LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-06-02,22:19,
Inlägg: #1181
Symptom utav att sluta runka!
Var på dejt i går kväll som slutade hemma hos henne, massa sex och smisk blev det, aaah vad kåt jag var!! Trodde att jag skulle komma bara jag tog fram kuken men blev tvärtom, uthållig som satan. Sen ville hon att jag kom i hennes mun och 40 dagars nofap exloderade i kaskader!! Hon hann inte med att svälja allt så det kom överallt, det var den grymmaste orgasmen ever !
2013-06-02,22:22,
Inlägg: #1182
Symptom utav att sluta runka!
Ragnar Skrev:Var på dejt i går kväll som slutade hemma hos henne, massa sex och smisk blev det, aaah vad kåt jag var!! Trodde att jag skulle komma bara jag tog fram kuken men blev tvärtom, uthållig som satan. Sen ville hon att jag kom i hennes mun och 40 dagars nofap exloderade i kaskader!! Hon hann inte med att svälja allt så det kom överallt, det var den grymmaste orgasmen ever !

hahahaha score!!!!!!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-02,22:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-02,22:24 av {2} Ragnar.)
Inlägg: #1183
Symptom utav att sluta runka!
Sen vanligt knull i eftermiddags på sjöklippa med återupptagen älskarinna, skönt men nu känner jag mig lite dränerad, som om 40 dagars nofap-energi är borta.. Får se hur lång tid det tar att få tillbaks energin igen..
2013-06-02,22:40,
Inlägg: #1184
Symptom utav att sluta runka!
Ragnar Skrev:Sen vanligt knull i eftermiddags på sjöklippa med återupptagen älskarinna, skönt men nu känner jag mig lite dränerad, som om 40 dagars nofap-energi är borta.. Får se hur lång tid det tar att få tillbaks energin igen..

En vecka?

Smile
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2013-06-02,23:10,
Inlägg: #1185
Symptom utav att sluta runka!
En vecka.. Fan, är det värt det ? Var kanske för mycket med två knull och två ejakulationer på ett dygn ? Eller kan man lära sig uppskatta sex utan att ejakulera eller vad fan, det är ju det som är det centrala i mannens sexualitet känns det som.. inget sprut = ingen reproduktion.
Men om man istället sätter "penetration" som det centrala i ens sexualitet så kanske det funkar.. Vad tror ni ?
2013-06-02,23:31,
Inlägg: #1186
Symptom utav att sluta runka!
THe way of the superial man tar ju upp det med ejakulationer och att "inte komma" utan skicka orgasmen till huvudet istället. För några år sedan var det mkt snack omdet i communityt också. Det är möjligt har själv inte lyckasts med några jävla orgasemr utan ejukalation dock hehe. Men att knulla utan att komma tucker är najs, knullar man tillräckligt länge försinner ens lust utan att man tappar energin tycker jag.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-06-03,15:39,
Inlägg: #1187
Symptom utav att sluta runka!
Ragnar Skrev:En vecka.. Fan, är det värt det ? Var kanske för mycket med två knull och två ejakulationer på ett dygn ? Eller kan man lära sig uppskatta sex utan att ejakulera eller vad fan, det är ju det som är det centrala i mannens sexualitet känns det som.. inget sprut = ingen reproduktion.
Men om man istället sätter "penetration" som det centrala i ens sexualitet så kanske det funkar.. Vad tror ni ?

Menar du energi som i kåthet eller rent allmänt? Jag tycker man får en rätt go känsla i kroppen av att knulla (och komma) som man inte får när man runkar. Blir nästan mer kåt av det och sprutar ner tjejen ett par gånger extra, hähä.

Själv känner jag att kåtheten kommer tillbaka inom en vecka efter att jag har knullat, oavsett hur många sprut. Energin är hyfsat densamma, även om jag knappast är sugen på att ragga nytt direkt efteråt.
Ragnarök Skrev:THe way of the superial man tar ju upp det med ejakulationer och att "inte komma" utan skicka orgasmen till huvudet istället. För några år sedan var det mkt snack omdet i communityt också. Det är möjligt har själv inte lyckasts med några jävla orgasemr utan ejukalation dock hehe. Men att knulla utan att komma tucker är najs, knullar man tillräckligt länge försinner ens lust utan att man tappar energin tycker jag.

