LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-01-17,21:17,
Inlägg: #641
Symptom utav att sluta runka!
illdan Skrev:Att ligga med någon är inte att bara spruta. Det är så mycket mer, man har en djup connection med en annan människa, gör en av de mest intima saker man kan göra, man känner en kärlek till den personen även om det kanske bara är för stunden. Hon reagerar på va du gör, hon får det skönt tackvare dig. Ni tar på varann, utforskar varanns kroppar. Ni har flörtat länge och byggt upp för just den här stunden.

VS.

SLå på datorn, slå på porr, runka tills du kommer..slut.


Jag tror alla mår bättre av att komma i en fitta, kanske inte bögarna... i wouldt know.

Jag har märkt att internet porr fuckat min hjärna lite så att jag inte uppskattat att ligga med en tjej så mkt som man ska, man missar alla detaljer och fokuserar för mkt på att det är skönt för kuken. Kärleksfullt sex kan man ha med vilket ONS som helst, måste inte vara med flickvän or W/E och det sexet tycker jag är det bästa.

Yes håller med, känslor vid sex inte förekommer tillsammans med strumpan. Det lär ju få de endokrina att reagera annorlunda.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-18,16:38,
Inlägg: #642
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:Vet ingen forskning kring den frågan. Men man kan ju tänka sig att det är skillnad, pga den psykologiska effekten.
Personligen så skulle Jag för stunden må mycket bättre om jag kom i en fitta, än i en strumpa. Kan kanske ha med bekräftelse att göra som "du fick ligga, du är attraktiv, du kan få tjejer... etc." Detta ger nog i sin tur en större endokrin boost än strumpan.


Men annars, vettefan. Vad tror du?

Frisätts ju förvisso en del hormoner vid beröring m.m men tänkte främst på utlösningen och i första hand testosteron (borde jag ha skrivit) då det diskuteras så mycket här på CL.

Jag förespråkar no-fap starkt (sju månader nu) men är fortfarande inte i närheten av övertygad att det skulle höja testosteronet vilket många lyfter fram som en klar effekt av att inte runka samtidigt som det är helt okej med sex. Har läst för mycket studier för att tro på det helt enkelt.
2013-01-18,16:49,
Inlägg: #643
Symptom utav att sluta runka!
NoFAP höjer inte testosteronet, det är inte det som är poängen. Nog för att testot sägs peaka 147% över normalnivåer dag 7 men sedan går det tillbaka, även efter 3 veckor sägs det peaka någon dag.

However, det är inte testo i sig som får en att känna sig "alfa", det är dopamin. Högre testo brukar resultera i mer dopamin, men det är ingen nödvändighet för ökningen av dopamin i sig.

Anledningen till varför man känner sig mer framåt, självsäker, "manlig" or whatever när man lägger ner fapping till porr är att ens dopaminreceptorer läker vilket resulterar i att man kan använda sig mer av dopaminet man har, vilket återigen ger resultatet av ett självsäkrare beteende.

Därav också varför folk tenderar att få för sig att testot höjs när man lägger ner, man har lärt sig att testot gör en manlig - vilket inte nödvänigtvis är fel, det är dock indirekt medans dopamin är direkt.

Lyssna: http://ia701503.us.archive.org/35/items/...121218.mp3
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-18,17:07,
Inlägg: #644
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:NoFAP höjer inte testosteronet, det är inte det som är poängen. Nog för att testot sägs peaka 147% över normalnivåer dag 7 men sedan går det tillbaka, även efter 3 veckor sägs det peaka någon dag.

However, det är inte testo i sig som får en att känna sig "alfa", det är dopamin. Högre testo brukar resultera i mer dopamin, men det är ingen nödvändighet för ökningen av dopamin i sig.

Anledningen till varför man känner sig mer framåt, självsäker, "manlig" or whatever när man lägger ner fapping till porr är att ens dopaminreceptorer läker vilket resulterar i att man kan använda sig mer av dopaminet man har, vilket återigen ger resultatet av ett självsäkrare beteende.

Därav också varför folk tenderar att få för sig att testot höjs när man lägger ner, man har lärt sig att testot gör en manlig - vilket inte nödvänigtvis är fel, det är dock indirekt medans dopamin är direkt.

