LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-05-20,19:43,
Inlägg: #1141
Symptom utav att sluta runka!
Dag 92 här. Vettefan om jag kan påstå att jag känner några stora skillnader. Skulle vara att jag ibland kommer rätt fort och kanske känner mig lite kåtare Smile Kommer iaf fortsätta, ska hålla mig minst ett år. Därefter får vi se om jag fortsätter in eternity eller släpper på det! =)
2013-05-21,12:47,
Inlägg: #1142
Symptom utav att sluta runka!
Nu har jag testat allt:

Runka pga tristess
Runka pga ensamhet
Runka pga stress
Runka en gång efter lång streak (2-3 veckor)
Runka massor (hej Petter)
Runka en gång efter 3 veckors dagligt knullande
Inte runka alls
Inte runka, men ha sex

Jag kan nu komstatera följande:

Runka är alltid dåligt, kasst, värdelöst.

Sprutade i/på bruden typ flera gånger per dag i flera veckor, mådde som en kung.

Runkar en jävla dag till lite anal action som för i helvete inte ens var särskilt tändande - vad tror ni händer? Kände mig som en fet loser, typ orolig/nojig/stirrig och jevligt beta.

Botades på en dag med riktigt sex.

Finns nu inte längre en enda jävla anledning att tro att runk ger något, så sluta rationalisera hjärnhelvete

"All limitations are self imposed"

2013-05-21,13:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-21,13:20 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #1143
Symptom utav att sluta runka!
Carnivore Skrev:Nu har jag testat allt:

Runka pga tristess
Runka pga ensamhet
Runka pga stress
Runka en gång efter lång streak (2-3 veckor)
Runka massor (hej Petter)
Runka en gång efter 3 veckors dagligt knullande
Inte runka alls
Inte runka, men ha sex

Jag kan nu komstatera följande:

Runka är alltid dåligt, kasst, värdelöst.

Sprutade i/på bruden typ flera gånger per dag i flera veckor, mådde som en kung.

Runkar en jävla dag till lite anal action som för i helvete inte ens var särskilt tändande - vad tror ni händer? Kände mig som en fet loser, typ orolig/nojig/stirrig och jevligt beta.

Botades på en dag med riktigt sex.

Finns nu inte längre en enda jävla anledning att tro att runk ger något, så sluta rationalisera hjärnhelvete

Sprutade i/på bruden typ flera gånger per dag i flera veckor, mådde som en kung.

This!!
2013-05-21,13:36,
Inlägg: #1144
Symptom utav att sluta runka!
Gjymt carnivore, ett ypperligt exempel på hur sex är mkt mer psykologiskt tillfredsställaned än wanky vilket inte förvånar någon såklat men ändå roligt med empiri! ^^,
2013-05-21,14:29,
Inlägg: #1145
Symptom utav att sluta runka!
Carnivore Skrev:Nu har jag testat allt:

Runka pga tristess
Runka pga ensamhet
Runka pga stress
Runka en gång efter lång streak (2-3 veckor)
Runka massor (hej Petter)
Runka en gång efter 3 veckors dagligt knullande
Inte runka alls
Inte runka, men ha sex

Jag kan nu komstatera följande:

Runka är alltid dåligt, kasst, värdelöst.

Sprutade i/på bruden typ flera gånger per dag i flera veckor, mådde som en kung.

Runkar en jävla dag till lite anal action som för i helvete inte ens var särskilt tändande - vad tror ni händer? Kände mig som en fet loser, typ orolig/nojig/stirrig och jevligt beta.

Botades på en dag med riktigt sex.

Finns nu inte längre en enda jävla anledning att tro att runk ger något, så sluta rationalisera hjärnhelvete

THERE U HAVE IT, R0NK IS THE DEVIL
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-21,16:52,
Inlägg: #1146
Symptom utav att sluta runka!
hahaha carnivore <3
2013-05-25,20:00,
Inlägg: #1147
Symptom utav att sluta runka!
Hittade denna artikel i DN, kunskapen börjar sprida sig.

http://www.dn.se/insidan/insidan-hem/ver...pphetsande
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-05-26,01:07,
Inlägg: #1148
Symptom utav att sluta runka!
35 dagar nofap, kuken blir elektrisk på morgonen, ertappar handen med att ta grepp och börja dra fram och tillbaks. Hinner alltid stoppa den innan 20 st drag, stiger upp och drar på brallorna fort som fan.

Inte hinner man väl sabba processen med de få dragen ?