Håller med (det finstilta).

Har hört om torra orgasmer förr men har aldrig satt mig in i det riktigt. På ett sätt vore det najs, men samtidigt hade jag inte pallat träna på det. Smile
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2013-06-04,01:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-04,01:26 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #1188
Symptom utav att sluta runka!
AbbeyRoad Skrev:Menar du energi som i kåthet eller rent allmänt? Jag tycker man får en rätt go känsla i kroppen av att knulla (och komma) som man inte får när man runkar. Blir nästan mer kåt av det och sprutar ner tjejen ett par gånger extra, hähä.

Själv känner jag att kåtheten kommer tillbaka inom en vecka efter att jag har knullat, oavsett hur många sprut. Energin är hyfsat densamma, även om jag knappast är sugen på att ragga nytt direkt efteråt.


Håller med (det finstilta).

Har hört om torra orgasmer förr men har aldrig satt mig in i det riktigt. På ett sätt vore det najs, men samtidigt hade jag inte pallat träna på det. Smile

RÄcker tydligen att träna PC-muskeln Smile I övrigt kan finns det ju dubbel orgasm också, dvs komma två gånger, har försökt när jag var yngre när jag var kåtare. När man kommit så fortsätter man bara knulla utan att stoppa, problemet nu är att man har inte samma spänst som när man är 17 år och kuken slaknar IMO. Sägs att andra orgasmen ska vara starkare. Vi snackar om att komma direkt efter 1-2 min igen. Har även sett det på en porrfilm.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-06-04,01:38,
Inlägg: #1189
Symptom utav att sluta runka!
Ragnarök Skrev:Sägs att andra orgasmen ska vara starkare. Vi snackar om att komma direkt efter 1-2 min igen. Har även sett det på en porrfilm.

Kan inråda att det absolut stämmer. Det är som att någon tar tag i prostatan och klämmer åt för glatta livet.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-06-04,01:47,
Inlägg: #1190
Symptom utav att sluta runka!
Ragnarök Skrev:RÄcker tydligen att träna PC-muskeln Smile I övrigt kan finns det ju dubbel orgasm också, dvs komma två gånger, har försökt när jag var yngre när jag var kåtare. När man kommit så fortsätter man bara knulla utan att stoppa, problemet nu är att man har inte samma spänst som när man är 17 år och kuken slaknar IMO. Sägs att andra orgasmen ska vara starkare. Vi snackar om att komma direkt efter 1-2 min igen. Har även sett det på en porrfilm.

golvmopp Skrev:Kan inråda att det absolut stämmer. Det är som att någon tar tag i prostatan och klämmer åt för glatta livet.
Intressanta grejer! Jag övade på någonting liknande för ett år sedan eller så. Dock slappnade jag bara av så mkt i PC-muskeln att det i stort sett bara gled ut en del sperma. Ståndet behölls och jag kunde upprepa processen minst 3-4 gånger till. Men detta kändes inte som att komma på riktigt så hur lär man sig det riktiga sättet ni snackar om? Vill känna känslan av att kunna fortsätta köra på och få en fetare och skönare orgasm efter den första!
2013-06-07,18:44,
Inlägg: #1191
Symptom utav att sluta runka!
Sjukt sugen Sad
2013-06-09,00:18,
Inlägg: #1192
Symptom utav att sluta runka!
AAAAAAAAAAAAAA FUCKIN HELL SÅ JÄVLA KÅT. Ont i bollarna och sädesledarna, inget sex på minst tre veckor nu. No runk när jag hade kk var nemas problemas. Nu, nu är det fan helt jävls olidligt tungt. Börjar verkligen vara utmaning nu, gårt så länge sen jag kom av runknatt jag glömt när det var.

