LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-04-18,05:38,
Inlägg: #981
Symptom utav att sluta runka!
Mycket trevligt Smile Tyvärr helt för jobbigt psykologiskt att hela tiden göra. Först extremt jobbigt gå cold turkey, sen extremt jobbigt dagen efter man dricker sprit första gången efter uppehållet (eller hur man nu väljer att stimulera sig), fick återfall på runken, porren och kaffe dagen efter också (blir alltid extremt kåt på bakfyllan om jag inte supit på länge). Två dagar efter sov jag 9 timmar + 4 t timmar på dagen o sedan i säng tidigt för att sova igen 9 timmar igen utan problem. O dessutom kommer det ta tid innan dopaminreceptorerna läks till en bra nivå. Mår dock om en gud idag, 4 dagar, 2 träningspass, och 1 examen senare.


Och skulle vilja förfårga någon att vara med i ett experiment? Jag har gått upp 4.30 eller klockan 5 på morgonen regelbundet nu ett tag (bortsett från ovanstående händelse) och jag mår så jävla mkt bättre. Mer kåthet, piggare och gladare. Någon som har lust att göra det samma nån vecka och rapportera hur han känner sig?
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-04-18,17:15,
Inlägg: #982
Symptom utav att sluta runka!
Jag måste fan också kolla upp min testo-nivå.. Misstänker att jag har relativt låg. Jag vill absolut inte ha lägre än 20 nmol/ L!

Om det visar sig att man har typ 13-14, då kommer ju doktorn säga att det är normalt, och inte göra något. Då är det alltså doping av testo själv som gäller eller? Är 19 så rädd för att det skulle dödat mina nötter efter några år av injectat syntet-testo?

Btw, dag 7 idag.. jobbigt igår men idag har jag inte känt ett piss, men det är väl på 7:de dagen testot sjönk?
2013-04-18,17:48,
Inlägg: #983
Symptom utav att sluta runka!
Varför tror du att du har låg testo?!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-18,17:53,
Inlägg: #984
Symptom utav att sluta runka!
Kanske bara är en fixidé, men ibland, under vissa perioder kan jag känna mig sjukt lugn, manlig och gå runt och känna mig jävligt "rotad"(grounded) hela tiden. Sen försvinner detta och jag känner mig mer beroende och utlämnande gentemot folk i min närhet och mindre självständig, min "energi" sjunker och jag märker hur min impact på folk jag träffar är non-existent. Känns bara som att testot är lågt som fan under dessa perioderna.

Sen har jag ju också haft lite potensprobs och är bara 19, så jag, jag undrar lite faktiskt. Jag började ta concerta när jag var runt 14 och kan koppla mycket av detta till runt den tidpunkten, kan det vara något där kanske? :O

Har misstänkt att den slog ut testot och fick mig att minska tjejintresset lite, för den dödade allt annat som brukade vara jag. Har dock blivit bättre och bättre sen jag steg av den förra året..
2013-04-18,17:55,
Inlägg: #985
Symptom utav att sluta runka!
Låter mer som dopamin. Lägg ner porr å runk helt i 4 månader, om du då fortfarande känner dig kass så kan det vara läge för en testo-koll ja. Troligtvis är det inga problem what so ever med din testo din 19åriga lilla ungjävel Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-18,17:58,
Inlägg: #986
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:Låter mer som dopamin. Lägg ner porr å runk helt i 4 månader, om du då fortfarande känner dig kass så kan det vara läge för en testo-koll ja.

Mm, jag kommer ju märka för jag ska hålla mig borta från det i minst 90 dagar.
2013-04-18,17:58,
Inlägg: #987
Symptom utav att sluta runka!
Methylphenidate är starka grejer, så det vore inte ett dugg märkligt. En snabb googling ger ett flertal resultat på impotens och methylphenidate.

Grejen är att methylphenidate utsöndrar just dopamin, så det är klart att det fuckar upp ditt dopaminsystem. Det är dopaminet vi vill återställa då vi slutar med porr och onani. Jag researchade methylphenidate för ett tag sedan lite snabbt, och det verkar inte vara särskilt neurotoxiskt. Men du kan nog räkna med att det tar någon eller några månader innan dina dopaminreceptorer är normala om du skulle sluta med det.
2013-04-18,18:03,
Inlägg: #988
Symptom utav att sluta runka!
Slutade som sagt med det förra året, men efter det har jag ju fortsatt med grov porr och wank så får se vad som händer nu helt enkelt.

