LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-03-03,19:58,
Inlägg: #821
Symptom utav att sluta runka!
Någon som har märkt av att deras huvud har växt lite grann?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-03,20:54,
Inlägg: #822
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:Någon som har märkt av att deras huvud har växt lite grann?

HAHAHAH va? Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-03,21:00,
Inlägg: #823
Symptom utav att sluta runka!
Det enda jag märkt växer är kuken.. Rätt ordentligt också.

Efter 6-7 dagar utan sprut har den växt från 19 till 21 cm, är det permanent eller kommer det gå tillbaks till vanligheterna efter en viss period?
2013-03-03,21:02,
Inlägg: #824
Symptom utav att sluta runka!
Svårt att säga då jag alltid kört jelq och bathmate också, men möjligt att vissa gains är från det faktum att man inte drar i ballen varje dag. Jag vet vissa som säger sig i alla fall fått grövre snopp av det.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-03,21:13,
Inlägg: #825
Symptom utav att sluta runka!
MassRiot Skrev:Det enda jag märkt växer är kuken.. Rätt ordentligt också.

Efter 6-7 dagar utan sprut har den växt från 19 till 21 cm, är det permanent eller kommer det gå tillbaks till vanligheterna efter en viss period?

Intressant! Har du mätt detta? Jag använder måttband och en sak jag tror det beror på är att avhåll gör en så mkt kåtare vilket gör att mer blod (eller mer blod lättare?) kmr ner då till kuken när man får stånd vilket gör att den växer lite i bredd å längd. Det är ju detta bathmate å jelq handlar om; förenkla överföringen av blod ner till kuken samt göra att "blodbehållarna" där nere klarar av större volym blod vilket gör att kuken "växer".

Troligen kmr din kuk gå tillbaka till "normal" storlek när du sprutar eftersom du då tar bort en del av kåtheten å därmed effekten av extra mkt blod ner till snabeln. Men med bathmate som valle pratar om, så kan du förbättra volymen din snabel kan fylla så effekten blir mer långvarig/permanent! ^^,
2013-03-03,21:18,
Inlägg: #826
Symptom utav att sluta runka!
Jelq och bathmate har jag aldrig hört talas om, har aldrig kännt behov av att förstora men vad är det för något?

Ja, Alplay, jag har mätt tidigare och såg idag när jag fick stånd att den såg huge ut så mätte den igen..
2013-03-03,21:42,
Inlägg: #827
Symptom utav att sluta runka!
MassRiot Skrev:Jelq och bathmate har jag aldrig hört talas om, har aldrig kännt behov av att förstora men vad är det för något?

Ja, Alplay, jag har mätt tidigare och såg idag när jag fick stånd att den såg huge ut så mätte den igen..

jelq = man "mjölkar" kuken med tex barnolja, 15-20min 4-5ggr i veckan. Typ runkar fast omvänt, dvs man pressar blod från botten till topp, om och om igen under som sagt 10, 15 eller 20minuter. Med tiden resulterar detta i att kuken blir längre och bredare. Är typ någon flera tusen år gammal metod från jävla mellanöstern eller nå skit. Funkar gör det då verkligen.

Bathmate = en slags penispump som man fyller med vatten och trycker in kuken i, pumpar till max vilket gör att extremt mycket blod trycks ut i kuken, har den på runt 20minuter. Med tiden blir den tjockare och längre. Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-03,21:43,
Inlägg: #828
Symptom utav att sluta runka!
http://www.casanovalounge.se/showthread....t=bathmate
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-03,21:53,
Inlägg: #829
Symptom utav att sluta runka!
Är det Legit skit då? Doftar "skam" all over.. Funka för dig eller?

Alltid kul med större ju, men känns som något jag borde hört om för länge sedan om det funkar.
2013-03-03,22:03,
Inlägg: #830
Symptom utav att sluta runka!
MassRiot Skrev:Är det Legit skit då? Doftar "skam" all over.. Funka för dig eller?

Alltid kul med större ju, men känns som något jag borde hört om för länge sedan om det funkar.