Börjar bli brutal i huvet nu, helt klart pressat mig till att ta steg framåt från det hål jag varit nere i.
Steg för steg muttafuckas
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-06-09,00:25,
Inlägg: #1193
Symptom utav att sluta runka!
Jesus Resurrected Skrev:AAAAAAAAAAAAAA FUCKIN HELL SÅ JÄVLA KÅT. Ont i bollarna och sädesledarna, inget sex på minst tre veckor nu. No runk när jag hade kk var nemas problemas. Nu, nu är det fan helt jävls olidligt tungt. Börjar verkligen vara utmaning nu, gårt så länge sen jag kom av runknatt jag glömt när det var.

Börjar bli brutal i huvet nu, helt klart pressat mig till att ta steg framåt från det hål jag varit nere i.
Steg för steg muttafuckas

STAY STRONG BROHAM!
RESIST THE URGE TO FAAAPP

FAPPING IS THE DEVIL
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-06-09,01:22,
Inlägg: #1194
Symptom utav att sluta runka!
Fattar inte hur vissa av er kan ha såna problem, själv ignorerar jag till och med lays som om jag vore en munk, känner mig riktigt kontrollerad och har inte alls det där stora BEHOVET som fanns förr.
2013-06-09,03:43,
Inlägg: #1195
Symptom utav att sluta runka!
sjoggaa Skrev:Fattar inte hur vissa av er kan ha såna problem, själv ignorerar jag till och med lays som om jag vore en munk, känner mig riktigt kontrollerad och har inte alls det där stora BEHOVET som fanns förr.
Samma här, e ju bara att ge fan i att röra skiten. Hur svårt är det egentligen med lite självdisciplin? :O Btw, ignorerar du lays med!? Dafuuuuuuuuuq

Dag 112 nu. Känns bra. Bränner lite i kulorna ibland men det e säkert pga av att jag ökat dagliga zinkdosen till 90mg och käkat 500g nötfärs varje dag den här veckan.
2013-06-09,12:11,
Inlägg: #1196
Symptom utav att sluta runka!
Dag 200 idag. Ålder: 23,5 år.

Jag har fortfarande inte fått ligga sedan den här resan började. Känner mig riktigt ensam ibland mellan varven och längtar tillbaka till relationslivet man hade för 8 månader sedan. Dock inser jag också mellan varven hur jävla skönt det är att vara singel också, även om jag inte är någon mästare på att förföra och fixa ligg. Men vet ni vad? Allt no-fappande har gjort att man också kan vara en stark människa även om man inte får ligga så mycket som man kanske önskade. Det blir som en källa där man hämtar extra kraft ifrån. Jag känner mig som en stoltare person när jag har vetskapen att jag inte varit patetisk och dragit i ballen på 200 dagar. Jag tror även detta är något jag utstrålar. Jag känner mig mycket mera rofylld i sociala sammanhang idag. Det är inte lika lätt att rubba mig. Detta gör att jag känner mig väldigt välutrustad för den händelse att jag hittar intressanta prospekt igen som har potential till att bli en rolig natt eller en liten kärlekshistoria.

Det är såklart omöjligt att utesluta variabler från varandra. Men under tiden sedan mitt break-up med mitt ex och no-fap började har jag förändrats ganska mycket. Jag har skaffat mycket nya snygga kläder, börjat med saker som vissa små accessoarer och så vidare (saker jag aldrig skulle använt förut), helt enkelt skaffat mig en bättre stil. Jag har tränat, ätit nyttigare och blivit snyggare. Fått bättre skäggväxt (om detta är kopplat till no-runk och testosteronnivåerna eller att jag gått igenom någon slags mognads- och tillväxtfast är svårt att säga) vilket inneburit snyggare tre-dagars skäggstubb.

Jag har lyckats bra med skolan, förutom lite restuppgift som ska fixas. I höst väntar ett äventyr i form av utbytestermin, något som jag funderat på förut men inte vågat kasta mig ut i, speciellt inte då jag var bunden och needy av relationen med mitt ex. Nu hade jag världens möjlighet, och jag tog den!