Jajo, det kändes verkligen som starka grejer, fick obehagliga brännkänslor i hjärnan m.m.. Tappade också massa hår av den, fick därför gubbvikar som 15-åring, men spelar ingen roll då jag är en vacker man med käklinje som en viking, även med rakat huvud. Cool
2013-04-18,18:52,
Inlägg: #989
Symptom utav att sluta runka!
Låg på 21 nmol/ L, när jag var och kolla mig sommaren 2012, då tränade jag som minst, sov som sämst och käkade som sämst, så skulle vara kul och se om det har "ökat".
2013-04-18,19:56,
Inlägg: #990
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:yepp hade det en period i början, svinjobbigt, men det går över mannen. Oh lord kom ihåg i skolan på föreläsningarna ögonlocken vägde bly även fast man hade tagit en kaffe för inte allt förlänge sedan. Antar att det är en utav withdrawal effekterna man får. I början är det rena karusellen, high speed, produktiv, super kåt, sen dö i någon period, sen tillbaka. Hursomhelst släpper det, ge det 1 vecka iaf.

EDIT: Se till att sköt resten bland externa grejjer för att lida så lite som möjligt från det.

jo för dem senaste dagarna, så har jag varit helt död!
har väl egentligen klarat två veckor men har knullat förra veckan så därför jag inte riktigt räknar med det typ.

//AIoo
Keep it up!
2013-04-18,23:56,
Inlägg: #991
Symptom utav att sluta runka!
Fick bara för mig denna gamla goding passar in fint i denna tråden.... Wink


[video=youtube;j_aSsd9_URY]http://www.youtube.com/watch?v=j_aSsd9_URY[/video]



Förövrigt är det väl ok om det är en brud som gör de åt en? eller en kille om man gillar det. så länge man inte drar en tarzan på egen hand liksom.
2013-04-19,09:26,
Inlägg: #992
Symptom utav att sluta runka!
Hahahha ahhh! Johnny Bode! Mannen myten legenden! Men förstår inte riktigt heeelt kopplingen kanske, men det bör alltid finnas plats för Johnny Bode anser jag! =)

Glad #X no-runk dag på er! Själv ska jag försöka ha en awesome dag 149!
2013-04-19,11:24,
Inlägg: #993
Symptom utav att sluta runka!
Okej, kanske har jag inte lågt testo längre, tankar som hänger kvar sen medicintiden i guess. Är hemma och softar idag och har fan haft minst 5 stånd sen 7 imorse! Går igång som fan på allt, BH-reklam på TV och sånt, har aldrig reagerat på sånt förut.

Dag 8 idag!

This shiet is potent as FUCK!
2013-04-19,12:02,
Inlägg: #994
Symptom utav att sluta runka!
Kasi Skrev:Okej, kanske har jag inte lågt testo längre, tankar som hänger kvar sen medicintiden i guess. Är hemma och softar idag och har fan haft minst 5 stånd sen 7 imorse! Går igång som fan på allt, BH-reklam på TV och sånt, har aldrig reagerat på sånt förut.

Dag 8 idag!

This shiet is potent as FUCK!

Haha Bra stuff, det där stadiet, nu när något måste göras och du får ej runka, får ju en att verkligen bry sig mindre i vad man får respons av tjejerna, man orkar inte hålla på att vela, du vill ha svar kan vi ses snart? Nej? Tar vi nästa brud. Sen man börjar glo igenom facebook vännerna ger en invite, de hookar inte ? Nästa .
Öppnar på dagen kanske?( jag pushade inte tillräckligt), det måste ju hända något. It aint gonna suck itSelf. Är hon lite mullig? Fuck it. Gammal? Funkar kanske. Etc.
Tänk dig om du ej kör det här runkstoppet, så skulle du sitta och runka nu och allt hade varit lungt. Ut och gamea!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-04-19,14:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-19,14:22 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #995
Symptom utav att sluta runka!
Hade så jävla tråkigt igår så jag fick för mig att testa hur snabbt jag kunde gå från fullständigt slak till megahård.
På bara 1min 6sek var jag sjukt nära att komma och pumpet var inte att leka med. Big Grin
Det skall nämnas att jag inte hade ens tänkt på brudar eller haft stånd på flera timmar då. Har snart gått en månad utan knull och runk.

Vore kul om nån av mäster-celibatärerna här vågade kolla sin tid?
2013-04-19,15:40,
Inlägg: #996
Symptom utav att sluta runka!
Kasi Skrev:Okej, kanske har jag inte lågt testo längre, tankar som hänger kvar sen medicintiden i guess. Är hemma och softar idag och har fan haft minst 5 stånd sen 7 imorse! Går igång som fan på allt, BH-reklam på TV och sånt, har aldrig reagerat på sånt förut.

Dag 8 idag!

This shiet is potent as FUCK!

Du har med största sannorlikhet inte låg test nej, lol!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-19,16:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-19,17:15 av {2} Dirty-Dog.)
Inlägg: #997
Symptom utav att sluta runka!
Donjohan Skrev:Hade så jävla tråkigt igår så jag fick för mig att testa hur snabbt jag kunde gå från fullständigt slak till megahård.
På bara 1min 6sek var jag sjukt nära att komma och pumpet var inte att leka med. Big Grin
Det skall nämnas att jag inte hade ens tänkt på brudar eller haft stånd på flera timmar då. Har snart gått en månad utan knull och runk.