Lyssna: http://ia701503.us.archive.org/35/items/...121218.mp3

Intressant som fan, ja det är mer än testosteron som påverkar oss såklart.
2013-01-19,08:53,
Inlägg: #645
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:NoFAP höjer inte testosteronet, det är inte det som är poängen. Nog för att testot sägs peaka 147% över normalnivåer dag 7 men sedan går det tillbaka, även efter 3 veckor sägs det peaka någon dag.

However, det är inte testo i sig som får en att känna sig "alfa", det är dopamin. Högre testo brukar resultera i mer dopamin, men det är ingen nödvändighet för ökningen av dopamin i sig.

Anledningen till varför man känner sig mer framåt, självsäker, "manlig" or whatever när man lägger ner fapping till porr är att ens dopaminreceptorer läker vilket resulterar i att man kan använda sig mer av dopaminet man har, vilket återigen ger resultatet av ett självsäkrare beteende.

Därav också varför folk tenderar att få för sig att testot höjs när man lägger ner, man har lärt sig att testot gör en manlig - vilket inte nödvänigtvis är fel, det är dock indirekt medans dopamin är direkt.

Lyssna: http://ia701503.us.archive.org/35/items/...121218.mp3

Listen up! Valle reveals.
2013-01-19,11:07,
Inlägg: #646
Symptom utav att sluta runka!
18 dagar utan porr, 1 runk till webcam med kk:t! Miss you Puma Swede, Tory Lane, Faye Reagan, Jenna Jameson.
2013-01-19,16:07,
Inlägg: #647
Symptom utav att sluta runka!
Spade Skrev:18 dagar utan porr, 1 runk till webcam med kk:t! Miss you Puma Swede, Tory Lane, Faye Reagan, Jenna Jameson.

Dom jag saknar mest är Audrey Bitoni och Abbey Brooks!

[Image: audrey_bitoni.jpg]

[Image: AudreyBitoni.jpg]

[Image: Abbey-Brooks9.jpg]

[Image: id98227.jpg]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-19,16:40,
Inlägg: #648
Symptom utav att sluta runka!
Haha! Försöker du testa oss eller? Big Grin Wink Fast de där storbystade grejerna faller mig ändå inte i smaken så att... Big Grin


För övrigt dag 58 idag. Låg och bakissov lite nu på morgonen och upplevde något mycket märkligt. Hade någon slags bakismode av drömmande. Kände mig halvt vid medvetande, halvt vaken och kunde som styra min dröm. Så kändes det. Drömde att jag satt i kontorsstolen och att mitt ex närmade sig mig naken och kåt. Jag styrde nu alltså, och det kändes fruktansvärt verkligt. Drog henne till mig och kom in i henne! Och pang, i drömmen räckte det bara med att jag trängde in i henne och det kändes så fruktansvärt verkligt så i sekunden efter vaknar jag av att jag kommer. Fuck! Andra kalsongbytet denna vecka!
2013-01-19,16:42,
Inlägg: #649
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Haha! Försöker du testa oss eller? Big Grin Wink Fast de där storbystade grejerna faller mig ändå inte i smaken så att... Big Grin


För övrigt dag 58 idag. Låg och bakissov lite nu på morgonen och upplevde något mycket märkligt. Hade någon slags bakismode av drömmande. Kände mig halvt vid medvetande, halvt vaken och kunde som styra min dröm. Så kändes det. Drömde att jag satt i kontorsstolen och att mitt ex närmade sig mig naken och kåt. Jag styrde nu alltså, och det kändes fruktansvärt verkligt. Drog henne till mig och kom in i henne! Och pang, i drömmen räckte det bara med att jag trängde in i henne och det kändes så fruktansvärt verkligt så i sekunden efter vaknar jag av att jag kommer. Fuck! Andra kalsongbytet denna vecka!

Hahaha!
Går att träna sig så man styr sina drömmar ofta!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Klardr%C3%B6mmande
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-20,03:14,
Inlägg: #650
Symptom utav att sluta runka!
Diamond Foxx, Dylan Ryder, Shyla Stylez, Phoenix Marie, osv, fan vad sjukt nördigt att man kan så många porrkändisars namn. 3 veckor nu utan onani, sitter här på halvfyllan å funderar på att runka, MEN NEJ, jag skiter i det å lyssnar på podcast http://theskepticsguide.org/archive/podcast.aspx?mid=1 ist så jag kmr back on track igen, nästa helg bliré sweet utgång med mkt tjejer då alla fått lön osv! ^^,
2013-01-20,22:16,
Inlägg: #651
Symptom utav att sluta runka!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKKKK Sad ja ni vet vad som hänt, SLUTA posta snygga bilder valle!!! jaja, nu vet jag iaf att jag kan hålla mig utan att få blåballar! ^^, så restart nu, nytt rekord iaf: 22 dagar, wOohOO! nytt mål: 60 dagar + 2 ligg! Smile