Vad jag vill ha sagt med allt detta? Nej, No-runk är inget jävla magic pill som gör att brudar automatiskt faller över dig. Men jag tycker det är ett oumbärligt verktyg och övning i självdisciplin som gör dig till en så mycket stabilare och tryggare man. Det har för mig gett sidoeffekter på resten av mitt liv och jag ser det som en källa att hämta kraft ifrån när det känns tungt i vardagen. När allt känts skit och man vaknar upp ensam och känner sig allmänt miserabel en söndagmorgon är det lätt att dra en tralla i sin självömkan. Men för varje gång du avstår växer du och blir starkare. Jag har inte blivit någon Casanova direkt, men ojoj, jag är en så mycket bättre man än den jag var förut och känner mig väl förberedd för framtidens prospekt (min definition på potentiella damer, dejter, kärleksflingar) och möjligheter. Jag vill till och med påstå att den personen jag var under mitt förhållande var en needy pojke som fortfarande inte vuxit upp och blivit en man. Läkandet efter mitt break-up tillsammans med no-runk och sidoeffekterna har gjort att jag växt och blivit ett steg närmare att bli en man.

Det blev en lång ramsa det här (säkert lite osammanhängande och förvirrande också), men kände för att skriva av mig lite såhär på 200e dagen. Hoppas det inspirerar någon.
2013-06-09,15:55,
Inlägg: #1197
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Dag 200 idag. Ålder: 23,5 år.

Jag har fortfarande inte fått ligga sedan den här resan började. Känner mig riktigt ensam ibland mellan varven och längtar tillbaka till relationslivet man hade för 8 månader sedan. Dock inser jag också mellan varven hur jävla skönt det är att vara singel också, även om jag inte är någon mästare på att förföra och fixa ligg. Men vet ni vad? Allt no-fappande har gjort att man också kan vara en stark människa även om man inte får ligga så mycket som man kanske önskade. Det blir som en källa där man hämtar extra kraft ifrån. Jag känner mig som en stoltare person när jag har vetskapen att jag inte varit patetisk och dragit i ballen på 200 dagar. Jag tror även detta är något jag utstrålar. Jag känner mig mycket mera rofylld i sociala sammanhang idag. Det är inte lika lätt att rubba mig. Detta gör att jag känner mig väldigt välutrustad för den händelse att jag hittar intressanta prospekt igen som har potential till att bli en rolig natt eller en liten kärlekshistoria.

Det är såklart omöjligt att utesluta variabler från varandra. Men under tiden sedan mitt break-up med mitt ex och no-fap började har jag förändrats ganska mycket. Jag har skaffat mycket nya snygga kläder, börjat med saker som vissa små accessoarer och så vidare (saker jag aldrig skulle använt förut), helt enkelt skaffat mig en bättre stil. Jag har tränat, ätit nyttigare och blivit snyggare. Fått bättre skäggväxt (om detta är kopplat till no-runk och testosteronnivåerna eller att jag gått igenom någon slags mognads- och tillväxtfast är svårt att säga) vilket inneburit snyggare tre-dagars skäggstubb.

Jag har lyckats bra med skolan, förutom lite restuppgift som ska fixas. I höst väntar ett äventyr i form av utbytestermin, något som jag funderat på förut men inte vågat kasta mig ut i, speciellt inte då jag var bunden och needy av relationen med mitt ex. Nu hade jag världens möjlighet, och jag tog den!

