LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-12-07,04:28,
Inlägg: #561
Symptom utav att sluta runka!
Vask Skrev:Jag har nu hållt upp i 1 månad, och en och en halv om man bortser från ett misslyckat jelq-försök, haha. Jag börjar nästan känna mig litegrann som jag gjorde innan jag började med det här. Inte helt och hållet, men den där grymma boosten jag hade efter någon vecka verkar avta. Brukar det vara så? Kommer det tillbaka sen eller börjar mina överfulla kulor sabba för mig? Värt att notera är att jag inte släppt på trycket, alls, under tiden jag gjort detta (bortsett från jelq-olyckan då Big Grin)

Töm dig i en tjej? Jag hade inte gått en månad utan att lätta på trycket - kan de ens vara bra?
2012-12-23,22:22,
Inlägg: #562
Symptom utav att sluta runka!
En 16 åruig kille dör efter att ha runkat 42 ggr utan stopp.

http://www.inflexwetrust.com/2011/09/04/...-42-times/
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-23,22:44,
Inlägg: #563
Symptom utav att sluta runka!
Vad blev dödsorsaken? Utmattning?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-23,22:50,
Inlägg: #564
Symptom utav att sluta runka!
Ragnarök Skrev:En 16 åruig kille dör efter att ha runkat 42 ggr utan stopp.

http://www.inflexwetrust.com/2011/09/04/...-42-times/

HAHAHA wtf!

Masturbation will kill ya!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-23,22:56,
Inlägg: #565
Symptom utav att sluta runka!
Vem fan räknade hur många gånger han runkade?
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2012-12-23,22:58,
Inlägg: #566
Symptom utav att sluta runka!
Ragnarök Skrev:En 16 åruig kille dör efter att ha runkat 42 ggr utan stopp.

http://www.inflexwetrust.com/2011/09/04/...-42-times/

Blodpropp i hjärnan pga överhettning ? Big Grin
Hjärninfarkt pga alla stresshormoner som frigjordes pga aggressivt wankande? Big Grin
2012-12-23,22:59,
Inlägg: #567
Symptom utav att sluta runka!
Jens Skrev:Vem fan räknade hur många gånger han runkade?

Ja, det är underbart hur många frågor som infinner sig.

Synd att ett dödsfall - som är en tragisk händelse - skall ha ett sånt mörkt humorvärde.
2012-12-26,02:34,
Inlägg: #568
Symptom utav att sluta runka!
Radio: NO RUNK!!!

http://ia701503.us.archive.org/35/items/...121218.mp3
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-28,00:38,
Inlägg: #569
Symptom utav att sluta runka!
RSDnation-snubbe

"2013 Resolution: will not jerk off for a year!"

http://www.rsdnation.com/node/293988/forum

Big Grin
2012-12-28,02:01,
Inlägg: #570
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:RSDnation-snubbe

"2013 Resolution: will not jerk off for a year!"

http://www.rsdnation.com/node/293988/forum

Big Grin

Desperata killar med desperata metoder..
2012-12-28,04:01,
Inlägg: #571
Symptom utav att sluta runka!
_ph_ Skrev:Desperata killar med desperata metoder..

Okej? Så du påstår alltså att killarna som på vårt forum som också kör no fap är desperata?
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-12-28,14:12,
Inlägg: #572
Symptom utav att sluta runka!
Desperata metoder? Lol. Att gå på krogen, desperat! Att dricka alkohol? Deesperat! Att sova tillräckligt, desperat! Att gå till frisören, desperat! Att öht leva är fan desperat, lika bra att ta självmord..
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-28,14:32,
Inlägg: #573
Symptom utav att sluta runka!
Ragnarök Skrev:Desperata metoder? Lol. Att gå på krogen, desperat! Att dricka alkohol? Deesperat! Att sova tillräckligt, desperat! Att gå till frisören, desperat! Att öht leva är fan desperat, lika bra att ta självmord..

