LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-12-30,21:26,
Inlägg: #581
Symptom utav att sluta runka!
Jayson1 Skrev:Jag har hållit på i fem månader.

Första månaden tycker jag nog var värst i och med att man är kåt hela tiden, oavsett om man ser tjejer eller inte. Det lägger sig något efter det och sedan börjar det gå i vågor ett tag då du ibland känner dig jävligt kåt medan du nästa vecka kan skita i brudar helt. När du börjar komma upp i tre månader är sexualdriften något du kan handskas med men vid lite stimulans blir du direkt som en tjur.

Det som fick mig att nästan misslyckas när jag var uppe i fyra månader var att min kk endast var tillgänglig varannan lördag, utöver det sprang jag runt på krogen. Nu har jag ett par till så det är lugnt men utan kontinuerliga ligg hade jag aldrig gjort det.

Okej, det låter ju betryggande, dock har jag inga sådana KK lösningar ännu, har varit på torken i 12 veckor nu (före mitt ex hade jag dessutom legat med 0 pers)! Får se när det släpper till! Det är därför jag försöker utvecklas! Big Grin

Kanske jag står där vid 5 månader utan vare sig runk eller knull. Undrar hur stabil man är då... Men jag ska försöka se till att det blir den senare nämnda lösningen före dess! Big Grin Det är målet i varje fall!
2012-12-30,21:42,
Inlägg: #582
Symptom utav att sluta runka!
HAr inte orkat läsa igenom hela tråden så någon kanske redan har skrivit detta; är det inte bäst att runka men varje gång avbryta innan man kommer Smile
2012-12-30,22:07,
Inlägg: #583
Symptom utav att sluta runka!
@dirty-dog; för mig var första månaden helt galet tung.. vart ett par ligg med damer som fick mig att må dåligt dagen efter. Men sen flöt det på rätt bra, med ett par stadiga kks är det inga större problem och med det satans drivet man får av att styra upp så är det inte särskilt svårt att få kks heller.

@Logaritmic: Nej? Varför skulle det vara det?
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2012-12-30,22:51,
Inlägg: #584
Symptom utav att sluta runka!
Logaritmic Skrev:HAr inte orkat läsa igenom hela tråden så någon kanske redan har skrivit detta; är det inte bäst att runka men varje gång avbryta innan man kommer Smile

Enda det är bra på är att öka uthålligheten. Annars bara dåligt. Frigör dopamin av att runka utan att komma.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-30,23:06,
Inlägg: #585
Symptom utav att sluta runka!
Snart 2 månader här, wihu
find it, fuck it, forget it.
2012-12-30,23:21,
Inlägg: #586
Symptom utav att sluta runka!
Ragnarök Skrev:Enda det är bra på är att öka uthålligheten. Annars bara dåligt. Frigör dopamin av att runka utan att komma.

+1. Tippar att det där är korrekt beskrivning.
2013-01-01,19:24,
Inlägg: #587
Symptom utav att sluta runka!
Hahahaha! Big Grin Vet inte om det har tagits upp tidigare i denna tråd men såg just Seinfeld avsnittet "The Contest" (S04E11)! Seinfeld och vännerna tävlar om vem som orkar hålla sig längst med att inte masturbera! Rekommenderas starkt för alla kämpar här ute som behöver ett gott skratt under kampen mot höger(eller vänster-)handen! Big Grin

Här är några sköna klipp ur avsnittet Big Grin Big Grin

[video=youtube;89Ob_QmJu2o]http://www.youtube.com/watch?v=89Ob_QmJu2o[/video]
2013-01-03,01:35,
Inlägg: #588
Symptom utav att sluta runka!
Det grymma me de här är just drivet man får till att hitta en jävla brud att ligga med/få en avsugning av etc because it's the only way out.