Well, hela PU communityt doftar "scam" för en outsider också Big Grin

Funkar asbra, därför jag gjorde en hel tråd om skiten.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-03,23:46,
Inlägg: #831
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:HAHAHAH va? Big Grin

hehe börjar få lite kommentarer + om man kikar lite extra så visst fan ser det jämförelsevis lite biggare ut. Spännande de här.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-07,02:00,
Inlägg: #832
Symptom utav att sluta runka!
"3 viktiga anledningar till att inte titta på porr "

[video=youtube;JjzvSPVHx5w]http://www.youtube.com/watch?v=JjzvSPVHx5w&feature=player_embedded[/video]
2013-03-07,02:40,
Inlägg: #833
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:"3 viktiga anledningar till att inte titta på porr "

[video=youtube;JjzvSPVHx5w]http://www.youtube.com/watch?v=JjzvSPVHx5w&feature=player_embedded[/video]

Grym jävla video! Behövde höra det där igen, angående hedonic adaptation osv. Jag har erkännandevis failat igen men är back på track nu och jag fattar inte varför jag låter mig göra mig själv illa, det är fabnimig som att försöka sluta röka å snusa (har dock aldrig prövat dem två sakerna men jag kan delvis förstå).

Asså, jag blir så förbannad oxå på p0rr, det borde utplånas, det är en fucking bug i naturen som utnyttjas; om folk vill ha bevis för evolution å hur människan nyttjat detta på olika sätt å vis så äré porrindustrin. De säljer inte nått som vi "lärde" oss att gilla, de säljer oss nått vi BIOLOGISKT skapades för att gilla å de hijackar våra hjärnor, fuck porrindustrin, hoppas fanimig nån flashbackhackare tar ner alla sajter å bombarderar usa så vi slipper äckelporr, haha! ^^,

P.S. Det jag VERKLIGEN kunde relatera till var just att se porr som en "bonus" om man "hållit" sig en vecka eller så. Detta har varit mitt största problem. Speciellt om jag varit ute fredag å lördag å ionte fått napp å så sitter jag kl3 på natten hemma vid burken, lite småfull å så börjar man tafsa på sig å så saknar man självkontrollen i combo med frustration över helgens höga feghet att jaga tjejer, å så börjar man dra världens jävla rationaliseringsstory "Men ja förtjäna ju nu ett pris för min avhållsamhet!"

FUCK THAT SHIT NOW, U HEAR THAT APLY? FUCK UR DICK; FUCK A GIRL AND FUCK P0RN, IT DESERVES 911 ALL OVER AGAIN, FU!!!! Big Grin
2013-03-07,10:35,
Inlägg: #834
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:"3 viktiga anledningar till att inte titta på porr "

[video=youtube;JjzvSPVHx5w]http://www.youtube.com/watch?v=JjzvSPVHx5w&feature=player_embedded[/video]

Jo så att... bra video att börja dag 104 med! =) Och jupp, jag är en mycket mer social människa nuförtiden! =) Har ett socialt flyt jag inte haft förut. Det är de där småsakerna... har bland annat blivit vän med grannen i mitt hus... småpratat med främling på stan som var lika förvånad som mig över att frisören hade stängt fast han skulle haft öppet. Etc...
2013-03-07,11:53,
Inlägg: #835
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Jo så att... bra video att börja dag 104 med! =) Och jupp, jag är en mycket mer social människa nuförtiden! =) Har ett socialt flyt jag inte haft förut. Det är de där småsakerna... har bland annat blivit vän med grannen i mitt hus... småpratat med främling på stan som var lika förvånad som mig över att frisören hade stängt fast han skulle haft öppet. Etc...

no-fap is a freakin social-life-saver!!! ^^,
2013-03-07,12:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-07,13:19 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #836
Symptom utav att sluta runka!
AplAy Skrev:Grym jävla video! Behövde höra det där igen, angående hedonic adaptation osv. Jag har erkännandevis failat igen men är back på track nu och jag fattar inte varför jag låter mig göra mig själv illa, det är fabnimig som att försöka sluta röka å snusa (har dock aldrig prövat dem två sakerna men jag kan delvis förstå).

