LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-05-18,23:05,
Inlägg: #1121
Symptom utav att sluta runka!
Hahaha! Masturbation is a crime agains GOD!!

Next up: Ska hjärntvätta er till att bli kristna =)))
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-18,23:06,
Inlägg: #1122
Symptom utav att sluta runka!
GOD CARES MOTHER FUCEKRS
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-18,23:07,
Inlägg: #1123
Symptom utav att sluta runka!
Oh she is so right! No fap gets you connected to GOD
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-19,04:13,
Inlägg: #1124
Symptom utav att sluta runka!
godsgift Skrev:We're all good citizens... Wink

[video]http://www.dumpert.nl/embed/1654371/794c3f1f/[/video]

Älskar fan Louis CK

haha hon skulle lätt säga "fuck u god" om hon fick smaka på några fullkroppsliga orgasmer, haha, alltid lika roligt med galna amerikanare som är så jävla fast i sina beliefs; de är extremare än oss svenskar tack vare deras individualism "mind ur own business and fuck everyone else" å där har vi en kollapsad ekonomi tack vare några individer som inte kunde ha fel (tack vare cognitive biases), hehe, amerikanare har alltid varit crazy i mina ögon! fuck jag har slagit sönder min mus igår på fyllan Sad
2013-05-19,05:07,
Inlägg: #1125
Symptom utav att sluta runka!
godsgift Skrev:We're all good citizens... Wink

[video]http://www.dumpert.nl/embed/1654371/794c3f1f/[/video]

Älskar fan Louis CK

Är det bara jag som tycker hon bruden ser ruggigt jävla kåt ut och vill knulla sönder henne? Hon ser ut som en riktig jävla slyna och det finns ingen som skulle älska kuk så mycket som henne om hon väl fick smaka på det.

btw, hon verkar helt jävla hjärntvättad, typ som ett psyko i en film. Men samtidigt, fan vad jag vill knulla henne.
2013-05-19,05:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-19,05:32 av {2} golvmopp.)
Inlägg: #1126
Symptom utav att sluta runka!
Videon är f.ö fejk för dom som inte redan vet.

[Image: Buzz_Killington.jpg]
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-05-19,14:53,
Inlägg: #1127
Symptom utav att sluta runka!
Kan rekommendera South Park-avsnittet "Overlogging", där Randy har ett brutalt porr-beroende samtidigt som internet går och dör.

http://www.southparkstudios.se/full-epis...er-logging

Dels roligt avnsitt, men dels relaterat till ämnet Big Grin
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-05-19,18:53,
Inlägg: #1128
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:Kan rekommendera South Park-avsnittet "Overlogging", där Randy har ett brutalt porr-beroende samtidigt som internet går och dör.

http://www.southparkstudios.se/full-epis...er-logging

Dels roligt avnsitt, men dels relaterat till ämnet Big Grin


Hahaha riktigt kul avsnitt Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-05-20,13:35,
Inlägg: #1129
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:Hahaha riktigt kul avsnitt Smile

Nog är det, synd att serien blivit tråkigare än den var förut de senaste säsongerna (well, jag kanske inte sett det absolut senaste SP, osäker).

"ECTOPLASMA!! " "IT WAS A GHOST!! " Big Grin
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-05-20,13:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-20,13:41 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #1130
Symptom utav att sluta runka!
South Park ÄGER, ser nått avsnitt i princip varje dag! ^^, Min humor är: South Park, The Simpsons, Family Guy, Robot Chicken, Hem Till Midgård, gamla Parlamentet (säsonger från 9-19), Hipp Hipp, Stånk-Tommy, Dr. Mugg & Bröderna Fluff, jävla skithumor helt enkelt! Wink back on no-fap days btw... T_T
2013-05-20,13:48,
Inlägg: #1131
Symptom utav att sluta runka!
AplAy Skrev:South Park ÄGER, ser nått avsnitt i princip varje dag! ^^, Min humor är: South Park, The Simpsons, Family Guy, Robot Chicken, Hem Till Midgård, gamla Parlamentet (säsonger från 9-19), Hipp Hipp, Stånk-Tommy, Dr. Mugg & Bröderna Fluff, jävla skithumor helt enkelt! Wink back on no-fap days btw... T_T

Kolla in Trailer Park boys!. king of the hill också, är lite simpsons möter south park humor fast dåligt teknat.
2013-05-20,13:56,
Inlägg: #1132
Symptom utav att sluta runka!
var jättetvungen att runka igår...flera gånger =( sen skämdes jag lite
2013-05-20,14:00,
Inlägg: #1133
Symptom utav att sluta runka!
Benson! Skrev:var jättetvungen att runka igår...flera gånger =( sen skämdes jag lite

shit happens, samma hände mig igår T_T back on track, jag sabba en 3 veckors nice period ba fö ja va så jevla nervös för ny medicin, sen dess har jag haft svårt att komma på banan igen å sen allt jävla fittjtat från päronen om jobb hit å dit nä ja leve på soss å bostad!! ^^, jag vill ba må bra, inte bli miljonär xD
2013-05-20,14:18,
Inlägg: #1134
Symptom utav att sluta runka!
AplAy Skrev:shit happens, samma hände mig igår T_T back on track, jag sabba en 3 veckors nice period ba fö ja va så jevla nervös för ny medicin, sen dess har jag haft svårt att komma på banan igen å sen allt jävla fittjtat från päronen om jobb hit å dit nä ja leve på soss å bostad!! ^^, jag vill ba må bra, inte bli miljonär xD

hahaha fan vad kefft med mediciner som gör en nervös o skit!
äh bara gå ut 5 ggr så mår du bra som fan! field tested and works! Wink
2013-05-20,19:05,
Inlägg: #1135
Symptom utav att sluta runka!
2 weeks MOFOS!
2013-05-20,19:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-20,19:12 av {2} Dirty-Dog.)
Inlägg: #1136
Symptom utav att sluta runka!
Fyfan vad ni suger på självdisciplin och måldrivenhet.

Dag 180 idag!!! Har haft en superbra dag hittills. Fixade klart ett grupparbete SJÄLV som har deadline på onsdag! Det går bra nu!

6 månader No-Fap, sug på den!
2013-05-20,19:20,
Inlägg: #1137
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Fyfan vad ni suger på självdisciplin och måldrivenhet.

Dag 180 idag!!! Har haft en superbra dag hittills. Fixade klart ett grupparbete SJÄLV som har deadline på onsdag! Det går bra nu!

6 månader No-Fap, sug på den!

Agree, jevla sopor Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-20,19:33,
Inlägg: #1138
Symptom utav att sluta runka!
Börja komma upp i 2,5 veckor nu igen. Sweet. I'm on the road again.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-05-20,19:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-20,19:34 av {2} Kasi.)
Inlägg: #1139
Symptom utav att sluta runka!
Hey guys, what did i just say!? Give me some credit.. Big Grin

Russel blir min sparringpartner i nofap-resan. Vi är ju på samma steg nu, vem failar först? I think you, sir. Smile
2013-05-20,19:41,
Inlägg: #1140
Symptom utav att sluta runka!
Kasi Skrev:Hey guys, what did i just say!? Give me some credit.. Big Grin

Russel blir min sparringpartner i nofap-resan. Vi är ju på samma steg nu, vem failar först? I think you, sir. Smile

haha fårse, befinner mig dock i ett bra skov nu in life så just nu är chansen extremt liten.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,453 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 131 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}