Kan dra ett scenario som hände nyligen. Gick i 3 veckor utan tömning. In på de sista dagarna så börja pungen att ömma_ordentligt, de börja trycka på_ordentligt, vilket fick mig att dra ut 4 dagar i rad(Utan någon bra_RESPONS_från sina vänner). 3 dagar innan nyår. Håller på att leta igenom vänlistan "vilka ska ut?" Alla säger att de sparar sig inför fag-nyår förutom en som jag ej känner bra nappar. Bra, så första kvällen tillsammans 1 polare, 2-3 bira, rätt dött, men kikar vad som finns, hookar bra med 1 brud och följer med henne hem_MEN_ det blir inge ligg. Ok på't igen. Kväll nummer två, återigen samma scenario, alla bögar sig eller är bortresta så det slutar med att jag drar ut_själv_ känn på den(vet iof att många gör det, men jag gör det sällan). 2 bira och 1 drink totalt. Med lite flyt börja jag snacka med en snubbe där och vi börjar komma in på "The game" och brudar så jag börjar hänga med han och hans polare. Vi öppnar osv, de går rätt bra, hittar 1 brud som hookar BRA, vi hånglar i all evighet och när det är dags att dra...

JAG:"Vi drar hem till mig"
HON: "Nej ska sova hos min kompis"
JAG: "OK, det är lugnt, vi drar dit då"
HON: "Nej haha, hörs en annan gång"

Helvetes fitta. Aja på't igen kväll 3, kom igen Russell. Jag hittar 1 som ska ut, drar till ett ställe, 3-4 bira, checkar av. Fan inge vidare utbud. Jag hookar iallafall bra med en brud efter några timmar. Det är dock en brud som min polare har limmat på hela jävla kvällen. Har själv suttit och iaktagit hur jävla "på" han har varit och sett hennes disintrest, och hon söker sig sedan till mig. Vi pratar lite grann då och då men det är mer ögonkontakt och inslängande av lite skön kino då och då. Eftersom att jag vet att polarn är dökär i henne så viskar jag diskret att slänga över nummer så kan vi höras senare. Kom inte ihåg vad hon svara men det blev ett nej iaf. Därefter ska vi samtliga ta en sista shot innan alla i sällskapet drar, och då så sträcker hon sig mot mig och det blir ett litet strul men jag ser att polrarn står brevid så jag drar mig ur snabbt och ba detta funkar inte. Langa nummer återigen slyna.
Anyway she is gone.

MEN nu kommer det hehehheehehe kväll nr 4, nyårsafton!!!!!!1111111111111 Grand La Finale. 6-7 bira 2 shot. Är i riktigt grymt state och det är fan nästintill uppror i pungen. Kliver in snackar med några sett här och där, bra glöd. Ser ett 3 sett, finskor, sweet. Snackar med samtliga, får dock riktigt bra signaler från ena rätt tidigt, jag öser på, och BOOM make out vid 12-slaget. Ok, vi ska inte ropa hej förränns vi är över bäcken. Iallfall jag säger till henne att jag och min polare ska på afterparty, hon ska med, och hon ska även kolla med sina kompisar, all good sure, men det tar TID. FUCK, jävla velande fram och tillbaka. Jag öser på med som att "Det kommer bli kul, gratis dricka, bla bla trams" sen går jag in med dräparn "Du kommer fan ångra dig ordentligt om du ej hänger med, och det är_nu_ som det gäller". Hon hänger med. BOOM, jag har henne.

Vi är ute från klubben och ska iväg mot afterparty, jag och min brud segar lite, hångel, m.m. Nu är det snack om att "Det kanske inte är någon bra idé att dra" "Långt åt helvete". I vilket fall så tappar vi bort min polare(Han lessna antagligen) och min mobil är död. "Ok what to do now?" Nu börjar ett jävla velande igen_FITTA_tänker jag. Jag slänger ur mig "Vi drar hem till mig då" får ett NEJ. Aja fortsätter snacka massa skit, driver, garvar. Sen säger hon "Let's go to your place">>>>Taxi>>>>>>Min säng>>>>>>Freedom in the ballsack.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-04,15:02,
Inlägg: #589
Symptom utav att sluta runka!
Bara jag som kommer i sömnen eller? Snart ger jag upp det här. Drömmer ju bara att jag runkar istället och vaknar upp skyblöt! Mysigt...

Har hänt 3ggr på 3 veckor och 6 dagar nu. Big Grin
2013-01-04,17:27,
Inlägg: #590
Symptom utav att sluta runka!
Donjohan Skrev:Bara jag som kommer i sömnen eller? Snart ger jag upp det här. Drömmer ju bara att jag runkar istället och vaknar upp skyblöt! Mysigt...