Asså, jag blir så förbannad oxå på p0rr, det borde utplånas, det är en fucking bug i naturen som utnyttjas; om folk vill ha bevis för evolution å hur människan nyttjat detta på olika sätt å vis så äré porrindustrin. De säljer inte nått som vi "lärde" oss att gilla, de säljer oss nått vi BIOLOGISKT skapades för att gilla å de hijackar våra hjärnor, fuck porrindustrin, hoppas fanimig nån flashbackhackare tar ner alla sajter å bombarderar usa så vi slipper äckelporr, haha! ^^,

P.S. Det jag VERKLIGEN kunde relatera till var just att se porr som en "bonus" om man "hållit" sig en vecka eller så. Detta har varit mitt största problem. Speciellt om jag varit ute fredag å lördag å ionte fått napp å så sitter jag kl3 på natten hemma vid burken, lite småfull å så börjar man tafsa på sig å så saknar man självkontrollen i combo med frustration över helgens höga feghet att jaga tjejer, å så börjar man dra världens jävla rationaliseringsstory "Men ja förtjäna ju nu ett pris för min avhållsamhet!"

FUCK THAT SHIT NOW, U HEAR THAT APLY? FUCK UR DICK; FUCK A GIRL AND FUCK P0RN, IT DESERVES 911 ALL OVER AGAIN, FU!!!! Big Grin

Yep, logiskt att det fördärvar motivationen med överstimulering. Och inte enbart av porr/runk heller men all överstimulering, vilket ger belöningen här och nu och pajar dopaminreceptorer - därför mindre motivation till att göra saker och mindre dopamin-reward när man gör vettiga saker / uppnår saker.

Lite roligt att när vi pratade om droger på kemin i högstadiet så beskrev läraren behovet av drogen/stimuleringen på samma vis som jag lär mig nu att detta med porr eller annan överstimulering funkar. Man blir avtrubbad och behöver högre stimulering för att få samma effekt som tidigare.

Ja, tillgången i samhället är ett problem, lol.... och porren erbjuder högre stimulering idag än den gjorde för några decennier sen när man kollade på skiten på VHS band. Det går att klicka fram nya klipp konstant, innehållet i porr är även annorlunda.

COLD TURKEY är enda rätta. Adaptera till post-1995 universum på ett effektivt sätt Wink
2013-03-07,12:09,
Inlägg: #837
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Jo så att... bra video att börja dag 104 med! =) Och jupp, jag är en mycket mer social människa nuförtiden! =) Har ett socialt flyt jag inte haft förut. Det är de där småsakerna... har bland annat blivit vän med grannen i mitt hus... småpratat med främling på stan som var lika förvånad som mig över att frisören hade stängt fast han skulle haft öppet. Etc...

Låter bra =).

Det är nog vettigt att skära bort annan överstimulering med dock, även om porr/runk verkar vara det värsta utöver diverse droger. Folk använder 40 olika sätt att få kortsiktig stimulering som är skadligt long term.
2013-03-07,16:03,
Inlägg: #838
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:Låter bra =).

Det är nog vettigt att skära bort annan överstimulering med dock, även om porr/runk verkar vara det värsta utöver diverse droger. Folk använder 40 olika sätt att få kortsiktig stimulering som är skadligt long term.

Well... vad skulle det vara menar du? Tongue Jag varken röker eller tar droger eller snusar. Jag dricker alkohol i sociala sammanhang. Skulle vara kaffe då förstås, men det tänker jag inte sluta med... =) Kanske internetanvändande möjligtvis...
2013-03-07,16:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-07,16:12 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #839
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Well... vad skulle det vara menar du? Tongue Jag varken röker eller tar droger eller snusar. Jag dricker alkohol i sociala sammanhang. Skulle vara kaffe då förstås, men det tänker jag inte sluta med... =) Kanske internetanvändande möjligtvis...

Slösurf, data-/tv-spel, socala medier som facebook & twitter, socker, teveserier etc. etc. Jag tror lösningen är att skära bort vissa saker helt och minimera andra Smile.

Men du kanske inte har något kvar som överstimulerar din hjärna efter att du slutade med porr / wank? Isåfall är det ju bra.
2013-03-11,15:49,
Inlägg: #840
Symptom utav att sluta runka!
[Image: P5Jw4DC.png]
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,868 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 66 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}