\/ bara sånna här bilder borde tillåtas postas här hahah \/
[Image: obese-fat_guy.jpg]
/\ vifta inte med knark framför drogmissbrukarn, vifta tråkiga saker istället! ;P /\
2013-01-20,22:25,
Inlägg: #652
Symptom utav att sluta runka!

hahaha förstår dig... Trodde det var tobiasK som länka nån bild på en nigress med helt sinnessjuk kropp för några månader sen... Sabbade 2 veckors uppbehåll för mig =P.



tror jag ligger på runt 3,5veckor nu... som tur är har jag fått ligga rätt mkt så inte ens tänkt tanken på att putsa salamin Smile
2013-01-20,22:59,
Inlägg: #653
Symptom utav att sluta runka!
Haha, är ni så lätta byten? Tongue Kom igen, var lite envisa för fan!!!!

Dag 60 imorgon!!!!! Big Grin Hur ska vi fira det månne?
2013-01-20,23:44,
Inlägg: #654
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Haha, är ni så lätta byten? Tongue Kom igen, var lite envisa för fan!!!!

Dag 60 imorgon!!!!! Big Grin Hur ska vi fira det månne?

med mer avhållsamhet såklart! Wink
2013-01-21,00:37,
Inlägg: #655
Symptom utav att sluta runka!
fukk, hur fan håller ni uppe skiten? 3 dagar höll ja sen börja ja tänka tillbaka på liggen under utomlandsresa då spricker skiten fan ska man tänka på för o hålla sig ifrån skiten! Nu börjar vi om, day1!
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-01-21,04:15,
Inlägg: #656
Symptom utav att sluta runka!
Day 70 nu, kriga på för fan!!!
2013-01-21,09:26,
Inlägg: #657
Symptom utav att sluta runka!
https://www.youtube.com/watch?v=LOY3QH_j...ge#t=3953s kollar på mannen, myten & legeden; handlar om mänskligt sexuellt beteende med neurobiologi som utgångspunkt i att förstå det. Professorn säger att "mer testosteron utsöndras vid sex, och inte att mer testosteron gör en mer sexuellt aktiv. man hittar mer testosteron efteråt ju mer sex en man har". btw se gärna från början, han snackar om dopaminets roll i sex oxå, samt oxytocins roll som pair-bonding-kemikalien å dess potentiella ursprung (biprodukt av mama-baby bonding som sker främst via oxytocin). fett intressant! ^^, (det e typ 4 timmar långt så NJUT!)
2013-01-22,19:12,
Inlägg: #658
Symptom utav att sluta runka!
Dagens grej: blockade porrsidor i brandväggen. Hoppas min roomie inte blir arg...
2013-01-22,23:37,
Inlägg: #659
Symptom utav att sluta runka!
Höll mig i 70 dagar men efter en kväll då jag kom hem asnitad o bäng fick jag för mig at detvar heltok att dra en handtralla. Vaknade uppmorgonen därpå o hoppades på att det var en dröm, men icke.. Lyckades finna lite intorkad smörja på magen .. Ville banka mitt huvud i väggen. Aja fom 8 jan är jag runk fri. Må 2013 bli ett år utan självbefläckelse!
2013-01-23,03:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-23,03:31 av {2} Jesus Resurrected.)
Inlägg: #660
Symptom utav att sluta runka!
Inte varit på det här på ett bra tag, sen nyår har jag fan dragit handtrallor minst en gång per dag. Nu är det dags, no-fap challenge episode1 season 2013

Kollade några porrklipp precis, blev sugen på det efter att ha läst vad folk saknade eftersom att jag har noll koll på porrkändisar. Puma Swede gav mig en påminnelse om hur fan det är man ska knulla, tur att jag kollade in, drog en sista wank och lämnades med inspiration. Var så jävla längesen jag hade riktigt bra sex, jakten börjar nu.

Onsdag den 23:e Januari 02:27, nästa gång jag kommer ska det vara i, på eller pga av en brud.
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,852 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 70 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}