Hahaha, tack för ett gott skratt Big Grin Alla människor e fan patetiska desperata varelser!
2012-12-28,17:56,
Inlägg: #574
Symptom utav att sluta runka!
Ragnarök Skrev:Desperata metoder? Lol. Att gå på krogen, desperat! Att dricka alkohol? Deesperat! Att sova tillräckligt, desperat! Att gå till frisören, desperat! Att öht leva är fan desperat, lika bra att ta självmord..

Nu missförstod du mig totalt. Att vara så naiv att man tror att no-fap kommer lösa alla tjejproblem är ju bara löjligt, vilket jag fick intrycket av i den tråden.
2012-12-29,15:12,
Inlägg: #575
Symptom utav att sluta runka!
hur klarar ni mer än 2-3 veckor i sträck?
2012-12-29,15:25,
Inlägg: #576
Symptom utav att sluta runka!
Rednales Skrev:hur klarar ni mer än 2-3 veckor i sträck?

Jag knullar.
find it, fuck it, forget it.
2012-12-29,16:28,
Inlägg: #577
Symptom utav att sluta runka!
Rednales Skrev:hur klarar ni mer än 2-3 veckor i sträck?

2.5 år här Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-30,14:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-30,14:56 av {2} Dirty-Dog.)
Inlägg: #578
Symptom utav att sluta runka!
Efter det tog slut mellan mig och min första flickvän för 11 veckor sedan bestämde jag mig en dag för att sluta wanka och sluta kolla pron!

Nu har jag klarat mig utan det där i fem veckor! Har aldrig förut varit så här driven till att gå ut och träffa folk och träna!

Enda orgasmen jag haft på fem veckor är när jag vaknade en morgon denna vecka och märkte att jag haft en jävla wet dream...

Dras med en massa jävla humörsvängningar, vilket dock måste ses ur ett bredare sammanhang. Beror ju på saker som avsaknad av exet osv också. Inte bara no-runk grejen som orsakar detta. Det är ju omöjligt att säga om det gör det ens. Men mellan varven blir man kåtare som aldrig förr och där tror jag fanemig att no-runk grejen bidrar mycket, tillsammans förstås med uteblivet sexliv efter breakup!

Detta motiverar mig till att lösa mina problem (problemet=att få sexuell njutning) genom personlig utveckling så jag kanske kan börja få mer framgång med tjejer istället för att fega ur och dra en runk i min deprimerande ensamhet!

Gott runkfritt år på er alla no-runkers!

EDIT: Läste lite till i tråden och har några grejer att tillägga:
1. Jag blir fanemig kåt av att bara se någon underklädesreklam på TV! Det känns jobbigt! Samma med om jag går in på thepiratebay och alla jävla annonser med lättklädda damer uppenbarar sig! Det är fan jobbigt!!!! Big Grin Blir som ett djur bara av att se en bild! Men jag står emot!

2. Ni veteraner där ute. Är den första månaden värst? När blir man som stabilare tycker ni?
2012-12-30,16:15,
Inlägg: #579
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:2. Ni veteraner där ute. Är den första månaden värst? När blir man som stabilare tycker ni?

Jag har hållit på i fem månader.

Första månaden tycker jag nog var värst i och med att man är kåt hela tiden, oavsett om man ser tjejer eller inte. Det lägger sig något efter det och sedan börjar det gå i vågor ett tag då du ibland känner dig jävligt kåt medan du nästa vecka kan skita i brudar helt. När du börjar komma upp i tre månader är sexualdriften något du kan handskas med men vid lite stimulans blir du direkt som en tjur.

Det som fick mig att nästan misslyckas när jag var uppe i fyra månader var att min kk endast var tillgänglig varannan lördag, utöver det sprang jag runt på krogen. Nu har jag ett par till så det är lugnt men utan kontinuerliga ligg hade jag aldrig gjort det.
2012-12-30,18:05,
Inlägg: #580
Symptom utav att sluta runka!
_ph_ Skrev:Nu missförstod du mig totalt. Att vara så naiv att man tror att no-fap kommer lösa alla tjejproblem är ju bara löjligt, vilket jag fick intrycket av i den tråden.

"Guns don't kill people, but they sure fuckin' help".
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 180 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}