Vore kul om nån av mäster-celibatärerna här vågade kolla sin tid?

Jadu... räcker med att man råkar tänka på tjejen man är intresserad av för tillfället på en tråkig föreläsning så har man fjong i brallorna och hoppas att ingen bredvid lägger märke till det och försöker genast fokusera på skolgrejerna igen så att det slaknar... Behövs inte mycket för att gå igång inte...

Dag 149 då, och inget sexuellt umgänge på lika lång tid och lite till...

russel Skrev:Haha Bra stuff, det där stadiet, nu när något måste göras och du får ej runka, får ju en att verkligen bry sig mindre i vad man får respons av tjejerna, man orkar inte hålla på att vela, du vill ha svar kan vi ses snart? Nej? Tar vi nästa brud. Sen man börjar glo igenom facebook vännerna ger en invite, de hookar inte ? Nästa .
Öppnar på dagen kanske?( jag pushade inte tillräckligt), det måste ju hända något. It aint gonna suck itSelf. Är hon lite mullig? Fuck it. Gammal? Funkar kanske. Etc.
Tänk dig om du ej kör det här runkstoppet, så skulle du sitta och runka nu och allt hade varit lungt. Ut och gamea!

Nä, hade en tjej hemma hos mig igår som jag inte hade träffat innan. Noll attraktion, sjunker inte till sån låg nivå att jag ligger med någon bara för att. Ska fan finnas attraktion och mening med sexet. Även om det gått 149 dagar av no-runk och ännu mer sedan jag senast hade sex så sjunker jag fanemig inte så lågt att jag sätter på någon squank bara för att. Nej. Jag är en man med fina kvalitéer och självrespekt som är värd bättre än så.
2013-04-19,17:13,
Inlägg: #998
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Nä, hade en tjej hemma hos mig igår som jag inte hade träffat inne. Noll attraktion, sjunker inte till sån låg nivå att jag ligger med någon bara för att. Ska fan finnas attraktion och mening med sexet. Även om det gått 149 dagar av no-runk och ännu mer sedan jag senast hade sex så sjunker jag fanemig inte så lågt att jag sätter på någon squank bara för att. Nej. Jag är en man med fina kvalitéer och självrespekt som är värd bättre än så.

Någon måtta får det väl va, men ok ja var och en har sina gränser.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-04-19,17:28,
Inlägg: #999
Symptom utav att sluta runka!
Ragnarök Skrev:Mycket trevligt Smile Tyvärr helt för jobbigt psykologiskt att hela tiden göra. Först extremt jobbigt gå cold turkey, sen extremt jobbigt dagen efter man dricker sprit första gången efter uppehållet (eller hur man nu väljer att stimulera sig), fick återfall på runken, porren och kaffe dagen efter också (blir alltid extremt kåt på bakfyllan om jag inte supit på länge). Två dagar efter sov jag 9 timmar + 4 t timmar på dagen o sedan i säng tidigt för att sova igen 9 timmar igen utan problem. O dessutom kommer det ta tid innan dopaminreceptorerna läks till en bra nivå. Mår dock om en gud idag, 4 dagar, 2 träningspass, och 1 examen senare.


Och skulle vilja förfårga någon att vara med i ett experiment? Jag har gått upp 4.30 eller klockan 5 på morgonen regelbundet nu ett tag (bortsett från ovanstående händelse) och jag mår så jävla mkt bättre. Mer kåthet, piggare och gladare. Någon som har lust att göra det samma nån vecka och rapportera hur han känner sig?

Blir att inleda detta idag. Inte wankat på drygt åtta månader men bröt det för några minuter sedan till en egen amatörfilm från sommaren 2011.

Öppnar flaskan nu.
2013-04-19,17:53,
Inlägg: #1000
Symptom utav att sluta runka!
Haha fuck jag fuckka min 21 dagar nu pga oro inför min nya medicin så det ledde till "runkkomfort", runka för komfortens skull, kanske det som gör det till en ond cirkel; du råkar runka för du tappar kontrollen sen får du ångest över vad du gjort så då gråtrunkar du igen osv, precis som dem som tröstäter å inser att dem inte borde tröstäta å tröstäter igen för att trösta sig själva att de nyss tröståt, haha.

Nåja, nya medicinen ska tydligen vara kraftfullare än min förra (ssri) dessutom kom det fram att ssri tydigen hämmar sexuell motivation medan denna nya (mirtazapin) inte gör, det ska bli kul å se uppenbara effekter i combo med gym+no fap de kommande månaderna nu! ^^,


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,441 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 130 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}