mig bättre IRL.

Hon kan suga dig, du kan knulla henne i röven lr man up o knulla henne trots mensen. Ur choice Wink

Negativt.
find it, fuck it, forget it.
2012-10-03,00:10,
Inlägg: #434
Symptom utav att sluta runka!
Jag skulle ärligt talat vilja säga att porren är viktigare att ta bort än runkandet. Men gör båda!

"All limitations are self imposed"

2012-10-03,14:12,
Inlägg: #435
Symptom utav att sluta runka!
Carnivore Skrev:Jag skulle ärligt talat vilja säga att porren är viktigare att ta bort än runkandet. Men gör båda!

Skulle va gött att se lite high quality porr, skulle dock må illa av det vid detta laget i think. Bara jag google bildsöker brudar i BH mår jag illa av all massiv stimulering som kommer mot mig på en gång, hahaha.

Vi är byggd att fokusera på en åt gången ffs, max två om vi har tur att få till en threesome vid nåt tillfälle. Inte 100-tals inom loppet av en minut varav vi kan klicka fram nåt bättre hela tiden.
2012-10-03,15:41,
Inlägg: #436
Symptom utav att sluta runka!
Jag är på dag 6 nu. Nöjd med mig själv! Men fan va kåt jag är. Tänkt att jag ska på dejt i helgen. Flakear den jävla slynan i sista minuten så kommer jag döda något.
2012-10-05,16:13,
Inlägg: #437
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:Skulle va gött att se lite high quality porr, skulle dock må illa av det vid detta laget i think. Bara jag google bildsöker brudar i BH mår jag illa av all massiv stimulering som kommer mot mig på en gång, hahaha.

Vi är byggd att fokusera på en åt gången ffs, max två om vi har tur att få till en threesome vid nåt tillfälle. Inte 100-tals inom loppet av en minut varav vi kan klicka fram nåt bättre hela tiden.

haha det fick mig att tänka på betingning. En grej för er som verkligen har svårt att avänja er vid porr och onani borde göra som i A clock work orange och betinga skiten med illamående Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-10-05,17:41,
Inlägg: #438
Symptom utav att sluta runka!
Dag 8 and still standing! (if you know what I mean). Det börjar faktiskt bli lite lättare nu. Har smygkollat på lite porr men inte pillat på krigaren. Kan inte påstå att jag känner någon avsevärd effekt utöver kåthet än dock.
2012-10-05,17:44,
Inlägg: #439
Symptom utav att sluta runka!
WALL-E Skrev:Dag 8 and still standing! (if you know what I mean). Det börjar faktiskt bli lite lättare nu. Har smygkollat på lite porr men inte pillat på krigaren. Kan inte påstå att jag känner någon avsevärd effekt utöver kåthet än dock.

skippa porren and u good to go
find it, fuck it, forget it.
2012-10-05,17:47,
Inlägg: #440
Symptom utav att sluta runka!
Good to go var då? Såg bara lite nakna pixelkvinnor som stönade och hade sig.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,104 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 114 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}