Har hänt 3ggr på 3 veckor och 6 dagar nu. Big Grin


Nä hänt mig och andra också verkar de som. Luktar alltid lika mums
2013-01-04,19:06,
Inlägg: #591
Symptom utav att sluta runka!
Donjohan Skrev:Bara jag som kommer i sömnen eller? Snart ger jag upp det här. Drömmer ju bara att jag runkar istället och vaknar upp skyblöt! Mysigt...

Har hänt 3ggr på 3 veckor och 6 dagar nu. Big Grin

De där knull drömarna känns ju jävligt verkliga också. Powerful shit de där.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-04,20:03,
Inlägg: #592
Symptom utav att sluta runka!
Donjohan Skrev:Bara jag som kommer i sömnen eller? Snart ger jag upp det här. Drömmer ju bara att jag runkar istället och vaknar upp skyblöt! Mysigt...

Har hänt 3ggr på 3 veckor och 6 dagar nu. Big Grin

Sex veckor no runk nu och endast ett wet dream uppvaknande! Wink Ähh njut av drömmen istället, kalsongerna kan du tvätta! Tongue Jobbigt iofs om det sprider sig till lakan och så...


För övrigt! Idag när jag var ute på promenad kändes mina pungkulor lite halvspända och "pulserande" på något vis, någon som varit med om liknande? Big Grin
2013-01-04,20:10,
Inlägg: #593
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Sex veckor no runk nu och endast ett wet dream uppvaknande! Wink Ähh njut av drömmen istället, kalsongerna kan du tvätta! Tongue Jobbigt iofs om det sprider sig till lakan och så...


För övrigt! Idag när jag var ute på promenad kändes mina pungkulor lite halvspända och "pulserande" på något vis, någon som varit med om liknande? Big Grin

Been there absolut.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-05,15:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-05,15:22 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #594
Symptom utav att sluta runka!
haha jag hade världens porrdröm i natt, mysig att uppleva osv, är inne på 7:e dagen nu och det känns fucking awesome, mer energi, ork, livslust osv.

no fap 4 life!!! så länge jag undviker porr så slipper jag blåballe av arousal som skapas då! ;-P

edit: btw som tips då; man bör VERKLIGEN undvika att ens kolla på porr eftersom vi är så visuella så räcker det med en rätt cover bild på nån porrrulle för att vi ska få lusten å suget att börja rycka i snabeln igen.

det är same shit med snabbmat; att sitta å kolla på en köttig å saftig hamburgare är lika illa som att äta den: du ökar bara risken att du faktiskt äter den om du kollar dagvis på den, bättre att bara undvika allt som har med det att göra från första början för att hålla din willpower i schack!
2013-01-05,16:48,
Inlägg: #595
Symptom utav att sluta runka!
2 månader idag. Fira de med en liten 95a? nom nom nom
find it, fuck it, forget it.
2013-01-05,18:08,
Inlägg: #596
Symptom utav att sluta runka!
FB tråd av kille som blivit förstörd av porr / onani och inte kunnat få erektion, sen återhämtat sig när han upphört med de destruktiva vanorna:

https://www.flashback.org/t1640001

Läsvärt.
2013-01-05,19:12,
Inlägg: #597
Symptom utav att sluta runka!
7:e dagen nu för mig. Jag fick dock nästan blåballe idag när jag duscha haha, så jag fick duscha av kulorna i kallvatten så de lugna ner sig! Någon som har en lösning på när man börjar få blåballe pga avhållsamheten?? xD
2013-01-05,19:17,
Inlägg: #598
Symptom utav att sluta runka!
AplAy Skrev:7:e dagen nu för mig. Jag fick dock nästan blåballe idag när jag duscha haha, så jag fick duscha av kulorna i kallvatten så de lugna ner sig! Någon som har en lösning på när man börjar få blåballe pga avhållsamheten?? xD

go get some pussay
find it, fuck it, forget it.
2013-01-05,19:35,
Inlägg: #599
Symptom utav att sluta runka!
Exakt vafan ut och hitta fitta!!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-06,12:57,
Inlägg: #600
Symptom utav att sluta runka!
Fler som upplever att skägget växer snabbare, jämnare och snyggare än annars? Big Grin Tom morsan tyckte det verkade växa snabbt när jag påpekade hur det såg ut 6h efter rakning...

Jag vill tro att det har att göra med att testosteronnivåerna ändrats sedan no-runk inleddes...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 183 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}