Jag kommer inte ens en fjärdedel upp på skalan mot klimax så det borde väl vara lugnt grabbar ?
2013-05-26,02:00,
Inlägg: #1149
Symptom utav att sluta runka!
Ragnar Skrev:35 dagar nofap, kuken blir elektrisk på morgonen, ertappar handen med att ta grepp och börja dra fram och tillbaks. Hinner alltid stoppa den innan 20 st drag, stiger upp och drar på brallorna fort som fan.

Inte hinner man väl sabba processen med de få dragen ?

Jag kommer inte ens en fjärdedel upp på skalan mot klimax så det borde väl vara lugnt grabbar ?

Du kommer inte få nån bekräftelse för att det du gjort är okey.....
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-05-26,12:20,
Inlägg: #1150
Symptom utav att sluta runka!
Jag kom och tänke på en sak började med no flap igen för typ 2veckor sedan men hur är det med att knulla under denna perioden?
Keep it up!
2013-05-26,12:49,
Inlägg: #1151
Symptom utav att sluta runka!
Aioo Skrev:Jag kom och tänke på en sak började med no flap igen för typ 2veckor sedan men hur är det med att knulla under denna perioden?

Knulla på utav helvete
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-05-26,12:57,
Inlägg: #1152
Symptom utav att sluta runka!
Aioo Skrev:Jag kom och tänke på en sak började med no flap igen för typ 2veckor sedan men hur är det med att knulla under denna perioden?
Nofap är ju till för att du ska få ligga... så kan du ligga, klart som fan du ska! Big Grin
2013-05-26,12:58,
Inlägg: #1153
Symptom utav att sluta runka!
Aioo Skrev:Jag kom och tänke på en sak började med no flap igen för typ 2veckor sedan men hur är det med att knulla under denna perioden?

Meningen med no-fap är ju för de flesta att bli mer motiverade att ragga upp brudar o ligga med. Man får ju en rejäl boost i att vilja få ligga och även mer motivation att förbättra sig själv på flera saker i livet, när du ligger så tappar du ju såklart en del av den boosten, men är inte så mycket att göra åt. Finns ju ingen ide att köra no-lay då det är slutmålet att ligga.
2013-05-26,13:09,
Inlägg: #1154
Symptom utav att sluta runka!
Om dopamin frigörs när du knullar så använder du ditt belöningssystem bättre än om du slösar dopa på att runka i din ensamhet till dvärgbajsporr.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-05-26,14:48,
Inlägg: #1155
Symptom utav att sluta runka!
Aja jag får sluta runka och fortsätta knulla som vanligt då Wink
Keep it up!
2013-05-26,16:05,
Inlägg: #1156
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:Om dopamin frigörs när du knullar så använder du ditt belöningssystem bättre än om du slösar dopa på att runka i din ensamhet till dvärgbajsporr.
+1 !
2013-05-26,16:58,
Inlägg: #1157
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:Om dopamin frigörs när du knullar så använder du ditt belöningssystem bättre än om du slösar dopa på att runka i din ensamhet till dvärgbajsporr.

Så förknippar ju kroppen njutning/orgasm med sex istället för porr också. Om du slutar runka helt när du är kåt och enbart har sex, så kommer tankarna riktas in på att fixa fitta och faktiskt ha sex när du är kåt, istället för att fokuseras på porr. När man runkar hela dagarna så, så fort man blir lite kåt börjar man tänka på datorn/porren, hur nice det ska vara att dra upp en nice p-film och dra i ballen.

Hjärnar förknippar helt enkelt och söker automatiskt efter den lösningen som den är van att få sitt belöningssystem stimulerat av.
2013-05-26,17:01,
Inlägg: #1158
Symptom utav att sluta runka!
confused... Skrev:Så förknippar ju kroppen njutning/orgasm med sex istället för porr också. Om du slutar runka helt när du är kåt och enbart har sex, så kommer tankarna riktas in på att fixa fitta och faktiskt ha sex när du är kåt, istället för att fokuseras på porr. När man runkar hela dagarna så, så fort man blir lite kåt börjar man tänka på datorn/porren, hur nice det ska vara att dra upp en nice p-film och dra i ballen.

Hjärnar förknippar helt enkelt och söker automatiskt efter den lösningen som den är van att få sitt belöningssystem stimulerat av.

Yep, bra poäng! =)
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-05-29,11:31,
Inlägg: #1159
Symptom utav att sluta runka!
Fapstronauts! Känn er stolta över att tillhöra undantaget: http://www.aftonbladet.se/nyheter/sverig...6816125.ab

Glad dag 189 på er!
2013-05-29,11:38,
Inlägg: #1160
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Glad dag 189 på er!

så jevla starkt! *stolt*
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 24,972 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 58 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}