Vad jag vill ha sagt med allt detta? Nej, No-runk är inget jävla magic pill som gör att brudar automatiskt faller över dig. Men jag tycker det är ett oumbärligt verktyg och övning i självdisciplin som gör dig till en så mycket stabilare och tryggare man. Det har för mig gett sidoeffekter på resten av mitt liv och jag ser det som en källa att hämta kraft ifrån när det känns tungt i vardagen. När allt känts skit och man vaknar upp ensam och känner sig allmänt miserabel en söndagmorgon är det lätt att dra en tralla i sin självömkan. Men för varje gång du avstår växer du och blir starkare. Jag har inte blivit någon Casanova direkt, men ojoj, jag är en så mycket bättre man än den jag var förut och känner mig väl förberedd för framtidens prospekt (min definition på potentiella damer, dejter, kärleksflingar) och möjligheter. Jag vill till och med påstå att den personen jag var under mitt förhållande var en needy pojke som fortfarande inte vuxit upp och blivit en man. Läkandet efter mitt break-up tillsammans med no-runk och sidoeffekterna har gjort att jag växt och blivit ett steg närmare att bli en man.

Det blev en lång ramsa det här (säkert lite osammanhängande och förvirrande också), men kände för att skriva av mig lite såhär på 200e dagen. Hoppas det inspirerar någon.

I'm gonna pop a comment, only got 20 dollars up my ass, here it comes, you sir... are freakin awesome!! ^^,

Tack så mycket för din delning! Det blir extra speciellt eftersom det är tungt att hålla i sig 200 dagar. Jag vet inte vilken dag jag är på nu då jag slutat spara men jag har oxå slutat fappa för en gångs skull, speciellt när jag gick in i väggen av självförvållad mental utbrändhet el vad man ska kalla det för. Jag är på steg1 att bara få ihop normal life med normala dygnstider, träning å kost innan jag kan ta mig an mer (för mig) komplicerade saker som jobb å damer.

Jag har oxå dock flertals ggr oxå noterat bättre skäggväxt vilket e skumt men spekulativt kanske ens zink då går mer till det ist för all spermaproduktion som blir nödvändig när man fappar 24/7 då kroppen kanske inser att "oj out of sperm/mana, refuel!!".
2013-06-09,16:16,
Inlägg: #1198
Symptom utav att sluta runka!
Har läst om väldigt många som rapporterar bättre skäggväxt, jävligt skumt faktiskt. Det är ju kopplat till T vet jag, men är det kopplat till T för att T är indirekt kopplat till dopamin och det är DOPAMINET som står för skäggväxten? (liksom självförtroende, exempelvis) I have no idea, weird iaf.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-06-09,16:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-09,16:51 av {2} confused....)
Inlägg: #1199
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:Har läst om väldigt många som rapporterar bättre skäggväxt, jävligt skumt faktiskt. Det är ju kopplat till T vet jag, men är det kopplat till T för att T är indirekt kopplat till dopamin och det är DOPAMINET som står för skäggväxten? (liksom självförtroende, exempelvis) I have no idea, weird iaf.

Testo binder till något ämne i blodet, minns inte namnet. Och detta ämne binder sen till skäggväxt och massa annat skit. Det är iaf inte dopaminet som står för skäggväxten, men mycket möjligt ämnet testot binder till ökar av dopamin eller något.

En annan tes är att det är dom som runkar riktigt jävla mycket och går runt med sin naturliga produktion av testo iprincip konstant i botten som upplever ökad skäggväxt, eftersom testo nivån allmänt ökar, och då får detta ämne som binder testot till bland annat skäggväxt mer testo att binda sig till.

edit : s-Dihydrotestosterone (DHT)

https://en.wikipedia.org/wiki/Dihydrotestosterone

Om jag minns rätt. Big Grin En hel jävla vetenskap det där och finns en hög olika ämnen som samspelar med varandra.
2013-06-09,17:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-09,17:31 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #1200
Symptom utav att sluta runka!
[Image: masturbation.jpg]

EDIT:

Citat:"Okay, so I jerked off in total presence today. It was SO HOT.

Then I painted the ceilings, and I was like "FUUUUU, I blasted this shit all up on my nice walls!" I was about to have a painbody attack, but I didn't resist it. As the spaciousness crept in between my witnessing presence and the pain, I knew that the spooged walls were as they were, and that the universe could not allow them to be any other way. I felt peace." / Tyler
Will To Power.

Winning Beats The Game.



Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,720 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 122 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}